המדריך המלא לבניית מערכת סולארית ביתית

בניית מערכת סולארית ביתית היא דרך מצוינת לייצר חשמל לבית שלך. ניתן לרכוש פאנלים סולאריים או לבנות מערך קרקע. תוכלו ללמוד כיצד לבחור את הפאנלים הטובים ביותר לצרכים שלכם, וכן כיצד לקבל היתרי בנייה. השלב הבא הוא לקבוע איזה סוג של מערך פאנלים סולאריים אתה צריך עבור הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים על גג או מערך קרקע

לפני התקנת פאנלים סולאריים על גג או מערך קרקע, חשוב לקבוע אם הבית שלכם בריא מבחינה מבנית ובטוח מספיק כדי לתמוך במשקל המערך. רוב הבתים מתוכננים להתמודד עם המשקל של פאנלים סולאריים ללא כל בעיה, אבל בתים ישנים יותר עשויים להיות לא בנויים כל כך טוב או שיש להם היסטוריה של בלאי. הניתוח המבני הוא חלק מתהליך התקנת פאנלים סולאריים ויש לבצעו על ידי איש מקצוע מורשה.

תהליך ההתקנה שונה עבור כל סוג של מערך. מערכים סולאריים צמודי קרקע דורשים חפירה ובטון נרחבים יותר, מה שהופך אותם ליקרים יותר ממערכות גג. בהתאם לסוג המערך הסולארי המותקן על הקרקע שתבחר, ייתכן שתוכל להשיג את ההטיה האופטימלית של הפאנלים שלך, וכתוצאה מכך ייצור גבוה יותר.

פאנלים סולאריים על הגג דורשים מקום, שיכול להיות מוגבל. לוחות צמודי קרקע גמישים יותר וניתן להתקין אותם בזוויות שונות כדי לקבל את החשיפה הטובה ביותר לשמש. גם פאנלים סולאריים צמודי קרקע קל יותר להתקנה ולתחזוקה מאשר פאנלים על הגג. מערכות צמודי גג עשויות להיות קשות להתקנה ודורשות שימוש בסולמות ובכלים אחרים.

פאנלים סולאריים על הגג הם סוג ההתקנה הפופולרי ביותר, אך ישנן מספר אפשרויות שונות. עבור אנשים מסוימים, פאנלים סולאריים צמודי קרקע הם האפשרות המשתלמת ביותר. פאנלים סולאריים צמודי קרקע מותקנים על הקרקע, במדשאה או כל חלל אחר שנוח להתקנה.

בחירת פאנלים סולאריים

בחירת פאנלים סולאריים למערכת אנרגיה סולארית ביתית היא החלטה חשובה. פאנלים סולאריים בעלי יעילות גבוהה יותר יכולים לייצר יותר חשמל באותו מחיר. עם זאת, הם יכולים גם להגדיל את העלויות שלך. ברוב המקרים, כדאי לנסות לאזן בין יעילות וגודל. אנשים מסוימים עשויים להעדיף סגנון מסוים של פאנלים סולאריים, בעוד שאחרים עשויים לדאוג יותר ליעילות. פאנל סרט דק, למשל, עשוי להיראות יפה, אך בעל תפוקה נמוכה יותר ודורש יותר מקום.

על מנת לקבל את מירב החשמל מהמערכת הסולארית הביתית, כדאי לקחת בחשבון את כמות האור שהפנלים מקבלים. זה יקבע את כמות החשמל שהמערכת תייצר והאם היא תענה על צרכי האנרגיה שלך. בחירת פאנל סולארי בעל יעילות גבוהה יותר מחייבת שתחשוב על הצרכים והמטרות הספציפיות שלך, כמו גם על גודל המערכת הסולארית שלך.

איכות הפאנלים הסולאריים היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון. בחירה בפאנל איכותי תבטיח שהמערכת שלכם תהיה אמינה ויעילה לאורך זמן. חפש לוחות המכוסים על ידי אחריות מהיצרן. אם אתה יכול, בחר מוצר שמגיע עם 25 שנות אחריות. אם האחריות לא מכסה את כל האירועים, רוב הסיכויים שהפנלים אינם איכותיים ואולי לא יוכלו לענות על הצרכים שלך.

אם אתם גרים באזור עם רוח חזקה, ודאו שאתם רוכשים פאנלים סולאריים שיכולים להתמודד עם זה. רוב הפאנלים עמידים, אבל אם אתה גר באזור עם רוחות חזקות, אתה צריך לוודא שהם מעוצבים לעמוד בתנאי מזג האוויר. לשם כך, עליך לחפש לוחות עם תקן אמינות IEC 61215. תקן זה מבוסס על מבחן מאמץ חיצוני מואץ.

סבילות הטמפרטורה של הלוחות היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון. סובלנות גבוהה יותר לטמפרטורה פירושה שהפאנלים הסולאריים שלך יכולים לתפקד ביעילות בטמפרטורות קיצוניות, מה שהופך אותם לשימושיים יותר בחום של טקסס. זה יכול לעזור לך לחסוך יותר כסף לאורך חיי מערכת האנרגיה הסולארית הביתית שלך.

התקנת גיבויים לסוללה

סולארית התקנת גיבויים לסוללה סולארית בעת בנייהאו שדרוג למערכת סולארית ביתית קיימתיכולה להיות דרך מצוינת לאבטח את אספקת האנרגיה שלך. תהליך ההתקנה פשוט יחסית, אך כדאי לקרוא את ההוראות בעיון ולהיעזר באיש מקצוע במידת הצורך. בין אם אתה בוחר בTesla Powerwall או בסוללה קטנה יותר, הקפד לדון בצרכים המיוחדים שלך ובשימוש בחשמל עם המתקין שלך.

התקנת גיבויים לסוללה סולארית היא דרך מצוינת למקסם את הערך של הפאנלים הסולאריים שלך. לא רק שהם מספקים לך גיבוי חשמל במהלך הפסקות חשמל, הם גם מספקים עצמאות אנרגטית רבה ויכולים לעזור לך לחסוך כסף בחשבון החשמל שלך. גיבויים לסוללות סולאריות הם חלק חיוני ממערכות האנרגיה הביתיות, אז שקול להתקין אחת כזו עוד היום.

גיבוי לסוללה סולארית יכול להימשך בין עשר לחמש עשרה שעות, שזה די והותר כוח למשק בית ממוצע. עם זאת, אם יש לך מכשירי חשמל בביקוש גבוה, ייתכן שתזדקק ליותר מסוללה אחת. במקרים כאלה, התקנת גיבויים לסוללה סולארית תהיה שווה את הכסף שלך.

מערכת גיבוי לסוללות פועלת על ידי אחסון אנרגיה בארון קטן או קופסה המותקנת בחלק החיצוני של הבית שלך. בדרך כלל הוא מותקן ליד לוח מפסק הבית. ניתן להתקין אותו ליד הבית, קיר המוסך או כרית בטון. לאחר ההתקנה, הוא ימשיך לפעול גם אם רשת החשמל תכבה. גיבוי הסוללה לא יפעיל את הבית כולו, אבל הוא יספיק להפעלת פונקציות קריטיות, כמו תאורה וחימום.

אם אתם מתכננים לבנות מערכת סולארית על הגג שלכם, חשוב לשקול התקנת גיבויים לסוללה סולארית כחלק מההתקנה הסולארית שלכם. זה יבטיח שתוכל לקבל אספקת חשמל לגיבוי במהלך חודשי השיא של הקיץ. אתה יכול גם ליהנות מזיכויי מס של המדינה והפדרליות עבור התקנת סוללות סולאריות. הקבלן הסולארי שלך יספק לך את התיעוד הנדרש כדי לעזור לך לנצל את התוכנות הללו.

קבלת היתרי בנייה

אם אתה מתכנן להתקין פאנלים סולאריים על הגג שלך, תצטרך לקבל היתרי בנייה באזור שלך. זה חשוב כי תצטרך להגיש תיעוד ספציפי ללוח התכנון המקומי שלך. אתה יכול לקבל אישורים אלה באינטרנט או דרך חברת החשמל שלך.

תהליך קבלת היתרי בנייה למערכות סולאריות ביתיות עשוי להימשך מספר ימים. לפני שתתחיל, צור קשר עם השירות שלך ושאל על הדרישות שלהם. רוב השירותים יספקו לך מידע על הדרישות לקישוריות, כמו גם מידע על הנחות כספיות זמינות. חלקם ידרשו גם להשלים ביקורת אנרגיה לפני התקנת מערכת PV על הגג שלך. השירות גם יקבע מתי תוכל להתחיל לבנות, שכן חלקם ידרשו מקבלן להגיש בקשה לפני מתן היתר הבנייה.

לאחר שהבנתם את הרכיבים והעיצוב של מערכת הפאנלים הסולאריים שלכם, עליכם לקבל היתרי בנייה מהעירייה המקומית שלכם. אתה יכול לקבוע בדיקה ראשונית עם העירייה המקומית שלך, כמו גם להתייעץ באתר האינטרנט של העיר שלך כדי להגיש בקשה להיתר. רוב הערים והעיירות דורשות היתרי בנייה וחשמל, והיתרי פוטווולטאיים סולאריים אינם שונים. קבלת היתר בנייה למערכת הסולארית הביתית שלך עשויה להימשך מספר ימים ואף שבועות, תלוי במיקום שלך.

תהליך ההיתר לפאנלים סולאריים משתנה בכל מדינה, אך חשוב להכיר את הכללים והתקנות לפני שמתחילים. ההיתרים שתקבלו יבטיחו שההתקנה הסולארית שלכם לא תשפיע על בטיחות הנכס והסביבה המקומית שלכם. בנוסף, היתרים יגנו עליך מקנסות אם יתגלו הפרות קוד.

אתה יכול לקנות מערכת אנרגיה סולארית באינטרנט או מחברה סולארית מקומית. חברות סולאריות מקומיות יודעות מה נדרש באזור שלך, כך שהן יכולות להבטיח שהפרויקט שלך תואם לחוקים המקומיים. ואם תצטרך להוסיף רכיבים נוספים, תצטרך להגיש בקשה להיתר PVR חדש.

.

.

Rate this post

תוכן

On Key

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

דילוג לתוכן