מערכת ייצור חשמל סולארית

פאנלים סולאריים ביתיים או תעשייתיים הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ולהפחית את פליטות הפחמן שלהם. פאנלים סולאריים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות השקעה משמעותית, ולכן חשוב לבחור חברה מוכרת ומנוסה שתבצע את העבודה. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית:

  • יש לנו ניסיון רחב בתעשיית הפאנלים הסולאריים. אנו מכירים את הפרטים הקטנים של תהליך ההתקנה ויכולים להבטיח שהפאנלים שלך מותקנים כהלכה.
  • אנו משתמשים רק במוצרים באיכות גבוהה. אנו מאמינים שלבית שלכם מגיע הטוב ביותר, ולכן אנו משתמשים רק בפאנלים סולאריים וברכיבים שהיינו מתקינים בביתנו.
  • אנו מציעים אחריות מקיפה. אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו ומציעים אחריות מקיפה על כל ההתקנות שלנו. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך מוגנת.
  • אנו נלהבים מאנרגיה סולארית. אנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא גל העתיד ונלהבים לעזור ללקוחותינו לעבור למקורות אנרגיה מתחדשים.

אלו הן רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית. אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה סולארית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

גלריית תמונות – גללו למטה.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6.

למה לבחור בנו?

בבואנו לבחור שירות התקנת פאנלים סולאריים, ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. לא רק שאתה רוצה למצוא חברה בעלת מוניטין ומנוסה, אלא שאתה גם רוצה לוודא שהיא מציעה מחירים תחרותיים. בחברתנו אנו מתגאים בהיותנו שירות התקנת פאנלים סולאריים המוביל באזור.

יש לנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים אשר מסורים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר בענף. כאשר אתה בוחר בנו לצרכי התקנת פאנלים סולאריים שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית.

blue and white solar panels

שירות מעולה במחירים נוחים

אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אנו מבינים שההחלטה על התקנת פאנלים סולאריים היא החלטה גדולה, ואנחנו רוצים לוודא שאתה מרגיש בטוח ונוח עם הרכישה שלך. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהתקנת הפאנלים הסולאריים שלך תעבור בצורה חלקה ושתהיו מרוצים לחלוטין מהמוצר הסופי. אנו מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. אז אם אתם מחפשים שירות התקנת פאנלים סולאריים איכותיים במחיר שלא ישבור את הכיס, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לעשות את הצעד הבא במעבר ירוק.

התמונות להמחשה בלבד

man in white dress shirt and blue denim jeans sitting on white and black solar panel
white and black wooden house under white sky during daytime
two men carrying a metal sheet
man in blue crew neck t-shirt and brown pants sitting on red and black motorcycle
brown and white concrete house
gray concrete house
man holding solar panel on roof
aerial photography of grass field with blue solar panels

איך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו

שימוש בשמש היא החלטה גדולה. זו השקעה גם בבית וגם בסביבה. בחברתנו אנו רוצים לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית שלכם. כך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו.

שלב ראשון: הייעוץ


השלב הראשון הוא הייעוץ. אחד ממומחים הסולאריים שלנו יגיע אליכם הביתה ויעריך את צרכי האנרגיה שלכם. ניקח בחשבון את גודל הבית שלך, את צריכת האנרגיה שלך, את זווית הגג שלך וכל דבר אחר שעלול להשפיע על ההתקנה. משם, ניצור תוכנית מותאמת אישית עבור הבית שלך.

שלב שני: ההתקנה


לאחר שהחלטת להתקדם עם השמש, הצוות שלנו יתחיל להתקין את הפאנלים שלך. תהליך ההתקנה מהיר וקל. ברוב המקרים, ניתן לעשות זאת ביום אחד בלבד. וברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך מיד.

שלב שלישי: התחזוקה


העבודה שלנו לא נפסקת לאחר התקנת הפאנלים שלך. אנחנו רוצים לוודא שהמערכת שלך תמיד פועלת במיטבה. לכן אנו מציעים שירות תחזוקה הכולל בדיקות שוטפות וניקיון. אנחנו גם נהיה שם כדי לעזור אם אי פעם יהיו לך שאלות או בעיות עם המערכת שלך.

סיכום:

ביצוע המעבר לסולארי הוא החלטה גדולה – אבל זו החלטה שמגיעה עם הרבה יתרונות. עם שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולהגדיל את ערך הבית שלך. אם אתה מעוניין ללכת לשמש, אנא צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שיש לך לגבי אנרגיה סולארית או תהליך ההתקנה שלנו.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

black solar panels on green grass field under blue sky during daytime

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ומתחדשת המופקת מקרינת השמש. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לתפוס את הקרינה הזו ולהפוך אותה לחשמל שמפעיל את הבתים שלנו,

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית להפצה

העולם עומד בפני משבר אנרגיה הולך ומחריף. מקורות האנרגיה המסורתיים שלנו – פחם, נפט וגז – מזהמים את הסביבה, פוגעים בבריאות שלנו, ותורמים באופן ישיר

קרא עוד...

ממה מורכבת מערכת סולארית?

אנרגיה סולארית הופכת במהירות לאחת מצורות ייצור החשמל המובילות בישראל ובעולם. עם יתרונות משמעותיים, הן עבור הכיס שלנו והן עבור כדור הארץ, שמש כמקור אנרגיה

קרא עוד...

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית הפכה לנושא חיוני ומרכזי בעידן בו אנו מנסים למצוא פתרונות לאספקת אנרגיה נקייה, מתחדשת ומהימנה. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות האנרגיה הסולארית,

קרא עוד...

היתרונות של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה, או בשמה הנוסף, אנרגיה מתחדשת, היא אנרגיה המופקת ממקורות טבעיים המתחדשים ללא הרף, בשונה מדלקי מאובנים המזהמים והמתכלים. מקורות אנרגיה ירוקה כוללים את

קרא עוד...

צ'ילרים

מערכות קירור ממלאות תפקיד חיוני בתעשיות רבות ובמבנים מסחריים גדולים. צ'ילרים (chillers), מהווים את לב ליבן של מערכות קירור תעשייתיות ומיזוג אוויר מרכזי. במאמר זה,

קרא עוד...

איך לחמם בריכה?

בריכה מחוממת היא השקעה מצוינת המשדרגת את חוויית השימוש בבריכה ומאפשרת ליהנות ממנה לאורך חודשים רבים יותר בשנה. בנוסף להארכת עונת השחייה, בריכה מחוממת מעלה

קרא עוד...

חימום ביתי חסכוני

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש חמים ונעים בתוך הבית בחודשי החורף הקרים? אבל בואו נודה בזה, עלויות החשמל יכולות לזנק כאשר אנחנו מנסים להילחם בטמפרטורות

קרא עוד...

צ'ילרים לתעשייה

צ'ילרים תעשייתיים מהווים עמוד שדרה נסתר אך חיוני במגוון עצום של תהליכים תעשייתיים. ממפעלי ייצור רחבי היקף ועד למתקני עיבוד מזון ומשקאות, צ'ילרים אחראים לספק

קרא עוד...

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם מרכיב חשוב יותר ויותר במערכות חימום מים מודרניות, בין אם בבית הפרטי, בתעשייה או אפילו במגזר החקלאי. מיכל אגירה הוא למעשה מיכל

קרא עוד...

מערכת ייצור חשמל סולארית

אם אתה חושב להתקין מערכת לייצור חשמל סולארית לבית או לעסק שלך, ישנם מספר רכיבים שתצטרך. רכיבים אלה כוללים סוללות, פאנלים וממירי מיקרו. שימוש בקבוצה נכונה של רכיבים יבטיח שמערכת ייצור החשמל הסולרית שלך תייצר כמות עקבית של חשמל, ויקטין את חשבונות החשמל שלך.

ממירים

ממירים הם מרכיבים חיוניים של מערכת ייצור חשמל סולארית. מכשירים אלה ממירים אנרגיית שמש למתח AC, וניתן להשתמש בהם ישירות לטעינת סוללות או לאחר המרה לDC. עם זאת, לפני שתחליט על מהפך, עליך לדעת על הכללים והתקנות המקומיים שלך. במקרים מסוימים, ייתכן שתידרש לשמור על מספר מסוים של פאנלים וממירים כדי להיות זכאים למדידת נטו.

כדי לקבוע את ההספק הנדרש על ידי המערכת, עליך להבין את היחס DCלAC. יחס זה מייצג את קיבולת הDC של מערך השמש בהשוואה לדירוג הספק AC של המהפך. ממירים צריכים להיות בגודל בהתאם לדירוג הספק DC של מערך השמש. אם המערכת לא מגודלת כהלכה, היא עלולה לגרום לחיתוך, תופעה המכונה הגבלת כוח.

מיקרואינברטרים הם יחידות קטנות ומפוזרות הממירות חשמל DC לAC. הם בחירה טובה עבור מערכים סולאריים המכילים פאנלים סולאריים רבים. הם גם עוזרים להפחית את ההשפעה של הצללה ומאפשרים ניטור תפוקת המערכת. הם בדרך כלל הרכיב היקר ביותר של מערכת ייצור חשמל סולארית.

ישנם מספר סוגים שונים של ממירים זמינים. האפשרות הזולה והקלה ביותר לתחזוקה היא מהפך מחרוזת. יתר על כן, מהפך מחרוזת יכול להכיל מישורי גג מרובים. החיסרון של ממירי מחרוזת הוא שהם יכולים להפחית את התפוקה של לוחות בודדים. חוץ מזה, הם עשויים לא להיות פתרון טוב עבור מערכות ייצור חשמל סולארי עם עיצובים מורכבים או הצללה תכופה.

Microinverters יכולים להיות אופציה טובה יותר מממירי מחרוזת עבור מערכת סולארית מורכבת. הם קטנים וקומפקטיים יותר, ויכולים לספק יותר ביצועים. Microinverters הם אופציה יקרה יותר מממירי מחרוזת וקשה יותר לתחזק אותם.

פאנלים

ככל שהשימוש באנרגיה סולארית גדל בפופולריות ובקבלה, הפאנלים הופכים ליותר ויותר יעילים ובמחיר סביר. כתוצאה מכך, המחקר והייצור הולכים וגדלים. חומרים חדשים מאפשרים ליצרנים ליצור פאנלים סולאריים בעלי סרט דק שהם קלים וזולים. הם גם קלים יותר להובלה מאשר לוחות זכוכית. זה מאפשר לייצור של פאנלים סולאריים לענות על מגוון גדול יותר של דרישות חשמל.

יעילותם של פאנלים סולאריים תלויה במספר גורמים, כגון סוג התא הסולארי בו משתמשים. ככל שהתא פחות רעיוני, כך הוא יכול לאסוף יותר אור שמש ולהשתמש בו. גורם חשוב נוסף הוא הצללה. אתה יכול למזער את כמות השלג שהפאנלים הסולאריים שלך מקבלים על ידי כריתת עצים והצבתם כך שלא יחסמו את אור השמש. כיסוי עננים מוגזם משפיע גם על היעילות של פאנלים סולאריים.

ככל שהביקוש לפאנלים סולאריים גדל, יצרנים רבים מגדילים את המתח ומספר התאים במוצרים שלהם. כפי שכולנו יודעים, וואט שווה וולט כפול אמפר, כך שהגדלת המתח של הפאנלים שלך תגדיל את כמות החשמל שהם מייצרים. במקרים מסוימים, ייתכן אפילו שתוכל למצוא פאנלים עם עד 96 תאים.

הלוחות הם מבנה שטוח המאפשר להם לקצור את אנרגיית השמש. הם יכולים לייצר חשמל או לחמם מים לחימום הבית. חלק מהפנלים מחוברים יחד ליצירת מערך סולארי. ככל שיש לך יותר פאנלים, כך תפיק יותר אנרגיה. הלוחות עשויים מסיליקון, שהוא סוג של מוליכים למחצה. הם מכילים שכבה חיובית ושליליה שנועדו למשוך פוטונים. כאשר פוטונים פוגעים בפאנל סולארי, האלקטרונים מופלים ממסלוליהם, וכתוצאה מכך נוצר זרם חשמלי.

בהתאם לכמות אור השמש שאתה מקבל במהלך היום, הפאנלים הסולאריים שלך יכולים לייצר עד ארבעה קילוואט חשמל. זה שווה ערך ל-0.004kWh למ"ר של שטח פאנל.

סוללות

אחד השיקולים החשובים ביותר בבחירת מערכת לייצור אנרגיה סולארית הוא סוג הסוללה המשמשת. ישנם שני סוגים כלליים: מוצף ואטום. סוללות מוצפות מספקות כמות נמוכה של חשמל למשך זמן ממושך. סוללות ג'ל, לעומת זאת, יכולות לאחסן ולספק שיא הספק במשך יותר מ-500 מחזורים.

סוללות מחוברות DC מחוץ לרשת משמשות בדרך כלל להנעת רכבי פנאי ונכסים מרוחקים. לסוללות אלו יש בדרך כלל טכנולוגיית אינוורטר מובנית. סוללות אלו שימושיות גם לאחסון מגורים. הם כוללים טכנולוגיית מהפך מובנית והם מושלמים עבור התקנות PV חדשות או חידושים. סוללות הקשורות לרשת בקרקע עשויות לדרוש אישור שירות לפני שתוכל להתקין אחת.

סוללות עופרת מועדות לכשל בטרם עת. סוללות חומצת עופרת מייצרות גז מימן במהלך הטעינה ודורשות אוורור. גז זה עלול להוות סכנת שריפה אם אינו מאוורר. בעיה זו היא בדרך כלל תוצאה של שימוש מופרז ותחזוקה לקויה. מסיבה זו, אנשים רבים בוחרים במקום זאת בסוללות AGM אטומות.

בעת תכנון מערכת PV עצמאית, סוללות הן מרכיב חיוני. למרות שהם אופציונליים בהתאם לעיצוב, סוללות אלו חיוניות באחסון חשמל המיוצר בשמש לשימוש לילה. סוללה טיפוסית יכולה לאחסן בין 12V ל-48V, ולאחסן מאות אמפר בסך הכל. בקר טעינה הוא גם חלק חשוב ממערכת ייצור חשמל סולארית. זה עוזר לווסת את הפלט מהמערך הסולארי, ומונע טעינת יתר של הסוללות. יתר על כן, ניתן להשתמש בו כדי לשלוט בטעינת הסוללות ולפזר כוח עודף להתנגדות לעומס.

לסוללות ליתיום יש יתרונות שונים. הם זמינים באופן נרחב ומגיעים במגוון גדלים ויכולות. הם בטוחים לשימוש ובעלי עמידות מצוינת לטמפרטורה. עם זאת, הם קצת יותר יקרים מסוללות עופרת מוצפות סטנדרטיות.

ממירי

מיקרו ממירי מיקרו הם מכשירים אלקטרוניים קטנים המשמשים בתהליך ההמרה של מתח DC לAC. מכשירים אלה מותקנים מתחת לכל פאנל סולארי. הם אידיאליים עבור התקנות שבהן כל פאנל פונה לכיוונים שונים או מוצל. יתר על כן, בניגוד לממירי מחרוזת, ממירי מיקרו ימשיכו לפעול גם אם אחד מהם יפסיק לתפקד.

ממירי מיקרו מייעלים כל פאנל סולארי ואת המערכת הסולארית כולה כדי לספק תפוקה אופטימלית. הם עושים זאת על ידי מתן אפשרות לכל פאנל לבצע את מלוא הקיבולת שלו, בניגוד לממירים מרכזיים אשר מבצעים אופטימיזציה עבור החוליה החלשה ביותר. לדוגמה, אם ללוח סולארי אחד יש התנגדות גבוהה באופן חריג, או פגם בייצור, תהיה לכך השפעה שלילית על מערך השמש כולו. גורמים נוספים שיכולים להשפיע על התפוקה של פאנלים סולאריים כוללים אבק ולכלוך, ובעיות התמצאות קלות.

רוב היצרנים של מיקרואינוורטרים מציעים כלי ניטור משלהם עבור המוצרים שלהם. חלק מהכלים הללו הם קנייניים של היצרן, כך שייתכן שהם לא יהיו זמינים למשתמשי קצה. זה אומר שייתכן שתצטרך לשדרג את המיקרומהפך שלך אם אתה צריך לראות את הנתונים בעצמך. אתה יכול גם להוריד תוכנה לניטור מערכת השמש שלך.

קל להוסיף ממירי מיקרו למערך סולארי. אתה יכול להוסיף אחד בכל פעם, או להוסיף זוגות. מיקרוממירים הם אפשרות טובה אם אתה צריך כיבוי מהיר, ריבוי כיוונים או בעיות הצללה. עם זאת, הם עלולים להיות יקרים; הם יקרים בכ-1,000 דולר מממירי מחרוזת.

מיקרואינוורטרים יעילים ביותר וניתן להתאים אותם לגודל המערכת הסולארית שלך. בחירת מיקרו אינוורטר למערכת הסולארית שלך תלויה בצרכים שלך ובתקציב שלך. מכיוון שהם כל כך מגוונים, הם יכולים להיות השקעה טובה עבור הפרויקט הסולארי שלך.

אופטימיזציית

הספק אופטימיזציית הספק הם מרכיב חשוב במערכת ייצור חשמל סולארית. התקנים אלה חותכים זרם ומתח כדי לשפר את ייצור האנרגיה כאשר מודולי PV מוצלים. הם גם מודדים ומתעדים מדדי ביצועים. ניתן להעביר את הנתונים באופן אלחוטי לשרתים שיכולים להציג מידע בנוגע לביצועים של מודולי PV. המערכת מבוססת האינטרנט מאפשרת למשתמשים לבדוק את פלט הזרם והמתח ממערך הPV שלהם, לזהות מודולים עם ביצועים נמוכים ולראות טבלאות ביצועים.

אופטימיזציית הספק הם אופציה מצוינת עבור התקנות מסובכות שבהן מודולי PV ממוקמים בזוויות משתנות ופונים לכיוונים שונים. התקנות אלו עלולות להיות מועדות לחוסר התאמהאובדן, אשר יכול להיגרם מהצללה חלקית וסובלנות ייצור. מיטובי הספק יכולים לפתור בעיות אלה על ידי התאמת התפוקה של מודולים בודדים כדי למקסם את הייצור הכולל.

בנוסף לאספקת תפוקת כוח מוגברת, מייעלי הספק גם מפחיתים את העלות של מערכות ייצור חשמל סולארי. הממירים המחוברים למיטובי הספק הם לרוב קטנים יותר מאלה הקונבנציונליים, והם תופסים פחות מקום בקיר. הם גם פחות יקרים מממירי מיקרו, והם גם מציעים פחות הפרעות לאספקת החשמל.

שלא כמו ממירים קונבנציונליים, מיטובי הספק עוזרים למקסם את התפוקה של פאנלים סולאריים על ידי ויסות מתח המוצא ומעקב אחר תפוקת שיא. הם גם שולחים את הכוח למהפך מרכזי, שממיר אותו לAC. מיטובי ההספק גם משפרים את היעילות של כוח DC מתאי שמש.

היתרון החשוב ביותר של מיטובי הספק הוא שהם עוזרים למנוע ממודולים עם ביצועים נמוכים לפגוע בביצועים הכוללים של המערכת. על ידי מתן אפשרות רק למודולים בעלי הביצועים הטובים ביותר לעבוד יחד, מיטובי הספק יכולים לעזור להתקנים סולאריים להיות בטוחים יותר וקלים יותר לתחזוקה.

.

.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן