פאנלים סולאריים לבית

פאנלים סולאריים ביתיים או תעשייתיים הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ולהפחית את פליטות הפחמן שלהם. פאנלים סולאריים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות השקעה משמעותית, ולכן חשוב לבחור חברה מוכרת ומנוסה שתבצע את העבודה. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית:

  • יש לנו ניסיון רחב בתעשיית הפאנלים הסולאריים. אנו מכירים את הפרטים הקטנים של תהליך ההתקנה ויכולים להבטיח שהפאנלים שלך מותקנים כהלכה.
  • אנו משתמשים רק במוצרים באיכות גבוהה. אנו מאמינים שלבית שלכם מגיע הטוב ביותר, ולכן אנו משתמשים רק בפאנלים סולאריים וברכיבים שהיינו מתקינים בביתנו.
  • אנו מציעים אחריות מקיפה. אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו ומציעים אחריות מקיפה על כל ההתקנות שלנו. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך מוגנת.
  • אנו נלהבים מאנרגיה סולארית. אנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא גל העתיד ונלהבים לעזור ללקוחותינו לעבור למקורות אנרגיה מתחדשים.

אלו הן רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית. אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה סולארית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

גלריית תמונות – גללו למטה.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6.

למה לבחור בנו?

בבואנו לבחור שירות התקנת פאנלים סולאריים, ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. לא רק שאתה רוצה למצוא חברה בעלת מוניטין ומנוסה, אלא שאתה גם רוצה לוודא שהיא מציעה מחירים תחרותיים. בחברתנו אנו מתגאים בהיותנו שירות התקנת פאנלים סולאריים המוביל באזור.

יש לנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים אשר מסורים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר בענף. כאשר אתה בוחר בנו לצרכי התקנת פאנלים סולאריים שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית.

blue and white solar panels

שירות מעולה במחירים נוחים

אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אנו מבינים שההחלטה על התקנת פאנלים סולאריים היא החלטה גדולה, ואנחנו רוצים לוודא שאתה מרגיש בטוח ונוח עם הרכישה שלך. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהתקנת הפאנלים הסולאריים שלך תעבור בצורה חלקה ושתהיו מרוצים לחלוטין מהמוצר הסופי. אנו מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. אז אם אתם מחפשים שירות התקנת פאנלים סולאריים איכותיים במחיר שלא ישבור את הכיס, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לעשות את הצעד הבא במעבר ירוק.

התמונות להמחשה בלבד

man in white dress shirt and blue denim jeans sitting on white and black solar panel
white and black wooden house under white sky during daytime
two men carrying a metal sheet
man in blue crew neck t-shirt and brown pants sitting on red and black motorcycle
brown and white concrete house
gray concrete house
man holding solar panel on roof
aerial photography of grass field with blue solar panels

איך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו

שימוש בשמש היא החלטה גדולה. זו השקעה גם בבית וגם בסביבה. בחברתנו אנו רוצים לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית שלכם. כך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו.

שלב ראשון: הייעוץ


השלב הראשון הוא הייעוץ. אחד ממומחים הסולאריים שלנו יגיע אליכם הביתה ויעריך את צרכי האנרגיה שלכם. ניקח בחשבון את גודל הבית שלך, את צריכת האנרגיה שלך, את זווית הגג שלך וכל דבר אחר שעלול להשפיע על ההתקנה. משם, ניצור תוכנית מותאמת אישית עבור הבית שלך.

שלב שני: ההתקנה


לאחר שהחלטת להתקדם עם השמש, הצוות שלנו יתחיל להתקין את הפאנלים שלך. תהליך ההתקנה מהיר וקל. ברוב המקרים, ניתן לעשות זאת ביום אחד בלבד. וברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך מיד.

שלב שלישי: התחזוקה


העבודה שלנו לא נפסקת לאחר התקנת הפאנלים שלך. אנחנו רוצים לוודא שהמערכת שלך תמיד פועלת במיטבה. לכן אנו מציעים שירות תחזוקה הכולל בדיקות שוטפות וניקיון. אנחנו גם נהיה שם כדי לעזור אם אי פעם יהיו לך שאלות או בעיות עם המערכת שלך.

סיכום:

ביצוע המעבר לסולארי הוא החלטה גדולה – אבל זו החלטה שמגיעה עם הרבה יתרונות. עם שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולהגדיל את ערך הבית שלך. אם אתה מעוניין ללכת לשמש, אנא צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שיש לך לגבי אנרגיה סולארית או תהליך ההתקנה שלנו.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

black solar panels on green grass field under blue sky during daytime

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ומתחדשת המופקת מקרינת השמש. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לתפוס את הקרינה הזו ולהפוך אותה לחשמל שמפעיל את הבתים שלנו,

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית להפצה

העולם עומד בפני משבר אנרגיה הולך ומחריף. מקורות האנרגיה המסורתיים שלנו – פחם, נפט וגז – מזהמים את הסביבה, פוגעים בבריאות שלנו, ותורמים באופן ישיר

קרא עוד...

ממה מורכבת מערכת סולארית?

אנרגיה סולארית הופכת במהירות לאחת מצורות ייצור החשמל המובילות בישראל ובעולם. עם יתרונות משמעותיים, הן עבור הכיס שלנו והן עבור כדור הארץ, שמש כמקור אנרגיה

קרא עוד...

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית הפכה לנושא חיוני ומרכזי בעידן בו אנו מנסים למצוא פתרונות לאספקת אנרגיה נקייה, מתחדשת ומהימנה. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות האנרגיה הסולארית,

קרא עוד...

היתרונות של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה, או בשמה הנוסף, אנרגיה מתחדשת, היא אנרגיה המופקת ממקורות טבעיים המתחדשים ללא הרף, בשונה מדלקי מאובנים המזהמים והמתכלים. מקורות אנרגיה ירוקה כוללים את

קרא עוד...

צ'ילרים

מערכות קירור ממלאות תפקיד חיוני בתעשיות רבות ובמבנים מסחריים גדולים. צ'ילרים (chillers), מהווים את לב ליבן של מערכות קירור תעשייתיות ומיזוג אוויר מרכזי. במאמר זה,

קרא עוד...

איך לחמם בריכה?

בריכה מחוממת היא השקעה מצוינת המשדרגת את חוויית השימוש בבריכה ומאפשרת ליהנות ממנה לאורך חודשים רבים יותר בשנה. בנוסף להארכת עונת השחייה, בריכה מחוממת מעלה

קרא עוד...

חימום ביתי חסכוני

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש חמים ונעים בתוך הבית בחודשי החורף הקרים? אבל בואו נודה בזה, עלויות החשמל יכולות לזנק כאשר אנחנו מנסים להילחם בטמפרטורות

קרא עוד...

צ'ילרים לתעשייה

צ'ילרים תעשייתיים מהווים עמוד שדרה נסתר אך חיוני במגוון עצום של תהליכים תעשייתיים. ממפעלי ייצור רחבי היקף ועד למתקני עיבוד מזון ומשקאות, צ'ילרים אחראים לספק

קרא עוד...

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם מרכיב חשוב יותר ויותר במערכות חימום מים מודרניות, בין אם בבית הפרטי, בתעשייה או אפילו במגזר החקלאי. מיכל אגירה הוא למעשה מיכל

קרא עוד...

פאנלים סולאריים לבית

מערכות סולאריות ביתיות הן דרך מצוינת להפיק חשמל משלך מאנרגיית השמש. נכון להיום, למעלה מ-88% מהחשמל שאנו משתמשים בו מגיע ממשאבים שאינם מתחדשים. משאבים אלו מוגבלים וצפויים להיות מוצים בעתיד. מערכת סולארית ביתית, לעומת זאת, לעולם לא תיגמר החשמל. מלבד היותה טובה לסביבה, מערכת סולארית ביתית תספק לכם גם שקט נפשי.

עלות התקנת פאנלים סולאריים

עלות התקנת פאנלים סולאריים לבית משתנה משמעותית בהתאם לגודל הבית שלכם ולסוג הפאנלים שאתם צריכים. גם סוג ההתקנה והצבת הפאנלים הסולאריים משחקים תפקיד בקביעת העלות. ישנן אפשרויות רבות לבחירה, ולכל אחת יש עלויות שונות.

הצעד הראשון לקביעת עלות ההתקנה הסולארית עבור הבית שלך הוא לקבוע את צריכת האנרגיה שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי הסתכלות על חשבון החשמל עבור החודש האחרון. תצטרך לדעת כמה קוט"ש הבית שלך משתמש בכל יום. זה יאפשר לך לקבוע כמה מערכת גדולה תצטרך. לדוגמה, אם הבית שלך אינטנסיבי יותר מהממוצע, תצטרך מערכת גדולה יותר.

דרך נוספת להוזיל את עלות ההתקנה הסולארית היא מימון הפאנלים. ניתן גם לבחור בהסכמי ליסינג סולארי או רכישת חשמל. עם אפשרות זו, תידרשו לשלם תשלום חודשי שיכלול את עלות הפאנלים הסולאריים. היתרון של אפשרות זו הוא שתוכלו לקבל תמריצים פדרליים ומדינתיים.

עלות התקנת פאנלים סולאריים לבית משתנה בהתאם לגודל, אך בממוצע, פאנל בודד של 150 עד 300 וואט עולה בין 250 ל-600 דולר. מלבד הפנל הסולארי עצמו, ייתכן שתצטרך לשלם גם עבור המהפך והסוללות. במקרים מסוימים, תידרש לשלם למתקין מקצועי על מנת לזכות באחריות מיצרן הפאנלים הסולאריים.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ​​חישוב עלות התקנת פאנלים סולאריים לבית הוא המיקום שלכם. בתים באזורים מוצלים לא יקבלו את התועלת הגדולה ביותר מפאנלים סולאריים. יתרה מכך, הוצאת עצים תגדיל את העלות הכוללת של ההתקנה. זה יכול גם להשפיע על עלות ההתקנה ועלול לגרום לצריכת אנרגיה גבוהה יותר במהלך חודשי הקיץ, ולהביס את מטרת ההתקנה.

עלות אחזקת פאנלים סולאריים

עלות אחזקת פאנלים סולאריים לבית תהיה תלויה בגודל המערך ובמיקום. פאנלים סולאריים גדולים יותר זקוקים לתחזוקה רבה יותר מאשר קטנים. בנוסף, עצים גבוהים יכולים לחסום את אור השמש ולהוריד את תפוקת הפאנלים הסולאריים. כדי למזער נזקים, בעלי בתים צריכים לכרות עצים ולגזום אותם כדי לאפשר לאור השמש להגיע לפאנלים הסולאריים.

בדיקה וניקוי של פאנלים סולאריים עשויים להיות יקרים, אך למרבה המזל, רוב יצרני הפאנלים הסולאריים מספקים אחריות שירות. ניקוי מערכת של 10 פאנלים של 2 קילוואט עולה כ-150 דולר. ניקוי ובדיקה של מערכת 20 פאנלים של 3 קילוואט יכולים לעלות בין 1,250 דולר ל-4,000 דולר. חלק מהשירותים הללו כלולים בעלות הפאנלים הסולאריים לבית, בהתאם לגודל ולמיקום.

נדרשות בדיקות שנתיות עבור פאנלים סולאריים. העלות של בדיקה שנתית יכולה להגיע עד 150 דולר. חברות מסוימות מציעות הנחות עבור חוזים רבשנתיים. עם זאת, אם יש חשד לבעיה, יש צורך בבדיקה שנייה. בדיקה יסודית תבטיח שהפאנלים שלך עדיין מתפקדים כמו שצריך.

נקה את הפאנלים הסולאריים באופן קבוע. יש לבצע ניקוי פעם או פעמיים בשנה. יש לנקות את הפאנלים במים חמים וסבון. חשוב לזכור כי כימיקלים עלולים לגרום נזק לפאנלים סולאריים. ניקוי הפאנלים עם פתרון שגוי עלול לגרום לנזק קבוע ולסכן את האחריות שלך. אם אינכם רוצים להוציא כסף על תחזוקה מקצועית של פאנלים סולאריים, תוכלו לרכוש רובוט ניקוי או מערכת ניקוי אוטומטית שיעשו עבורכם את העבודה.

עלות התקנת פאנלים סולאריים לבית משתנה בהתאם לסוג ולגודל. בהתאם למיקומך, עלויות העבודה ודמי ההיתרים משתנים. מערכת פאנלים סולארית טיפוסית יכולה לעלות בין $17,000 ל-$34,174. התקנה ותחזוקה של פאנלים סולאריים היא דרך מצוינת להפחית את חשבונות החשמל ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך.

תוחלת חיים של פאנלים סולאריים

ככלל, פאנלים סולאריים לבית צריכים להחזיק מעמד בין 25 ל-30 שנה. לאחר זמן זה, היעילות שלהם מתחילה לרדת לאט. עם זאת, הם עדיין צריכים להמשיך לעבוד לפרק זמן לא מוגדר, כל עוד הם במצב טוב. תוחלת החיים של פאנלים סולאריים נקבעת לפי הסוג והאזור שבו הם נמצאים. באזורים עם אקלים קר יותר, כמו ניו אינגלנד, שבהם שלג נפוץ בחורף וסופות גשם עלולות לגרום לברד, פאנלים סולאריים צפויים להחזיק מעמד יותר מ-30 שנה.

ניתן להאריך את תוחלת החיים של פאנלים סולאריים לבית על ידי ביצוע מספר עצות תחזוקה בסיסיות. לדוגמה, יש למקם את הלוחות במקום שבו הם אינם חסומים על ידי עצים תלויים. כמו כן, יש לנקות את הפאנלים באופן קבוע. אתה יכול גם לבקש ייעוץ מהספק לגבי המיקום האידיאלי עבור הפאנלים שלך. ייעוץ מקצועי תמיד עוזר.

אורך החיים של פאנלים סולאריים לבית מושפע גם מאיכות הפאנלים. פאנלים סולאריים באיכות ירודה נוטים להתקלקל מהר יותר מאלה באיכות גבוהה יותר. יתר על כן, תנאי מזג אוויר קיצוניים עלולים גם לפגום בחיי הלוחות. מזג אוויר סגרירי, גשם כבד, שלג, ברד ומערכות מתלים עלולים לגרום לפאנלים סולאריים להתקלקל מהר מהצפוי.

ניקוי פאנלים סולאריים חיוני לאריכות החיים שלהם. בנוסף לניקוי, הלוחות צריכים להיות נקיים מכל פסולת ושלג שעלולים לגרום לנזק. ניקוים מאיומים אלו יגרום להם להיות פחות רגישים לנזק ותאפשר להם לקבל יותר אור שמש ישיר.

עלות בנק סוללות

עלות בנק סוללות לפאנלים סולאריים לבית תלויה בסוג המצבר בו משתמשים ובקיבולת שתבחרו. סוללת ליתיוםיון עולה כ-8,000 עד 15,000 דולר, תלוי בגודל ובמותג הסוללה. תצטרך גם לוחות עומס גיבוי, שעולים בין $1,000 ל-$2,000 לפאנל.

בעוד שהעלות המקדימה של בנק סוללות עבור פאנלים סולאריים לבית יכולה להיות גבוהה מאוד, תקופת ההחזר יכולה להיות ארוכה. עם זאת, אם אתם מתכננים לשלם את העלות של בנק הסוללות בעוד כמה שנים, אתם יכולים לצפות שההשקעה שלכם תחזיר את עצמה. בנוסף לכך, ניתן להשתמש בסוללה כדי להוזיל את עלות הטעינת הרכב החשמלי.

עלויות החומרה מהוות כמחצית מהעלות של בנק סוללות קטן ו-60 אחוז מהעלות של מערכת גמישות סוללה גדולה. שאר העלות תלויה במקום בו אתה מתקין את המערכת. ישנם שינויים אזוריים בעלויות ובתהליכים, אשר יכולים להשפיע על המחיר הסופי וציר הזמן.

רכישה והתקנת בנק סוללות לפאנלים סולאריים לבית עשויה גם לזכות אתכם בתמריצים ממשלתיים. אתה יכול להגיש בקשה להנחות דרך אתר האנרגיה של הממשל הפדרלי. בנוסף, ברוב המדינות, תוכל להשתמש באנרגיה המאוחסנת שלך כדי לספק חשמל לרשת בתקופות של ביקוש גבוה.

בעת קביעת העלות של סוללות עבור פאנלים סולאריים לבית, תצטרך לשקול את כמות החשמל שאתה משתמש ביום. בית טיפוסי של שלושה חדרי שינה משתמש בסביבות 20kWh של חשמל ביום. ייתכן שהסכום הזה לא יספיק לך כדי להפעיל את המכשירים שלך במלואם באנרגיה סולארית. בהתאם לגודל משק הבית שלך, ייתכן שיהיה עליך לרכוש סוללה קטנה יותר כדי לכסות את שעות הערב והלילה.

אמינות של פאנלים סולאריים

שיעור הכשל הממוצע של פאנלים סולאריים לבית הוא פחות מ-5 אחוזים, על פי המעבדה הלאומית לאנרגיה מתחדשת (NREL). עם זאת, שיעורי הכישלון נוטים להיות גבוהים יותר באקלים חם ולח יותר, ונמוכים יותר באקלים קריר יותר. בנוסף, פאנלים סולאריים רגישים לגורמים סביבתיים שעלולים לקצר את אורך חייהם.

האמינות של פאנלים סולאריים לבית תלויה במספר גורמים, כולל היכן הם מותקנים. מכיוון שפאנלים סולאריים תלויים לחלוטין בקרני השמש, הם רגישים לכשל באקלים חם ולח. עם זאת, שיעורי הכישלון הם פחות מ-5 אחוזים באקלים ממוזג ויבש. איכות הפאנלים היא גם גורם מרכזי, מכיוון שלפנלים זולים יותר יש סיכוי גבוה יותר לתקלה. למרבה המזל, רוב היצרנים מציעים ערבויות לתפוקת הכוח של המוצרים שלהם, הנעים בין 20 ל-30 שנה.

בעוד שחלק מהקולטים הסולאריים מגיעים עם אחריות וערבויות, חלקם מגיעים ללא כל אחריות. במקרים מסוימים, יצרני פאנלים סולאריים יחליפו פאנלים שנכשלים במהלך תקופת האחריות. עם זאת, הסיכויים לכשל בפאנל קלושים מאוד. אם לוח נכשל, היצרן יחליף את כל המערכת, ללא עלות נוספת עבורך.

פאנלים סולאריים הם אפשרות מצוינת לבעלי בתים המעוניינים להפחית את חשבון האנרגיה החודשי שלהם. מערכות אנרגיה סולארית דורשות מעט מאוד תחזוקה, ורוב החברות ממליצות לנקות אותן פעמיים בשנה. זה קל מספיק לעשות עם צינור. בנוסף, ניטור הפאנלים הוא דרך מצוינת לקבוע את כמות האנרגיה שהם מייצרים מדי יום ועד כמה הם יעילים.

למרות ששיעורי הכישלון של פאנלים סולאריים הם כמעט אפס, עדיין ישנם גורמים שיכולים להפחית את יעילותם. לדוגמה, חיים באקלים מעונן יכולים להוריד את היעילות של פאנלים סולאריים. גורם נוסף הוא סוג הגג בבית. אם הגג שטוח או בעל שיפוע נמוך, השמש לא יכולה לפגוע בלוחות באותה יעילות. בנוסף, עצים יכולים לחסום את כניסת אור השמש לגג.

.

.

Rate this post
דילוג לתוכן