האם זה טוב להתקין פאנל סולארי מעל גינה?

מלבד הפחתת טביעת הרגל הפחמנית של הבית שלך, צמחים יכולים גם לשפר את המיקרו אקלים של הבית שלך. לא רק זה, אלא שהם עוזרים לסביבה על ידי ספיגת פחמן דו חמצני וייצור חמצן. המשמעות היא שפאנל סולארי מעל גינה יעזור גם לאיכות הסביבה.

צמחים פועלים כפאנלים סולאריים פאנלים

סולאריים הם מכשירים הממירים את אור השמש לזרם חשמלי. מכשירים אלה הופכים נפוצים יותר במבני מגורים ומסחר. הם ממירים אנרגיה סולארית לחשמל באמצעות חומרים מוליכים למחצה. ברחבי ארצות הברית, הם הופכים נפוצים יותר על גגות ובניינים אחרים. זהו תהליך פשוט שיכול לעזור לחסוך בכסף ובסביבה.

צמחים התפתחו במשך מיליוני שנים כדי להיות יעילים בפוטוסינתזה. המשמעות היא שרוב הצמחים הירוקים יכולים להמיר את אור השמש לחשמל. עם זאת, מערכות PV סולאריות מודרניות יעילות הרבה יותר מרוב המערכות הטבעיות. בעוד שפוטוסינתזה טבעית מספקת תפוקה חשמלית ישירה, מערכות פוטוסינתזה מלאכותית משתמשות במקורות מים זמינים כדי ליצור מימן שניתן לשרוף לדלק.

פוטוסינתזה היא תהליך חשוב בצמחים ובאצות. מערכות אלו הופכות את אנרגיית האור למולקולות אנרגיה הנחוצות לחיים. תהליך זה אחראי גם על ייצור חלק ניכר מהחמצן באטמוספירה שלנו. פוטוסינתזה היא מערכת מורכבת של תהליכים, עם שני תהליכים עיקריים: פוטוסינתזה תלוית אור ותגובות כהות.

הם לא דורשים יותר מדי חשמל כדי לתחזק

בין אם אתה מתקין פאנלים סולאריים מעל מדשאה או גינה, יש כמה שיקולי תחזוקה שצריך לעשות. קודם כל, אתה צריך להימנע מהצטברות של עלים על הפאנלים שלך. עלים של עצים נשירים נוטים ליפול במהלך הסתיו ולהיצמד לפנלים. גשם חזק יגרום לעלים להידבק עוד יותר.

הלוחות זקוקים לניקוי מעת לעת, אך זו לא משימה קשה. רוב הלכלוך ייסחף ברוח ובגשם רגילים. אתה יכול להשתמש בצינור כדי לנקות את הפאנלים הסולאריים, או שאתה יכול להשתמש במברשת רכה או מטלית.

שיקול נוסף הוא היכן אתה מציב את הפאנלים הסולאריים. הפאנלים יגיעו עם ציוד הרכבה. לרוב, תשתמשו במתקן קרקע מתכתי. כדי להתקין תושבת קרקע, פשוט דחוף את הפאנלים לתוך האדמה. אתה יכול גם להשתמש במותבים, שהם מתקדמים יותר. סוגים אלו של פאנלים סולאריים נוטים לכיוון מקור האור, שהוא בדרך כלל השמש. עדיף להתקין את הפאנלים ליד גינה כדי שיוכלו לאסוף אור שמש.

בנוסף לחיסכון בכסף בחשבונות החשמל, פאנלים סולאריים מעל גינה טובים גם לאיכות הסביבה. אם יש לך הרבה עצים או שיחים, פאנלים סולאריים מעל גינה לא יצטרכו יותר מדי חשמל כדי לתחזק אותם. הפנלים גם לא צריכים יותר מדי מים כדי לשמור עליהם לצמוח.

המתקן ממוקם בדרך כלל מעל דשא או חצץ, מה שמאפשר לצמחים מקומיים לשגשג. מלבד מתן מקור מזון לבעלי חיים, פאנלים סולאריים יכולים גם לסייע בהאבקת צמחים. מאביקים אלו חיוניים לייצור יבולים. יתר על כן, הפאנלים גם עוזרים להפחית את עלות הייצור. ציוד חקלאי גדול אינו מסוגל לקצור את היבולים מתחת למתקנים סולאריים. הם נקצרים באופן ידני.

הם יכולים להיות מותקנים במהלך מחוץ לעונה

במהלך מחוץ לעונה, חברות סולאריות לעתים קרובות גובות דמי התקנה נמוכים יותר ופחות זמני המתנה, מה שהופך אותו לזמן מצוין להשקיע באנרגיה סולארית עבור הבית שלך. בנוסף, הטמפרטורות הקרירות מקזזות את חשבונות החשמל הגבוהים יותר. אתה תהיה מוכן גם לשמש של הקיץ באביב.

אם אתה מחפש דרך יפה לשפר את המרחב החיצוני שלך, אורות סולאריים הם הדרך ללכת. אורות מחרוזת Brightech Solar LED הם אפשרות בדוקה מועדפת. הם קלים להתקנה ומגיעים עם יתדות וברגים. ניתן להתקין אותם על קירות או בזווית של עד 120 מעלות.

יתרון נוסף להתקנת פאנלים סולאריים מעל גינה הוא שהפנלים יצננים את האדמה והצמחים. משמעות הדבר היא שהם יתפקדו טוב יותר מאשר אם הצמחים אינם מוצלים. הסיבה לכך היא שכאשר פוטונים מהשמש פוגעים בלוחות השמש, הם דופקים אלקטרונים מהאטומים. אם הפאנלים הסולאריים מתחממים יתר על המידה, האלקטרונים יתרגשו יתר על המידה ולא יפיקו כל כך הרבה חשמל.

זה חיוני לשמור על פאנלים סולאריים נקיים. נקו אותם בבוקר ובשעות בין הערביים. הימנע מהשקיה בצהריים מכיוון שהיא תתאדה מהר מדי ותותיר אחריו סרט על הפנלים. זה יכול לגרום להם להיסדק. כמו כן, יש לזכור כי פאנלים סולאריים עלולים להתאבק באוויר, ולכן חשוב לשמור על פאנלים אלו נקיים כל הזמן.

הם משפרים את ערך המכירה החוזרת

הוספת פאנלים סולאריים לבית שלך יכולה להוזיל את חשבון האנרגיה החודשי שלך ולהפחית את העלויות המשתנות על סמך הספק הבית שלך. זה גם יכול להגדיל את ערך המכירה החוזרת של הבית שלך, כלומר הבעלים הבא יכול ליהנות מאותו חיסכון חודשי שאתה נהנה ממנו.

בהתאם למיקום הבית שלך, אתה עשוי לקבל פחות אור שמש מאשר באזור אחר של המדינה. כמו כן, עלות התקנת מערכת חדשה תשפיע על ערכה של מערכת ישנה יותר. כדאי גם לשקול את העובדה שמערכות סולאריות ישנות יותר צפויות לדרוש תיקונים במוקדם או במאוחר. בנוסף לעלות ההתחלתית, תצטרך לתת חשבון פחת. כמו כן, אם אתם עומדים לשכור את הפאנלים הסולאריים שלכם, עליכם לעמוד בדרישות מסוימות, הכוללות בדיקת אשראי.

פאנלים סולאריים מעל גינה או דשא יכולים להגביר את ערך המכירה החוזרת של הבית שלך במדינות רבות. לפי מחקר שפרסם זילו, בעלי בתים בסן פרנסיסקו, לוס אנג'לס ואורלנדו נהנו ממחירי מכירה גבוהים בממוצע ב-4.1% מאלה שבשאר המדינה. אם אתם חושבים על התקנה סולארית לבית שלכם, כדאי לשקול מהי הגידול הממוצע למטר מרובע.

הסיבה הטובה ביותר להוסיף פאנלים סולאריים לבית שלך היא שזו דרך מצוינת להוזיל את חשבונות האנרגיה שלך. זו גם דרך מצוינת לעזור לסביבה. לא רק שפאנלים סולאריים חוסכים לך כסף מדי חודש, הם גם הופכים את הבית שלך למבוקש יותר. ערך המכירה החוזרת של בית עם פאנלים סולאריים גבוה בכמעט 10,000 דולר מאשר בית ללא. אתה יכול להחזיר את העלויות של התקנת פאנלים סולאריים באמצעות תמריצים של המדינה.

מחקר של המעבדה הלאומית לאנרגיה מתחדשת (NREL) הראה שמערכות סולאריות מעל גינה שיפרו את ערך המכירה החוזרת בסן דייגו. מגבלות המחקר היו שלא היו השוואות רלוונטיות למכירות בתים זמינות לגיבוי הממצאים. החוקרים ניתחו את כל העסקאות עבור שני בתים עם ובלי פאנלים סולאריים. בנוסף, המחקר בדק גודל, גיל, מיקום ושווי שוק.

Rate this post

תוכן

On Key

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

דילוג לתוכן