תכנון מערכת סולארית

פאנלים סולאריים ביתיים או תעשייתיים הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ולהפחית את פליטות הפחמן שלהם. פאנלים סולאריים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות השקעה משמעותית, ולכן חשוב לבחור חברה מוכרת ומנוסה שתבצע את העבודה. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית:

  • יש לנו ניסיון רחב בתעשיית הפאנלים הסולאריים. אנו מכירים את הפרטים הקטנים של תהליך ההתקנה ויכולים להבטיח שהפאנלים שלך מותקנים כהלכה.
  • אנו משתמשים רק במוצרים באיכות גבוהה. אנו מאמינים שלבית שלכם מגיע הטוב ביותר, ולכן אנו משתמשים רק בפאנלים סולאריים וברכיבים שהיינו מתקינים בביתנו.
  • אנו מציעים אחריות מקיפה. אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו ומציעים אחריות מקיפה על כל ההתקנות שלנו. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך מוגנת.
  • אנו נלהבים מאנרגיה סולארית. אנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא גל העתיד ונלהבים לעזור ללקוחותינו לעבור למקורות אנרגיה מתחדשים.

אלו הן רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית. אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה סולארית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

גלריית תמונות – גללו למטה.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6.

למה לבחור בנו?

בבואנו לבחור שירות התקנת פאנלים סולאריים, ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. לא רק שאתה רוצה למצוא חברה בעלת מוניטין ומנוסה, אלא שאתה גם רוצה לוודא שהיא מציעה מחירים תחרותיים. בחברתנו אנו מתגאים בהיותנו שירות התקנת פאנלים סולאריים המוביל באזור.

יש לנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים אשר מסורים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר בענף. כאשר אתה בוחר בנו לצרכי התקנת פאנלים סולאריים שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית.

blue and white solar panels

שירות מעולה במחירים נוחים

אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אנו מבינים שההחלטה על התקנת פאנלים סולאריים היא החלטה גדולה, ואנחנו רוצים לוודא שאתה מרגיש בטוח ונוח עם הרכישה שלך. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהתקנת הפאנלים הסולאריים שלך תעבור בצורה חלקה ושתהיו מרוצים לחלוטין מהמוצר הסופי. אנו מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. אז אם אתם מחפשים שירות התקנת פאנלים סולאריים איכותיים במחיר שלא ישבור את הכיס, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לעשות את הצעד הבא במעבר ירוק.

התמונות להמחשה בלבד

man in white dress shirt and blue denim jeans sitting on white and black solar panel
white and black wooden house under white sky during daytime
two men carrying a metal sheet
man in blue crew neck t-shirt and brown pants sitting on red and black motorcycle
brown and white concrete house
gray concrete house
man holding solar panel on roof
aerial photography of grass field with blue solar panels

איך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו

שימוש בשמש היא החלטה גדולה. זו השקעה גם בבית וגם בסביבה. בחברתנו אנו רוצים לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית שלכם. כך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו.

שלב ראשון: הייעוץ


השלב הראשון הוא הייעוץ. אחד ממומחים הסולאריים שלנו יגיע אליכם הביתה ויעריך את צרכי האנרגיה שלכם. ניקח בחשבון את גודל הבית שלך, את צריכת האנרגיה שלך, את זווית הגג שלך וכל דבר אחר שעלול להשפיע על ההתקנה. משם, ניצור תוכנית מותאמת אישית עבור הבית שלך.

שלב שני: ההתקנה


לאחר שהחלטת להתקדם עם השמש, הצוות שלנו יתחיל להתקין את הפאנלים שלך. תהליך ההתקנה מהיר וקל. ברוב המקרים, ניתן לעשות זאת ביום אחד בלבד. וברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך מיד.

שלב שלישי: התחזוקה


העבודה שלנו לא נפסקת לאחר התקנת הפאנלים שלך. אנחנו רוצים לוודא שהמערכת שלך תמיד פועלת במיטבה. לכן אנו מציעים שירות תחזוקה הכולל בדיקות שוטפות וניקיון. אנחנו גם נהיה שם כדי לעזור אם אי פעם יהיו לך שאלות או בעיות עם המערכת שלך.

סיכום:

ביצוע המעבר לסולארי הוא החלטה גדולה – אבל זו החלטה שמגיעה עם הרבה יתרונות. עם שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולהגדיל את ערך הבית שלך. אם אתה מעוניין ללכת לשמש, אנא צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שיש לך לגבי אנרגיה סולארית או תהליך ההתקנה שלנו.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

black solar panels on green grass field under blue sky during daytime

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ומתחדשת המופקת מקרינת השמש. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לתפוס את הקרינה הזו ולהפוך אותה לחשמל שמפעיל את הבתים שלנו,

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית להפצה

העולם עומד בפני משבר אנרגיה הולך ומחריף. מקורות האנרגיה המסורתיים שלנו – פחם, נפט וגז – מזהמים את הסביבה, פוגעים בבריאות שלנו, ותורמים באופן ישיר

קרא עוד...

ממה מורכבת מערכת סולארית?

אנרגיה סולארית הופכת במהירות לאחת מצורות ייצור החשמל המובילות בישראל ובעולם. עם יתרונות משמעותיים, הן עבור הכיס שלנו והן עבור כדור הארץ, שמש כמקור אנרגיה

קרא עוד...

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית הפכה לנושא חיוני ומרכזי בעידן בו אנו מנסים למצוא פתרונות לאספקת אנרגיה נקייה, מתחדשת ומהימנה. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות האנרגיה הסולארית,

קרא עוד...

היתרונות של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה, או בשמה הנוסף, אנרגיה מתחדשת, היא אנרגיה המופקת ממקורות טבעיים המתחדשים ללא הרף, בשונה מדלקי מאובנים המזהמים והמתכלים. מקורות אנרגיה ירוקה כוללים את

קרא עוד...

צ'ילרים

מערכות קירור ממלאות תפקיד חיוני בתעשיות רבות ובמבנים מסחריים גדולים. צ'ילרים (chillers), מהווים את לב ליבן של מערכות קירור תעשייתיות ומיזוג אוויר מרכזי. במאמר זה,

קרא עוד...

איך לחמם בריכה?

בריכה מחוממת היא השקעה מצוינת המשדרגת את חוויית השימוש בבריכה ומאפשרת ליהנות ממנה לאורך חודשים רבים יותר בשנה. בנוסף להארכת עונת השחייה, בריכה מחוממת מעלה

קרא עוד...

חימום ביתי חסכוני

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש חמים ונעים בתוך הבית בחודשי החורף הקרים? אבל בואו נודה בזה, עלויות החשמל יכולות לזנק כאשר אנחנו מנסים להילחם בטמפרטורות

קרא עוד...

צ'ילרים לתעשייה

צ'ילרים תעשייתיים מהווים עמוד שדרה נסתר אך חיוני במגוון עצום של תהליכים תעשייתיים. ממפעלי ייצור רחבי היקף ועד למתקני עיבוד מזון ומשקאות, צ'ילרים אחראים לספק

קרא עוד...

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם מרכיב חשוב יותר ויותר במערכות חימום מים מודרניות, בין אם בבית הפרטי, בתעשייה או אפילו במגזר החקלאי. מיכל אגירה הוא למעשה מיכל

קרא עוד...

תכנון מערכת סולארית

לפני שתתחיל לתכנן תוכניות למערכת אנרגיה סולארית, יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון. ראשית, עליך להבין את צרכי האנרגיה של משק הבית שלך. אתה יכול להתחיל ברישום של כל המכשירים והמכשירים שבבעלותך. אתה יכול להשתמש בגיליון אלקטרוני כדי לעזור לך במשימה זו. אתה גם צריך לדעת על היתרונות והחסרונות של אנרגיה סולארית.

מסחרי

למערכות סולאריות מסחריות יכולות להיות השפעה מהותית על חשבונות האנרגיה של הארגון. פאנלים סולאריים אלו יכולים לספק בין חמישה עשר לחמישים אחוז מהעומס השנתי של הבניין. גם מתקנים סולאריים מסחריים מועילים מאוד לדיירים, שכן הם משלמים לרוב עלויות תפעול נמוכות יותר. עם זאת, תכנון התקנה סולארית מסחרית חייב להתבצע בזהירות.

תכנון מערכות סולאריות מסחריות צריך להתחיל בהערכה יסודית של האתר. לדוגמה, אם באתר יש צל נרחב, ייתכן שהוא לא מתאים למערכת גדולה. המתקין הסולארי המסחרי חייב להיות מסוגל לקבוע את המיקום, הכיוון והשיפוע האופטימליים עבור ההתקנה. לאחר קבלת מידע זה, החברה יכולה להכין הצעה המפרטת את גודל וייצור האנרגיה של המערכת הסולארית המסחרית. כמו כן, עליו לפרט את סוגי הפאנלים הסולאריים ואת החיווט המשמש לחיבורם לרשת. לבסוף, עליו לציין את עלות המערכת ואת עלויות האנרגיה החזויות.

השלב הבא בתכנון פרויקטים סולאריים מסחריים הוא בחירת השותפים הנכונים. המשמעות היא בחירת ESCO שיכול לסייע בהתקנת המערכת. מפתח הפרויקט צריך להיות מסוגל לעבוד עם הבעלים כדי להשלים את הפרויקט בזמן. על הESCO לספק ערבויות ביצוע חוזיות וחוזי ביצוע של שירותי אנרגיה כדי להבטיח שהחברה תקבל תמורה לכספה. לבסוף, חשוב לעבוד עם מנהל הפרויקט של השותף. על מנהל הפרויקט לעקוף את לוח הזמנים של העסק ולעקוב אחר משלוחי הציוד.

עיריות ומחוזות משתמשים במגוון מסמכים כדי לתכנן את העתיד. מסמכים אלה מסייעים לקהילה לנהל סדרי עדיפויות מתחרים ולספק הדרכה היכן הפיתוח צריך להתרחש. בנוסף, הם גם מפתחים תקני ייעוד ופיתוח המשקפים את חזון הקהילה. שילוב סולארי בתוכניות אלו הוא חיוני לפיתוח ארוך הטווח של השוק הסולארי המקומי.

אם אתה רוצה ללכת עם מערכת סולארית קשורה לרשת, עליך לבקש תחילה חיבור בין השירות שלך. התהליך עשוי להשתנות ממצב אחד למשנהו ויכול להיות מסובך מאוד. לאחר שתתחבר, תצטרך לוודא שהמערכת שלך נקייה וללא פסולת. כמו כן, תרצה לשקול התקנת התקני ניטור כדי לתת לך מידע רב ערך על ביצועי המערכת שלך.

מגורים

אם אתה שוקל להתקין מערכת סולארית, יש הרבה דברים שכדאי לזכור. ראשית, תצטרך לקבל את ההיתרים המתאימים למערכת שלך. לאחר מכן, עליך לקבוע אילו אפשרויות מימון עומדות לרשותך. עדיף להתקין את ההתקנה הסולארית שלך על ידי מתקין מורשה. במקרים רבים, חברות שירות מקומיות וסוכנויות ממשלתיות יציעו תמריצים לבעלי בתים שיבחרו באפשרות זו.

כמו כן, עליך לשקול אם לקהילה שלך יש או לא פקודת ייעוד האוסרת על שמש. קהילות מסוימות דורשות בדיקה מיוחדת עבור פרויקטים במחוזות היסטוריים. קבלת הנחיות ברורות לגבי הכללים והתקנות עבור שמש במחוזות היסטוריים יזרז את התהליך. אם קוד האזור שלך לא מזכיר סולארי, אתה יכול להניח שזה אסור, אבל יש חוקי מדינה רבים שגורמים למערכות סולאריות לפטור מהכלל הזה.

כדאי גם לשקול את הכיוון של הבית שלך. גג הפונה דרומי ימקסם את ייצור האנרגיה הסולארית. אם לא ניתן למצוא גג הפונה דרומה, ניתן להתקין פאנלים סולאריים על תומכים חיצוניים. עם זאת, זה יכלול כבלים וחומרה נוספים. זה לא מומלץ לבתים שנמצאים רחוק מדי מקו המשווה.

לאחר מכן, תצטרך לקבוע כמה אנרגיה סולארית הבית שלך צריך. מידע זה יקבע את הגודל והסוג של פאנלים סולאריים לקנייה. אם אתה רוצה לצאת מהרשת, תצטרך מערכת שתוכל להתמודד עם כמות האנרגיה שאתה צריך. אתה יכול לקבל מושג על כך על ידי הסתכלות על חשבון האנרגיה שלך או הערכה של כמה אתה משתמש בכל יום.

הממשלה מציעה תמריצים כספיים למערכות סולאריות. תגלו גם שהעלויות של תאים פוטווולטאיים יורדות מדי יום. התקנת מערכות סולאריות בבית שלך תעזור לך להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך תוך הפחתת התלות שלך במחוללי בנזין. וזו השקעה ששווה לשקול! אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה מתחדשת, עיין במדריך של TechBullion לתכנון מערכת סולארית למגורים.

אנרגיה סולארית גדלה משמעותית בעשור האחרון. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שרוב משקי הבית האמריקאיים אינם יכולים להתקין מערכת סולארית מסורתית על הגג. רבים מהם גרים בדירות, שוכרים את בתיהם או בעלי גגות מוצלים. אפשרות נוספת לבעלי בתים ללא גגות היא סולארית קהילתית. תוכניות אלו הן דרך מצוינת לבעלי בתים ליהנות מאנרגיה סולארית מבלי לדאוג לתחזוקה והתקנה.

מחוץ

לרשת כרוך בהתחשבות במספר גורמים חשובים. ראשית, עליך להחליט כמה כוח אתה צריך. רוב האנשים לא מתכננים להשתמש בפאנלים סולאריים כדי להפעיל את כל הבית שלהם כל הזמן. בנוסף, פאנלים סולאריים אינם יכולים לייצר חשמל כאשר השמש אינה זורחת. מסיבה זו, יש צורך במקור אנרגיה גיבוי. שיקול נוסף הוא מקום. רוב המערכות מחוץ לרשת דורשות יותר מקום ממה שגג יכול להכיל, אז תצטרך לבנות מערך או עמודים על הנכס שלך.

רוב המערכות הסולאריות מחוץ לרשת נועדו לייצר חשמל במהלך היום ולאחר מכן לשלוח אותו לסוללות לאחסון לשימוש מאוחר יותר. בדרך זו, אתה יכול לגשת אליו בזמנים של מזג אוויר מעונן או בלילה. אתה יכול להתאים את המערכת שלך כדי לייצר מספיק חשמל כדי לספק את הבית שלך במהלך היום, אבל זכור שמזג האוויר יכול להיות בלתי צפוי. גם אם המערכת שלך מוגדרת לייצור מקסימלי, מזג אוויר מעונן בצורה חריגה עלול להשפיע על הביצועים שלה.

בנוסף לחישוב גודל המערכת שלך, שקול את העלויות הכרוכות בהתקנה. בדרך כלל, דמי ההתקנה מהווים כעשרה אחוזים מהמחיר הכולל של מערכת חשמל סולארית מחוץ לרשת. זה בערך $5,000 אם המערכת שלך עולה $50,000. בנוסף, רוב החברות יגלגלו את עלויות העבודה למחיר המערכת שלך.

שימוש במידע זה יעזור לך בגודל מערך הפאנלים הסולאריים ואחסון הסוללות. ראשית, הערך כמה כוח תצטרך. שאפו לגודל המערכת שלכם ב-10% לפחות מצריכת החשמל הנוכחית שלכם. לאחר מכן, רשום את המכשירים שבהם תשתמש ואת השעות שבהן הם יהיו בשימוש. לאחר מכן, חשב את צריכת החשמל הכוללת של מכשירים אלה. זה יעזור לך להתאים את מערך הפאנלים הסולאריים שלך ואת אחסון הסוללה הסולארית.

יש כוח גיבוי למקרה חירום חשוב. כאשר אתה מחוץ לרשת, אתה צריך מקור חשמל חלופי אם אין לך כוח סולארי. כוח גיבוי יעזור גם במקרה של ספייק חשמלי.

O&M

בחירת ספק שירותי O&M היא קריטית לערך והאמינות לטווח הארוך של נכס סולארי. לחברה הנכונה יהיו הכלים והמומחיות כדי לשמור על הנכסים הסולאריים שלך ביעילות. אתה גם רוצה להיות בטוח שהם מגובים על ידי מעמד פיננסי איתן. למרבה המזל, אתה יכול למצוא שותף O&M עם רקורד מוכח.

ניתן לספק O&M בכמה דרכים שונות. אתה יכול להשתמש בחברת O&M חיצונית כדי לנהל את הפרויקט שלך, או שאתה יכול לשכור חברה שעושה זאת בעצמך. כך או כך, ישנם יתרונות רבים לתוכנית O&M חזקה. בנוסף להגדלת תוחלת החיים של מערכת השמש שלך, זה יכול גם להפחית את סיכוני מזג האוויר.

חשוב לקחת בחשבון את O&M במהלך תהליך התכנון והעיצוב. אם אתה בונה מערכת סולארית גדולה, ייתכן שתרצה לשקול להשתמש במספר ממירים קטנים במקום במהפך גדול אחד. ממירים קטנים יותר דורשים פחות תחזוקה ופחות יקרים להחלפה. אתה יכול גם לשקול שימוש בממירים מחוברים כדי לנטר את המערכות שלך מרחוק. בדרך זו, תוכל לקבוע בעיות כלשהן ולטפל בהן לפני שהן משפיעות על ביצועי המערכת שלך.

O&M למערכות סולאריות הוא חלק חיוני מהתעשייה הסולארית. תהליך הO&M מבטיח שמערכת הPV השמש תפעל כפי שתוכננה לאורך חייה השימושיים. זה גם מאפשר לתעשייה להגדיל ולשמור על תקני האיכות שלה. תוכנית O&M מעוצבת היטב היא חיונית להצלחתה של חברת PV סולאריים.

O&M למערכות סולאריות דורש פרספקטיבה הוליסטית. זה צריך לכלול תפעול, אסטרטגיות תחזוקה וניטור. זה צריך לפעול ביעילות וביעילות גבוהה. כדי לבצע משימות אלה, חשוב להבין תצורות SPVM microgrid. תצורות SPVM שונות מציגות סוגים שונים של אתגרים. אתגרים אלו תלויים בגורמים כמו מיקום, רכיבים ויעדי אופטימיזציה של המערכת.

.

.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן