חברת אנרגיה סולארית הלל אלקטריק

פאנלים סולאריים ביתיים או תעשייתיים הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ולהפחית את פליטות הפחמן שלהם. פאנלים סולאריים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות השקעה משמעותית, ולכן חשוב לבחור חברה מוכרת ומנוסה שתבצע את העבודה. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית:

  • יש לנו ניסיון רחב בתעשיית הפאנלים הסולאריים. אנו מכירים את הפרטים הקטנים של תהליך ההתקנה ויכולים להבטיח שהפאנלים שלך מותקנים כהלכה.
  • אנו משתמשים רק במוצרים באיכות גבוהה. אנו מאמינים שלבית שלכם מגיע הטוב ביותר, ולכן אנו משתמשים רק בפאנלים סולאריים וברכיבים שהיינו מתקינים בביתנו.
  • אנו מציעים אחריות מקיפה. אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו ומציעים אחריות מקיפה על כל ההתקנות שלנו. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך מוגנת.
  • אנו נלהבים מאנרגיה סולארית. אנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא גל העתיד ונלהבים לעזור ללקוחותינו לעבור למקורות אנרגיה מתחדשים.

אלו הן רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית. אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה סולארית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

גלריית תמונות – גללו למטה.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6.

למה לבחור בנו?

בבואנו לבחור שירות התקנת פאנלים סולאריים, ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. לא רק שאתה רוצה למצוא חברה בעלת מוניטין ומנוסה, אלא שאתה גם רוצה לוודא שהיא מציעה מחירים תחרותיים. בחברתנו אנו מתגאים בהיותנו שירות התקנת פאנלים סולאריים המוביל באזור.

יש לנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים אשר מסורים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר בענף. כאשר אתה בוחר בנו לצרכי התקנת פאנלים סולאריים שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית.

blue and white solar panels

שירות מעולה במחירים נוחים

אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אנו מבינים שההחלטה על התקנת פאנלים סולאריים היא החלטה גדולה, ואנחנו רוצים לוודא שאתה מרגיש בטוח ונוח עם הרכישה שלך. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהתקנת הפאנלים הסולאריים שלך תעבור בצורה חלקה ושתהיו מרוצים לחלוטין מהמוצר הסופי. אנו מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. אז אם אתם מחפשים שירות התקנת פאנלים סולאריים איכותיים במחיר שלא ישבור את הכיס, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לעשות את הצעד הבא במעבר ירוק.

התמונות להמחשה בלבד

man in white dress shirt and blue denim jeans sitting on white and black solar panel
white and black wooden house under white sky during daytime
two men carrying a metal sheet
man in blue crew neck t-shirt and brown pants sitting on red and black motorcycle
brown and white concrete house
gray concrete house
man holding solar panel on roof
aerial photography of grass field with blue solar panels

איך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו

שימוש בשמש היא החלטה גדולה. זו השקעה גם בבית וגם בסביבה. בחברתנו אנו רוצים לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית שלכם. כך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו.

שלב ראשון: הייעוץ


השלב הראשון הוא הייעוץ. אחד ממומחים הסולאריים שלנו יגיע אליכם הביתה ויעריך את צרכי האנרגיה שלכם. ניקח בחשבון את גודל הבית שלך, את צריכת האנרגיה שלך, את זווית הגג שלך וכל דבר אחר שעלול להשפיע על ההתקנה. משם, ניצור תוכנית מותאמת אישית עבור הבית שלך.

שלב שני: ההתקנה


לאחר שהחלטת להתקדם עם השמש, הצוות שלנו יתחיל להתקין את הפאנלים שלך. תהליך ההתקנה מהיר וקל. ברוב המקרים, ניתן לעשות זאת ביום אחד בלבד. וברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך מיד.

שלב שלישי: התחזוקה


העבודה שלנו לא נפסקת לאחר התקנת הפאנלים שלך. אנחנו רוצים לוודא שהמערכת שלך תמיד פועלת במיטבה. לכן אנו מציעים שירות תחזוקה הכולל בדיקות שוטפות וניקיון. אנחנו גם נהיה שם כדי לעזור אם אי פעם יהיו לך שאלות או בעיות עם המערכת שלך.

סיכום:

ביצוע המעבר לסולארי הוא החלטה גדולה – אבל זו החלטה שמגיעה עם הרבה יתרונות. עם שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולהגדיל את ערך הבית שלך. אם אתה מעוניין ללכת לשמש, אנא צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שיש לך לגבי אנרגיה סולארית או תהליך ההתקנה שלנו.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

black solar panels on green grass field under blue sky during daytime

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ומתחדשת המופקת מקרינת השמש. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לתפוס את הקרינה הזו ולהפוך אותה לחשמל שמפעיל את הבתים שלנו,

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית להפצה

העולם עומד בפני משבר אנרגיה הולך ומחריף. מקורות האנרגיה המסורתיים שלנו – פחם, נפט וגז – מזהמים את הסביבה, פוגעים בבריאות שלנו, ותורמים באופן ישיר

קרא עוד...

ממה מורכבת מערכת סולארית?

אנרגיה סולארית הופכת במהירות לאחת מצורות ייצור החשמל המובילות בישראל ובעולם. עם יתרונות משמעותיים, הן עבור הכיס שלנו והן עבור כדור הארץ, שמש כמקור אנרגיה

קרא עוד...

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית הפכה לנושא חיוני ומרכזי בעידן בו אנו מנסים למצוא פתרונות לאספקת אנרגיה נקייה, מתחדשת ומהימנה. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות האנרגיה הסולארית,

קרא עוד...

היתרונות של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה, או בשמה הנוסף, אנרגיה מתחדשת, היא אנרגיה המופקת ממקורות טבעיים המתחדשים ללא הרף, בשונה מדלקי מאובנים המזהמים והמתכלים. מקורות אנרגיה ירוקה כוללים את

קרא עוד...

צ'ילרים

מערכות קירור ממלאות תפקיד חיוני בתעשיות רבות ובמבנים מסחריים גדולים. צ'ילרים (chillers), מהווים את לב ליבן של מערכות קירור תעשייתיות ומיזוג אוויר מרכזי. במאמר זה,

קרא עוד...

איך לחמם בריכה?

בריכה מחוממת היא השקעה מצוינת המשדרגת את חוויית השימוש בבריכה ומאפשרת ליהנות ממנה לאורך חודשים רבים יותר בשנה. בנוסף להארכת עונת השחייה, בריכה מחוממת מעלה

קרא עוד...

חימום ביתי חסכוני

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש חמים ונעים בתוך הבית בחודשי החורף הקרים? אבל בואו נודה בזה, עלויות החשמל יכולות לזנק כאשר אנחנו מנסים להילחם בטמפרטורות

קרא עוד...

צ'ילרים לתעשייה

צ'ילרים תעשייתיים מהווים עמוד שדרה נסתר אך חיוני במגוון עצום של תהליכים תעשייתיים. ממפעלי ייצור רחבי היקף ועד למתקני עיבוד מזון ומשקאות, צ'ילרים אחראים לספק

קרא עוד...

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם מרכיב חשוב יותר ויותר במערכות חימום מים מודרניות, בין אם בבית הפרטי, בתעשייה או אפילו במגזר החקלאי. מיכל אגירה הוא למעשה מיכל

קרא עוד...

חברת אנרגיה סולארית הלל אלקטריק

בין אם אתם מחפשים סולארית למגורים, מסחריים או שירותים, יש חברה שיכולה לעזור. EcoPlexus, Inc. היא חברה בינלאומית שעובדת עם המגזר הציבורי והפרטי כאחד. עם משרדים בסן פרנסיסקו, דאלאס, ראלי/דורהאם, צפון קרוליינה וקוריאה, EcoPlexus מציעה מגוון רחב של שירותים ומומחיות. המשימה שלה היא לספק אנרגיה נקייה וירוקה יותר לאנשים ולכדור הארץ.

חברת מומנטום אנרגיה סולארית

Momentum Solar היא אחת מחברות השמש הצומחות ביותר במדינה. עם למעלה מ-2,000 עובדים בפריסה ארצית, חברה זו המופעלת על ידי בעלים מציעה אפשרויות אנרגיה זולות לבעלי בתים מוסמכים. שירותיה כוללים עיצוב מותאם אישית, הנדסה, אישור, התקנה והפעלה. לחברה זו יש את המומחיות והמשאבים כדי להפוך את ההתקנה הסולארית שלך לקלה ככל האפשר.

Momentum Solar נוסדה בשנת 2009 ומאז התרחבה למדינות שטופות שמש ברחבי המדינה. החברה מתמחה בהתקנה ושירותים סולארים למגורים. החברה גדלה ביותר מ-4,600 אחוזים בשלוש השנים האחרונות, מה שהופך אותה לאחת מחברות ההתקנה הסולארית הגדולות במדינה. מומנטום סולאר מתגאה גם בלמעלה מ-1200 עובדים וזוכה לInc. 5000 מספר פעמים.

בנוסף לאספקת פאנלים סולאריים לבתים, החברה מספקת ללקוחותיה גם אפליקציה לנייד כדי לעדכן אותם על התקדמות ההתקנה שלהם. אפליקציה זו גם מאפשרת ללקוחות להציג נתוני ייצור אנרגיה, מה שעוזר להם לתכנן את צריכת האנרגיה שלהם. האפליקציה גם מאפשרת ללקוחות לתזמן אירועים ולנהל את תהליך ההתקנה. החברה מציעה גם תוכנת ניטור Enphase, המסייעת ללקוחות לנתח את ביצועי המערכת שלהם. הם יכולים גם להציג מדדים ולשתף אותם עם אחרים.

Momentum Solar משתמשת בציוד סולארי איכותי ומציעה אפליקציה ידידותית למשתמש לניטור תהליך ההתקנה. הפאנלים שלהם עשויים מPV חד גבישי, הסוג הטוב ביותר בתעשייה ליעילות ואריכות ימים. הממירים שלהם מיוצרים על ידי Enphase Energy. מיקרוממירים אלו ממירים אנרגיה מתחדשת ישירות ברמת הפאנל. זה מקל על המתקין להתקין פאנלים סולאריים על גג. מיקרואינוורטרים אלו מתוכננים להיות יעילים יותר מאשר אפשרויות אחרות בשוק, והם מחזיקים מעמד בין 25 ל-40 שנה.

מומנטום סולאר מציעה גם אפשרויות מימון משתלמות. אפשרויות מימון אלו כוללות חכירה סולארית והלוואות. הלקוחות יכולים גם לרכוש מערכות סולאריות ולהתקין אותן בעצמן. ללא קשר לשיטת התשלום, חברת מומנטום אנרגיה סולארית מקלה ככל האפשר את המעבר עבור בעלי הבתים.

SunPower

SunPower היא חברת אנרגיה סולארית המתמחה במערכות פוטווולטאיות למגורים. מטה המשרדים שלהם בסן חוזה, קליפורניה, והם פועלים כבר למעלה מ-30 שנה. המייסד ריצ'רד סוונסון הקים את החברה בשנת 1985. החברה מתמקדת ביישומים למגורים ומסחר.

ההתמקדות של החברה בטכנולוגיות סולאריות איכותיות וחדשניות הפכה אותה למובילה בתעשיית השמש. הם מייצרים פאנלים סולאריים בעלי יעילות גבוהה ומערכות סולאריות שלמות לבעלי בתים. חברת הספיןאוף שלהם Maxeon מייצרת כמה מהפאנלים הסולאריים בעלי הביצועים הגבוהים ביותר בשוק. החברה גם קיבלה לאחרונה דירוג A+ מBetter Business Bureau.

SunPower עוסקת בתחום הסולארי כבר למעלה מ-30 שנה והיא מחויבת לספק חוויה בטוחה ויעילה ללקוחותיה. המטה שלהם נמצא בסן חוזה, קליפורניה, אבל הם מציעים שירותים לבעלי בתים בכל 50 המדינות. הBBB נותן להם דירוג A+, שהוא הרבה מעל הממוצע בענף. SunPower התמקדה במקור בהתקנות סולריות מסחריות, והרחיבה את המיקוד שלה ללקוחות מגורים. החברה מוכרת פאנלים סולאריים עם מגוון רחב של אחריות, ומציעה ייעוץ חינם.

לSunPower אפשרויות סולאריות רבות לבעלי בתים, כולל מערכות פאנלים סולאריים, סוללות סולאריות ואחסון. מערכת SunVault Storage שלהם עובדת עם פאנלים סולאריים כדי לספק חשמל במהלך הפסקות חשמל ושעות שמש נמוכות. הוא תואם לאפליקציה לנייד של SunPower ומציע ניטור פעיל 24/7. החברה מציעה ללקוחות גם חכירה סולארית. היא גם מתכננת להתרחב לשוק אחסון הסוללות הסולאריות, שצפוי להיות נפוץ יותר בשנים הקרובות.

SunPower מציעה ארבעה קווי פאנלים סולאריים. סדרת E משתמשת בטכנולוגיית תאים חדגבישיים ליעילות של 20%. אלה אידיאליים עבור בתים עם כמות מוגבלת של שטח גג. ישנם אפילו פאנלים עם מיקרוממירים מובנים זמינים. כל הפאנלים של SunPower מגובים על ידי רשת ארצית של מתקינים מהימנים.

Sunrun

אם אתה מחפש לחסוך כסף על חשבונות החשמל שלך, שקול חוזה שכירות סולארית מSunrun. הם מציעים תוכנית תשלום חודשית נמוכה. תוכנית תשלום זו מציעה הטבות כמו ניטור ותחזוקה בחינם. זה כולל גם הגנת העלאת שיעורים. בניגוד לחלק מחברות הליסינג הסולארי, Sunrun מחזיקה בפאנלים סולאריים משלה ומקבלת עבורם תמריצים ממשלתיים. בנוסף, החכירה הסולרית המלאה שלהם מאפשרת לך לשלם על עלויות אנרגיה של עד 25 שנים מראש. חוזי שכירות סולאריים אלה יכולים להוזיל משמעותית את חשבונות החשמל שלך.

חברת Sunrun Solar Energy פועלת ב-22 מדינות, כולל פורטו ריקו. כמו כן, החברה מציעה ללקוחותיה אפשרות להתקנת מערכת סוללות. התמחור משתנה בהתאם למדינה שבה אתה גר, לכן כדאי לקבל מספר הצעות מחיר. אתה יכול גם לחפש עסקאות של שחקנים לא לאומיים, שאולי יהיו סבירים יותר.

Sunrun מציעה שתי תוכניות תשלום סולאריות שונות: BrightBuy וBrightAdvantage. הראשון זכאי לזיכוי המס הפדרלי המקסימלי, בעוד שהאחרון אינו דורש חוזה. עם זאת, לשתי האפשרויות חסרות כמה יתרונות מרכזיים, כגון ערבויות ביצועים וניטור. בנוסף, BrightBuy אינה כוללת ניטור, ביטוח או שירותים אחרים המוצעים על ידי Sunrun.

Sunrun מציעה פתרון אנרגיה סולארית הניתן להתאמה אישית העונה על הצרכים הספציפיים של כל לקוח בנפרד. חברה זו עוקבת אחר פאנלים סולאריים ומספקת תחזוקה שוטפת. בנוסף, Sunrun מציעה שירותי ליסינג סולארי בחלק מהמדינות. אם אתה מעדיף להחזיק את הפאנלים הסולאריים שלך, החברה יכולה גם לעזור לך לקבל הלוואה לשלם עבורם. אפשרות זו משתלמת יותר, אך מגיעה עם עלויות נוספות לטווח ארוך.

יתרון מרכזי נוסף של Sunrun הוא שיש להם תהליך אבטחת איכות מוביל בתעשייה. 10 שנות האחריות שלהם מפגוש לפגוש מכסה את החומרה. בנוסף, Sunrun מבטיחה חדירות גגות אטומות למים למשך עשור. אחריות זו מבטיחה את עמידות ההתקנה הסולארית שלך.

Vivint Solar

Vivint Solar היא חברה המתמחה במערכות לייצור אנרגיה סולארית פוטווולטאית לבתים. החברה מתמקדת בלקוחות למגורים והיא נוסדה בשנת 2011. מטה החברה בLehi, יוטה. מייסדי החברה היו בעבר בחברת אוטומציית הבית Vivint.

Vivint Solar הייתה חלוצה של אפשרות מימון חדשה, הPPA הסולארי. אפשרות מימון זו מאפשרת לצד שלישי להתקין מערכת סולארית על הגג שלכם. חוזים אלה מגיעים בדרך כלל עם תנאים ארוכי טווח. המשמעות היא שתשלם רק עבור החשמל שבו אתה משתמש, ולא תצטרך לשלם שום דבר מראש.

Vivint מתקינה מערכות סולאריות תוך שימוש במגוון אפשרויות מימון. לחברה שותף מימון משלה, אך היא עובדת גם עם בנקים מקומיים ואיגודי אשראי. בנוסף, Vivint עובדת עם הלוואות הון עצמי והלוואות אישיות. Vivint מציעה גם אפשרות ליסינג למערכות שלהם. אם אתה מחפש דרך קלה לשמש, PPA הוא אפשרות מצוינת. החיסרון היחיד הוא שתצטרך לשלם עבור תחזוקה ותחזוקה. מימון מזומן הוא אופציה טובה יותר אם אתה רוצה לנצל זיכוי מס.

Vivint Solar מחויבת לספק חלופה ידידותית לסביבה לאנרגיה מסורתית. עם אפשרויות המימון והעלויות הנמוכות מראש, החברה שואפת לספק את השירות הטוב ביותר שניתן. לקוחות יכולים לנצל את הייעוץ החינמי שלהם בתחום האנרגיה הסולארית, וקיימות מספר אפשרויות מימון. בנוסף, Vivint Solar מציעה גם עמדת טעינה EV סולארית וחבילת יעילות אנרגטית.

Vivint Solar נוסדה בלהי, יוטה. החברה עדיין מחזיקה שם את המטה שלה. האתר שלהם מציע מידע רב על החברה ושירותי התקנת פאנלים סולאריים שלה. אבל האתר אינו כולל מחירים עדכניים עבור התקנות הפאנלים הסולאריים שלהם. הסיבה לכך היא שהמחירים עבור פאנלים סולאריים יכולים להשתנות לפי מדינה.

EcoPlexus

המשימה של EcoPlexus היא לספק פתרונות אנרגיה נקייה ללקוחות מסחריים, עירוניים ושירותים. החברה מציעה סל שלם של פרויקטים של אנרגיה סולארית ורוח. בין לקוחותיה נמנים חברות שירות מרכזיות כמו דיוק אנרג'י, ג'ורג'יה פאוור, טוהוקו אלקטריק פאוור וחמש עשרה רשויות בארה"ב. נכסי החברה מסתכמים ביותר מ-900 מגה וואט וכוללים 66 פרויקטים הנמצאים כעת בהקמה או בצנרת.

לאקופלקסוס פרויקט אנרגיה סולארית גדול בתהליך. פרויקט סולארי זה של 75 מגהואט AC/100 מגהואט DC ימוקם במחוז וויליאמסבורג וצפוי לצאת לפעולה ברבעון השני של 2023. החברה בחרה באתר לאחר תהליך בחירה נרחב שנמשך שנה. חברת החשמל המקומית, Santee Cooper, שלחה בקשות להצעות לכמעט 30 מפתחים סולאריים. מתוך 58 ההצעות שהתקבלו, נבחרה EcoPlexus.

Ecoplexus היא חברת אנרגיה סולארית עם היסטוריה ארוכה של הפעלת חוות סולאריות. למעשה, היא בנתה יותר מ-80 חוות סולאריות ומנהלת צינור בנייה של למעלה מ-7,500 מגה וואט. בנוסף לנכסי החשמל הסולאריים שלה, החברה מנהלת גם מפעלי קוגנרציה של רוח וביומסה.

.

.

Rate this post
דילוג לתוכן