חשמל סולארי – מהם הסוגים השונים של חשמל סולארי?

פאנלים סולאריים ביתיים או תעשייתיים הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ולהפחית את פליטות הפחמן שלהם. פאנלים סולאריים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות השקעה משמעותית, ולכן חשוב לבחור חברה מוכרת ומנוסה שתבצע את העבודה. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית:

  • יש לנו ניסיון רחב בתעשיית הפאנלים הסולאריים. אנו מכירים את הפרטים הקטנים של תהליך ההתקנה ויכולים להבטיח שהפאנלים שלך מותקנים כהלכה.
  • אנו משתמשים רק במוצרים באיכות גבוהה. אנו מאמינים שלבית שלכם מגיע הטוב ביותר, ולכן אנו משתמשים רק בפאנלים סולאריים וברכיבים שהיינו מתקינים בביתנו.
  • אנו מציעים אחריות מקיפה. אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו ומציעים אחריות מקיפה על כל ההתקנות שלנו. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך מוגנת.
  • אנו נלהבים מאנרגיה סולארית. אנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא גל העתיד ונלהבים לעזור ללקוחותינו לעבור למקורות אנרגיה מתחדשים.

אלו הן רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית. אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה סולארית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

גלריית תמונות – גללו למטה.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6.

למה לבחור בנו?

בבואנו לבחור שירות התקנת פאנלים סולאריים, ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. לא רק שאתה רוצה למצוא חברה בעלת מוניטין ומנוסה, אלא שאתה גם רוצה לוודא שהיא מציעה מחירים תחרותיים. בחברתנו אנו מתגאים בהיותנו שירות התקנת פאנלים סולאריים המוביל באזור.

יש לנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים אשר מסורים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר בענף. כאשר אתה בוחר בנו לצרכי התקנת פאנלים סולאריים שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית.

blue and white solar panels

שירות מעולה במחירים נוחים

אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אנו מבינים שההחלטה על התקנת פאנלים סולאריים היא החלטה גדולה, ואנחנו רוצים לוודא שאתה מרגיש בטוח ונוח עם הרכישה שלך. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהתקנת הפאנלים הסולאריים שלך תעבור בצורה חלקה ושתהיו מרוצים לחלוטין מהמוצר הסופי. אנו מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. אז אם אתם מחפשים שירות התקנת פאנלים סולאריים איכותיים במחיר שלא ישבור את הכיס, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לעשות את הצעד הבא במעבר ירוק.

התמונות להמחשה בלבד

man in white dress shirt and blue denim jeans sitting on white and black solar panel
white and black wooden house under white sky during daytime
two men carrying a metal sheet
man in blue crew neck t-shirt and brown pants sitting on red and black motorcycle
brown and white concrete house
gray concrete house
man holding solar panel on roof
aerial photography of grass field with blue solar panels

איך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו

שימוש בשמש היא החלטה גדולה. זו השקעה גם בבית וגם בסביבה. בחברתנו אנו רוצים לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית שלכם. כך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו.

שלב ראשון: הייעוץ


השלב הראשון הוא הייעוץ. אחד ממומחים הסולאריים שלנו יגיע אליכם הביתה ויעריך את צרכי האנרגיה שלכם. ניקח בחשבון את גודל הבית שלך, את צריכת האנרגיה שלך, את זווית הגג שלך וכל דבר אחר שעלול להשפיע על ההתקנה. משם, ניצור תוכנית מותאמת אישית עבור הבית שלך.

שלב שני: ההתקנה


לאחר שהחלטת להתקדם עם השמש, הצוות שלנו יתחיל להתקין את הפאנלים שלך. תהליך ההתקנה מהיר וקל. ברוב המקרים, ניתן לעשות זאת ביום אחד בלבד. וברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך מיד.

שלב שלישי: התחזוקה


העבודה שלנו לא נפסקת לאחר התקנת הפאנלים שלך. אנחנו רוצים לוודא שהמערכת שלך תמיד פועלת במיטבה. לכן אנו מציעים שירות תחזוקה הכולל בדיקות שוטפות וניקיון. אנחנו גם נהיה שם כדי לעזור אם אי פעם יהיו לך שאלות או בעיות עם המערכת שלך.

סיכום:

ביצוע המעבר לסולארי הוא החלטה גדולה – אבל זו החלטה שמגיעה עם הרבה יתרונות. עם שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולהגדיל את ערך הבית שלך. אם אתה מעוניין ללכת לשמש, אנא צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שיש לך לגבי אנרגיה סולארית או תהליך ההתקנה שלנו.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

black solar panels on green grass field under blue sky during daytime

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ומתחדשת המופקת מקרינת השמש. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לתפוס את הקרינה הזו ולהפוך אותה לחשמל שמפעיל את הבתים שלנו,

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית להפצה

העולם עומד בפני משבר אנרגיה הולך ומחריף. מקורות האנרגיה המסורתיים שלנו – פחם, נפט וגז – מזהמים את הסביבה, פוגעים בבריאות שלנו, ותורמים באופן ישיר

קרא עוד...

ממה מורכבת מערכת סולארית?

אנרגיה סולארית הופכת במהירות לאחת מצורות ייצור החשמל המובילות בישראל ובעולם. עם יתרונות משמעותיים, הן עבור הכיס שלנו והן עבור כדור הארץ, שמש כמקור אנרגיה

קרא עוד...

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית הפכה לנושא חיוני ומרכזי בעידן בו אנו מנסים למצוא פתרונות לאספקת אנרגיה נקייה, מתחדשת ומהימנה. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות האנרגיה הסולארית,

קרא עוד...

היתרונות של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה, או בשמה הנוסף, אנרגיה מתחדשת, היא אנרגיה המופקת ממקורות טבעיים המתחדשים ללא הרף, בשונה מדלקי מאובנים המזהמים והמתכלים. מקורות אנרגיה ירוקה כוללים את

קרא עוד...

צ'ילרים

מערכות קירור ממלאות תפקיד חיוני בתעשיות רבות ובמבנים מסחריים גדולים. צ'ילרים (chillers), מהווים את לב ליבן של מערכות קירור תעשייתיות ומיזוג אוויר מרכזי. במאמר זה,

קרא עוד...

איך לחמם בריכה?

בריכה מחוממת היא השקעה מצוינת המשדרגת את חוויית השימוש בבריכה ומאפשרת ליהנות ממנה לאורך חודשים רבים יותר בשנה. בנוסף להארכת עונת השחייה, בריכה מחוממת מעלה

קרא עוד...

חימום ביתי חסכוני

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש חמים ונעים בתוך הבית בחודשי החורף הקרים? אבל בואו נודה בזה, עלויות החשמל יכולות לזנק כאשר אנחנו מנסים להילחם בטמפרטורות

קרא עוד...

צ'ילרים לתעשייה

צ'ילרים תעשייתיים מהווים עמוד שדרה נסתר אך חיוני במגוון עצום של תהליכים תעשייתיים. ממפעלי ייצור רחבי היקף ועד למתקני עיבוד מזון ומשקאות, צ'ילרים אחראים לספק

קרא עוד...

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם מרכיב חשוב יותר ויותר במערכות חימום מים מודרניות, בין אם בבית הפרטי, בתעשייה או אפילו במגזר החקלאי. מיכל אגירה הוא למעשה מיכל

קרא עוד...

חשמל סולארי – מהם הסוגים השונים של חשמל סולארי?

חשמל סולארי קיים כבר עשרות שנים, אך רק לאחרונה הוא זוכה לתשומת לב מיינסטרים. עד שנות ה-70 של המאה ה-20 נעשה שימוש באנרגיה סולארית רק בלוויינים ונחשב כי יקר מדי עבור יישומים קונבנציונליים. לאחר מכן, אמברגו הנפט של 1973 ומשבר האנרגיה שלאחר מכן אילצו את קובעי המדיניות העולמיים לחשוב מחדש על מדיניות האנרגיה ולפנות לטכנולוגיות סולאריות. פותחו אסטרטגיות פריסה שונות, תוך התמקדות בתוכניות תמריצים ומתקני מחקר, בעיקר ביפן ובארצות הברית. Fraunhofer ISE בגרמניה היה אחד מהמפתחים המוקדמים של הטכנולוגיה.

פוטו

וולטאיות (PV) הן אופציה מבטיחה להפקת חשמל מאנרגיית השמש. הם משתמשים בחומרים מוליכים למחצה כגון אינדיום נחושת גליום דיסלניד, קדמיום טלוריד, פרוסקיטים ותרכובות אורגניות. תאים סולאריים אלו יעילים וחסכוניים ומהווים חלופה מצוינת לדלקים מאובנים. תמריצי מדיניות רבים תומכים בפיתוח מערכות PV, כולל תקני תיק מתחדש (RPS), תעריפי הזנה והנחות קיבולת. תעשיית הPV צומחת במהירות, מה שהופך אותה להזדמנות מצוינת להשגת פתרון אנרגיה ירוקה בעלות נמוכה.

מערכות PV סולאריות הן בחירה טובה עבור עסקים קטנים או בתים, מכיוון שהן חסכוניות וניתנות להתקנה על כל גג. מערכות אנרגיה סולארית אינן דורשות תחזוקה מקיפה וניתן להסיר אותן ולהתקין אותן מחדש במידת הצורך. למערכת הPV יש טביעת רגל קטנה, והאנרגיה המופקת ממנה יכולה בקלות לכסות פחות מאחוז אחד משטח פני כדור הארץ. בנוסף, ניתן להתקין מערכות פוטווולטאיות על קרקעות ובבתים לא מנוצלים, ולחסוך בעלויות דלק וזיהום.

טכנולוגיית הPV פועלת על ידי המרת אור ישירות לחשמל. הוא משתמש בחומרים מוליכים למחצה מיוחדים הנקראים תאי PV. תאים אלה יכולים לייצר בין וואט אחד לשני ואט חשמל. הן בדרך כלל דקות יותר מארבע שערות אדם ומורכבות מכמה חומרים מוליכים למחצה שונים. הם מוגנים על ידי שכבות פלסטיק או זכוכית.

מערכות חשמל סולאריות פוטווולטאיות (PV) אינן מייצרות פליטת גזי חממה. בנוסף לייצור אנרגיה נקייה ומתחדשת, מערכות פוטווולטאיות אוגרות גם עודפי חשמל. ניתן להזין את העודף הזה לרשת במחיר או לאחסן בסוללות נטענות עבור כוח גיבוי בזמן הפסקות.

תעשיית הפוטווולטאים גדלה במהירות במהלך השנים האחרונות. השוק מוערך בשווי של 100 מיליארד יורו עד 2020. תעשייה זו מונעת על ידי מגוון גורמים, כולל צרכי לקוחות תחרותיים בעלויות ותוכניות תמיכה בשוק. עם זאת, הכוח המניע הגדול ביותר מאחורי הצמיחה הזו הוא המחיר.

מערכות חשמל סולאריות פוטווולטאיות הן זולות יחסית. הם יכולים לעלות רק 3500 $ עבור התקנה בסיסית. מטרתן של מערכות אלו היא לחסוך לבעל הבית כסף על ידי הפקת חשמל חינם בשעות היום. התקנת הסוללות מאריכה עוד יותר את תקופת ההחזר.

ריכוז פוטווולטאים (CSP)

CSP היא טכנולוגיית אנרגיה סולארית המשתמשת באנרגיה סולארית מרוכזת לייצור חשמל. זה עובד על ידי אחסון האנרגיה מהשמש במלח מותך שנשמר חם במשך מספר שעות. חום זה משמש לאחר מכן להפעלת גנרטור. יכולת אחסון זו מאפשרת למערכות CSP לייצר חשמל גם כאשר השמש אינה זורחת, כאשר היא בעלת הערך הרב ביותר לרשת. בגלל זה, קל יותר לשלב מערכות CSP ברשת.

ריכוז חשמל סולארי פוטווולטאי נוצר באמצעות מערכת הממקדת אור שמש ישיר לקולט. לאחר מכן, נוזל העברת החום מחומם ל-600 מעלות צלזיוס או יותר, בהתאם לטכנולוגיה. טמפרטורה גבוהה זו מאפשרת לקולט להשיג יעילות המרת אנרגיה תרמודינמית גבוהה. היעילות של Carnot נעה בין 66% ל-80%. מערכות CSP בדרך כלל מפעילות מעגל סגור דרך צינור המקלט הסולארי.

עם זאת, מפעלי CSP אינם חפים מחסרונות. הם דורשים כמות גדולה של אדמה, במיוחד באזורים צחיחים. הצמחים צריכים גם מגדלי קירור רטובים כדי לקרר את המחזור התרמי ולנקות את המראות. בגלל כמות המים הגדולה המשמשת לפרויקטים אלה, מבקרים אומרים שמפעלי CSP עלולים להזיק לאספקת המים באזורים שבהם אספקת המים מתדלדלת. בנוסף, צמחי CSP מפריעים גם לנופים טבעיים ויכולים להיות להם השפעה חזותית שלילית.

ריכוז מערכות אנרגיה סולאריתתרמית הן בדרך כלל פרויקטים בקנה מידה גדול שיכולים לייצר חשמל לרשתות גדולות. ישנם מספר סוגים של מערכות CSP. חלקם מתוכננים להשתמש במגדל חשמל כמקלט בעוד שאחרים משתמשים במערכות ליניאריות המשתמשות בסדרה של מראות כדי למקד את אור השמש בצינורות מקבילים. זמינות גם כמה מערכות CSP קטנות יותר שניתן למקם בסמוך למקום שבו יש צורך בכוח. מערכות אלו מייצרות בין 5 ל-25 קילוואט לכל מנה, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור מערכות מבוזרות.

החיסרון של חשמל סולארי CSP הוא שהוא דורש כמות גדולה של קרקע לבנייה ולתחזוקה, והתהליך אינו חסכוני עבור בעלי בתים. קשה גם למצוא חומרים לאחסון אנרגיה תרמית, ולמלח מותך יש טמפרטורת פעולה מוגבלת.

פסיבי

חשמל סולארי פסיבי נוצר באמצעות שימוש בחום השמש. מערכת החשמל הסולארי הפסיבי משתמשת בשני מרכיבים: מסה תרמית, האוגרת חום מהשמש, והפצה, שעוזרת להפיץ את החום הזה בכל הבית. חלק חשוב נוסף במערכת זו הוא הצללה טבעית ותלות. שני הרכיבים הללו פועלים יחד להפקת חשמל בצורה פסיבית, ודורשים תחזוקה מינימלית.

חשמל סולארי פסיבי אינו קל ללכוד כמו סולארי פעיל, מכיוון שהוא מפוזר על פני שטח גדול. יתרה מכך, לא ניתן לאסוף את כל האנרגיה מהשמש בבת אחת, מה שאומר שכמות האנרגיה שתוכלו לאסוף תהיה תלויה בעונה, במיקום ובעננות השמים.

חשמל סולארי פסיבי הוא מקור אנרגיה ירוק שמתבסס על עיצוב המבנה. הוא משתמש באלמנטים טבעיים כמו מי גשמים ואור שמש. זה עובד ללא כל התקנים או ציוד חיצוני. מערכות חשמל סולארי פסיבי פועלות על פי חוקי התרמודינמיקה. עם זאת, גורמים מסוימים יקבעו עד כמה המערכת תעבוד, כגון כיוון הבניין והמסה התרמית של הקירות.

חשמל סולארי פסיבי דורש אתר טוב שיכול לפנות לדרום אמיתי עם הצללה מינימלית באזור הגישה הסולרית. למרות שפונה אל פני השטח הסולאריים לכיוון דרום חשובה, זה לא מספיק כדי להשיג ביצועים טובים. האזור חייב להיות נקי ממכשולים. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את זמן החסימה בין תשע בבוקר לשלוש אחר הצהריים במהלך החורף.

מערכות סולאריות פסיביות משתמשות גם במסה תרמית כדי לאגור חום מהשמש. זה עוזר לשמור על טמפרטורה נוחה בתוך הבניין. המסה התרמית היא חלק מכריע ממערכת שמש פסיבית, ויש להשתמש בה בכל מקום אפשרי. זה לא רק פסיבי, אלא גם חסכוני וידידותי לסביבה.

מערכות סולאריות פסיביות קלות להתקנה ולתחזוקה. המרכז הסולארי של אריזונה מספק מדריך לקירור וחימום סולארי פסיבי המכיל הנחיות לגבי עיצוב סולארי פסיבי. מדריך זה מספק מידע שימושי גם לבעלי בתים המעוניינים במערכות סולאריות פסיביות.

אקטיבי

חשמל סולארי אקטיבי הוא מקור אנרגיה חלופי. הוא ממיר חום לאנרגיה חשמלית על ידי המרת אור השמש. זה יכול לשמש גם בבתים כסוג של חימום, במיוחד בחודשים הקרים יותר. סוג זה של אנרגיה זול יותר מפאנלים סולאריים אך יש לו כמה חסרונות. לדוגמה, המערכת לא תהיה גמישה כמו מערכת PV, ותזדקק למקור אנרגיה גיבוי כדי לתפקד כראוי.

אחד החסרונות של חשמל סולארי פעיל הוא שהוא דורש אור שמש מתמשך כדי לעבוד. זו יכולה להוות בעיה במהלך הלילה, בימים מעוננים ובזמן העננים החולפים. בנוסף, יש להתקין מערכת סולארית פעילה במקום שטוף שמש. חשמל סולארי פעיל דורש כמות גדולה של אנרגיה סולארית.

מערכות חשמל סולאריות אקטיביות משתמשות באלקטרוניקה, מאווררים וציוד מכאני וחשמלי אחר כדי לעבד את האנרגיה שנוצרת על ידי השמש. מנגנונים אלה יכולים להיות מאווררים להזרמת אוויר חם, משאבות מים או עוקבים סולאריים. עוקבים סולאריים חשובים לשיפור המרת אנרגיה סולארית, מכיוון שהם עוזרים לשמור על התאמה מיטבית של הפאנלים עם השמש.

שיטות סולאריות פסיביות קיימות כבר אלפי שנים, והן פועלות על ידי ניצול החום והאור של השמש. שיטות סולאריות פסיביות משתמשות בחום הטבעי של השמש כדי לחמם ולקרר את הבית. ישנם יתרונות רבים לשיטות סולאריות פסיביות, כולל העובדה שהן אינן דורשות מכשירים חשמליים או מכניים.

חשמל סולארי פעיל הוא היעיל ביותר באקלים שטוף שמש, וניתן להתקין אותו הן על גגות והן על מערכות צמודות קרקע. מערכות צמודות גג הן השיטה הנפוצה ביותר באזורים עירוניים, אך הן דורשות שטח גג רב. מערכות צמודות קרקע יכולות להיות אופציה אם יש לך חצר גדולה. יש אנשים שמגלים שמבנים ועצים שכנים יכולים לחסום את אור השמש מלהגיע לפנלים.

.

.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן