התקנת גג סולארי בתל אביב

פאנלים סולאריים ביתיים או תעשייתיים הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ולהפחית את פליטות הפחמן שלהם. פאנלים סולאריים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות השקעה משמעותית, ולכן חשוב לבחור חברה מוכרת ומנוסה שתבצע את העבודה. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית:

  • יש לנו ניסיון רחב בתעשיית הפאנלים הסולאריים. אנו מכירים את הפרטים הקטנים של תהליך ההתקנה ויכולים להבטיח שהפאנלים שלך מותקנים כהלכה.
  • אנו משתמשים רק במוצרים באיכות גבוהה. אנו מאמינים שלבית שלכם מגיע הטוב ביותר, ולכן אנו משתמשים רק בפאנלים סולאריים וברכיבים שהיינו מתקינים בביתנו.
  • אנו מציעים אחריות מקיפה. אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו ומציעים אחריות מקיפה על כל ההתקנות שלנו. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך מוגנת.
  • אנו נלהבים מאנרגיה סולארית. אנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא גל העתיד ונלהבים לעזור ללקוחותינו לעבור למקורות אנרגיה מתחדשים.

אלו הן רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית. אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה סולארית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

גלריית תמונות – גללו למטה.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6.

למה לבחור בנו?

בבואנו לבחור שירות התקנת פאנלים סולאריים, ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. לא רק שאתה רוצה למצוא חברה בעלת מוניטין ומנוסה, אלא שאתה גם רוצה לוודא שהיא מציעה מחירים תחרותיים. בחברתנו אנו מתגאים בהיותנו שירות התקנת פאנלים סולאריים המוביל באזור.

יש לנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים אשר מסורים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר בענף. כאשר אתה בוחר בנו לצרכי התקנת פאנלים סולאריים שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית.

blue and white solar panels

שירות מעולה במחירים נוחים

אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אנו מבינים שההחלטה על התקנת פאנלים סולאריים היא החלטה גדולה, ואנחנו רוצים לוודא שאתה מרגיש בטוח ונוח עם הרכישה שלך. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהתקנת הפאנלים הסולאריים שלך תעבור בצורה חלקה ושתהיו מרוצים לחלוטין מהמוצר הסופי. אנו מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. אז אם אתם מחפשים שירות התקנת פאנלים סולאריים איכותיים במחיר שלא ישבור את הכיס, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לעשות את הצעד הבא במעבר ירוק.

התמונות להמחשה בלבד

man in white dress shirt and blue denim jeans sitting on white and black solar panel
white and black wooden house under white sky during daytime
two men carrying a metal sheet
man in blue crew neck t-shirt and brown pants sitting on red and black motorcycle
brown and white concrete house
gray concrete house
man holding solar panel on roof
aerial photography of grass field with blue solar panels

איך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו

שימוש בשמש היא החלטה גדולה. זו השקעה גם בבית וגם בסביבה. בחברתנו אנו רוצים לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית שלכם. כך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו.

שלב ראשון: הייעוץ


השלב הראשון הוא הייעוץ. אחד ממומחים הסולאריים שלנו יגיע אליכם הביתה ויעריך את צרכי האנרגיה שלכם. ניקח בחשבון את גודל הבית שלך, את צריכת האנרגיה שלך, את זווית הגג שלך וכל דבר אחר שעלול להשפיע על ההתקנה. משם, ניצור תוכנית מותאמת אישית עבור הבית שלך.

שלב שני: ההתקנה


לאחר שהחלטת להתקדם עם השמש, הצוות שלנו יתחיל להתקין את הפאנלים שלך. תהליך ההתקנה מהיר וקל. ברוב המקרים, ניתן לעשות זאת ביום אחד בלבד. וברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך מיד.

שלב שלישי: התחזוקה


העבודה שלנו לא נפסקת לאחר התקנת הפאנלים שלך. אנחנו רוצים לוודא שהמערכת שלך תמיד פועלת במיטבה. לכן אנו מציעים שירות תחזוקה הכולל בדיקות שוטפות וניקיון. אנחנו גם נהיה שם כדי לעזור אם אי פעם יהיו לך שאלות או בעיות עם המערכת שלך.

סיכום:

ביצוע המעבר לסולארי הוא החלטה גדולה – אבל זו החלטה שמגיעה עם הרבה יתרונות. עם שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולהגדיל את ערך הבית שלך. אם אתה מעוניין ללכת לשמש, אנא צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שיש לך לגבי אנרגיה סולארית או תהליך ההתקנה שלנו.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

black solar panels on green grass field under blue sky during daytime

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ומתחדשת המופקת מקרינת השמש. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לתפוס את הקרינה הזו ולהפוך אותה לחשמל שמפעיל את הבתים שלנו,

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית להפצה

העולם עומד בפני משבר אנרגיה הולך ומחריף. מקורות האנרגיה המסורתיים שלנו – פחם, נפט וגז – מזהמים את הסביבה, פוגעים בבריאות שלנו, ותורמים באופן ישיר

קרא עוד...

ממה מורכבת מערכת סולארית?

אנרגיה סולארית הופכת במהירות לאחת מצורות ייצור החשמל המובילות בישראל ובעולם. עם יתרונות משמעותיים, הן עבור הכיס שלנו והן עבור כדור הארץ, שמש כמקור אנרגיה

קרא עוד...

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית הפכה לנושא חיוני ומרכזי בעידן בו אנו מנסים למצוא פתרונות לאספקת אנרגיה נקייה, מתחדשת ומהימנה. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות האנרגיה הסולארית,

קרא עוד...

היתרונות של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה, או בשמה הנוסף, אנרגיה מתחדשת, היא אנרגיה המופקת ממקורות טבעיים המתחדשים ללא הרף, בשונה מדלקי מאובנים המזהמים והמתכלים. מקורות אנרגיה ירוקה כוללים את

קרא עוד...

צ'ילרים

מערכות קירור ממלאות תפקיד חיוני בתעשיות רבות ובמבנים מסחריים גדולים. צ'ילרים (chillers), מהווים את לב ליבן של מערכות קירור תעשייתיות ומיזוג אוויר מרכזי. במאמר זה,

קרא עוד...

איך לחמם בריכה?

בריכה מחוממת היא השקעה מצוינת המשדרגת את חוויית השימוש בבריכה ומאפשרת ליהנות ממנה לאורך חודשים רבים יותר בשנה. בנוסף להארכת עונת השחייה, בריכה מחוממת מעלה

קרא עוד...

חימום ביתי חסכוני

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש חמים ונעים בתוך הבית בחודשי החורף הקרים? אבל בואו נודה בזה, עלויות החשמל יכולות לזנק כאשר אנחנו מנסים להילחם בטמפרטורות

קרא עוד...

צ'ילרים לתעשייה

צ'ילרים תעשייתיים מהווים עמוד שדרה נסתר אך חיוני במגוון עצום של תהליכים תעשייתיים. ממפעלי ייצור רחבי היקף ועד למתקני עיבוד מזון ומשקאות, צ'ילרים אחראים לספק

קרא עוד...

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם מרכיב חשוב יותר ויותר במערכות חימום מים מודרניות, בין אם בבית הפרטי, בתעשייה או אפילו במגזר החקלאי. מיכל אגירה הוא למעשה מיכל

קרא עוד...

התקנת גג סולארי בתל אביב

בין אם אתם בעלי בית בתל אביב, בעלי עסק או שוכרים, התקנת גג סולארי יכולה להיות דרך משתלמת ומועילה להוזיל את חשבון החשמל. ישנם גורמים רבים שתצטרך לקחת בחשבון על מנת לקבוע כמה גג סולארי אתה יכול להרשות לעצמך להתקין. במאמר זה נדון בכמה מהגורמים הללו.

נתוני תל אביב מראים פוטנציאל ייצור PV מכל גג.

באמצעות נתונים שנגזרו מהאמור לעיל, מערכת פוטו-וולטאית בריבוע אחת תייצר הספק של 1560 קוט"ש בשנה. את האו-כל-כך העליזים הנ"ל ישלימו גם זוג מתקני אנרגיית רוח וכמה מעבדות לטיהור מים אפורים. בהתחשב באיכות האוויר של העיר, פלא שהמים הנדרשים להגדלת הפרויקט הנ"ל אינם נמצאים כבר בסביבה. תל אביב לא רפה בכל הנוגע למפגעים הקשורים לאקלים. לעיר יש שורה של מדיניות חכמה שמטרתה להפחית את הפליטות ולהפחית עלויות לתושבים בתהליך.

הפרויקט הוא חלק מהתוכנית הגדולה יותר של העיר לטפל בנושאים הקשורים לאנרגיה עד שנת 2020. הוא גם חבר בקבוצת מנהיגות האקלים של C40 Cities. תל אביב-יפו היא אחת מני רבות של ערים גדולות ברחבי העולם המרכיבות את ראשיהן כדי א) להפחית פליטות, ב) להפחית את עלויות האנרגיה ו-ג) לעשות כמיטב יכולתן כדי למתן את השפעות שינויי האקלים. הו-כל-כך עליז הנ"ל זוכה להחמיא עם תקציב חמוד של 50,000 ש"ח. הכלים הנ"ל של הפרויקט מכוונים כולם להשגת היעד של העיר להשיג מעמד פחמן ניטרלי עד שנת 2050. העיר גם חתמה על החם הגדול והחם ביותר, כלומר הסכם פריז. אם אתה מחפש אישור ירוק עירוני שיזכה אותך במפתח USB ממותג בחדר הכושר, העיר היא ההימור הטוב ביותר שלך. זה גם היה ברשימת הערים שבהן משרד האנרגיה חוקר באופן פעיל פרויקטים של אנרגיה מתחדשת כדי לוודא שתחנות הכוח של העיר הן חדישות. עם קצת ראיית הנולד, העיר יכולה להוביל את המטען בעתיד של תעשיית האנרגיה.

כוח אדם תומך בתהליך

הגדלת צריכת החשמל שלך באמצעות פאנלים סולאריים אינה דבר של מה בכך ויש לשקול אותה על בסיס כל מקרה לגופו. הגדלת תכולת השמש בביתכם היא אחת מהדרכים הרבות לעשות זאת. באופן דומה, אם יש לך גג גדול, שקול התקנת פאנלים סולאריים כדי לקזז את האנרגיה שהדיירים שלך צורכים. לרוב, סוג זה של הסדר הוא מצב של win-win לכולם. בנוסף, תוכל למכור את כל עודפי החשמל בחזרה לחברת החשמל. זה יכול להיות מיזם משתלם.

ישנן מספר חברות סולאריות בישראל לבחירה, בגודלן מאדם אחד ועד כמה מאות בודדות. כדי להבין באיזו חברה לבחור, תרצה לעשות קצת מחקר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבקש המלצות מחברים ובני משפחה. מלבד העלות, שיקול נוסף הוא מספר הפאנלים שתצטרך להתקין כדי להפיק את המרב מההשקעה שלך. מחיר פאנל סולארי יכול לנוע בין 60 אלף שקל ל-100 אלף. עם זאת, אם אתם מתכננים להתקין פאנלים סולאריים בקנה מידה גדול, אולי עדיף לכם להתייעץ עם איש מקצוע.

השמש זורחת בישראל וככזו, הגיוני שנשתמש באנרגיית השמש לטובתנו. לדוגמה, התקנת פאנלים סולאריים על הגג שלך יכולה לספק תוספת הכנסה יפה, אם כי על בסיס זמני. בנוסף, ההערכה היא שאנרגיה סולארית יכולה להפחית את התלות בכוח מבוסס נפט באזורים מסוימים בשיעור של עד 60%. בקיצור, התקנת פאנלים סולאריים על הגג שלך היא אחת הדרכים שבהן תוכל להחזיר את הבית שלך ממגוון גימיקים זוללים אנרגיה.

עלויות התקנה

עד לפני מספר שנים מעטים בחרו להתקין בישראל מערכות סולאריות ביתיות. כיום, אנרגיה סולארית חוקית בישראל ויש המון חברות למערכות סולאריות. עם זאת, עלות התקנת גג סולארי בתל אביב תלויה בכמה גורמים. הדבר החשוב ביותר הוא גודל המערכת. בית ממוצע צריך כ-40 מ"ר של שטח גג.

כאשר אתם מחליטים להתקין גג סולארי, כדאי לקבל מספר הערכות מחיר. זה יעזור לך לקבל את מירב ההנחות והתמריצים. המתקין הסולארי יכול לעזור לך למקסם את ההנחות שלך.

אתה יכול לחסוך כסף בחשבון החשמל שלך על ידי שימוש באנרגיה סולארית. כמו כן, תוכל למכור עודפי חשמל לחברת החשמל. חברות פאנלים סולאריים מבטיחות החזר דו ספרתי על ההשקעה שלך.

כדאי לקבל המלצות גם מאחרים שהתקינו פאנלים סולאריים. העלות תיקבע לפי גודל הגג שלך, הציוד והעבודה. לוקח בערך שישה חודשים עד שנה להתקנת מערכת סולארית.

במהלך תהליך ההתקנה, עליך לבקש מאיש מקצוע לבדוק את הגג שלך עבור בעיות אפשריות. כמה בעיות גג ניתן לתקן עם קטע קטן של רעפים. כדאי גם לברר את פרטי החוזה.

ניתן גם להגיש בקשה להשכרה סולארית או הלוואה סולארית. הלוואות אלו בעלות ריבית ועמלות משתנות. העלות תשתנה מחברה אחת לאחרת. אתה צריך גם לבדוק תמריצים והנחות שמציעה המדינה שלך.

בינתיים, אתה יכול להתחיל עם ההתקנה הסולארית שלך על ידי בדיקת חברות וקבלת הערכות מחיר.

תעריף הזנה למפעלים סולאריים

מספר מדינות הטמיעו תעריפי הזנה כדי לעודד שימוש באנרגיה מתחדשת. הממשלה משלמת ליצרן האנרגיה המתחדשת מחיר קבוע לקילוואט שעה מעל המחיר הקמעונאי. התעריף משולם בדרך כלל לטווח ארוך, לרוב עשרים שנה.

תעריפי הזנה משמשים בהצלחה בארה"ב ובגרמניה במשך שנים. חוזים אלו דומים להסכמי רכישת חשמל (PPA), אלא שהם מוצעים עבור אנרגיה מתחדשת, כגון אנרגיה סולארית, ומספקים מחירי רכישה מבוססי עלות.

בדצמבר 2009 הודיע ​​משרד התשתיות הלאומיות על הרחבת תכנית תעריף ההזנה כך שתכלול תחנות כוח סולאריות בגודל בינוני. שיעורי הפיצויים מבוססים על עלויות שנגרמו במהלך הבנייה, עלויות ציוד ועלויות תפעול.

תעריפי הזנה משולמים ליצרני חשמל סולאריים בתעריף גבוה מהמחיר הקמעונאי. במדינות מסוימות, שיעור הפיצויים עשוי להיות גבוה מהשיעור הקמעונאי.

תעריפי הזנה מציעים חוזים ארוכי טווח, מבטיחים גישה לרשת ומפצים יצרני אנרגיה מתחדשת. הם גם דורשים הסכם ארוך טווח, בדרך כלל עשרים שנה. כמו כן, שיעור הפיצוי חייב להתבסס על טכנולוגיה חדישה, ועליו להיות חסכוני לתפעול המתקן.

על מנת לקבל תעריף הזנה יש לפנות לקמעונאי חשמל. גובה התעריף תלוי בסוג ההתקנה, בגודל המערכת ובאזור בו ממוקמת המתקן.

שיעור הפיצוי חייב להתבסס על עלות מקורות האנרגיה המתחדשים הזמינים בסביבה הגיאוגרפית, וכן חייב להיות חסכוני לתפעול. שיעור הפיצויים מחושב על ידי מחקרים מדעיים.

בשלב הראשון של התוכנית, תעריף האנרגיה חולק לחמש קטגוריות. הקטגוריה הראשונה הייתה לתחנות כוח סולאריות קטנות ובינוניות, בהספק של עד 50 קילוואט. הקטגוריה השנייה הייתה למתקנים שאינם למגורים בהספק של עד 200 קילוואט. הקטגוריה השלישית הייתה למתקנים שאינם למגורים בין 200 ל-500 קילוואט.

Rate this post
דילוג לתוכן