דברים חשובים שכדאי לדעת לפני התקנת מערכת סולארית

פאנלים סולאריים ביתיים או תעשייתיים הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ולהפחית את פליטות הפחמן שלהם. פאנלים סולאריים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות השקעה משמעותית, ולכן חשוב לבחור חברה מוכרת ומנוסה שתבצע את העבודה. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית:

  • יש לנו ניסיון רחב בתעשיית הפאנלים הסולאריים. אנו מכירים את הפרטים הקטנים של תהליך ההתקנה ויכולים להבטיח שהפאנלים שלך מותקנים כהלכה.
  • אנו משתמשים רק במוצרים באיכות גבוהה. אנו מאמינים שלבית שלכם מגיע הטוב ביותר, ולכן אנו משתמשים רק בפאנלים סולאריים וברכיבים שהיינו מתקינים בביתנו.
  • אנו מציעים אחריות מקיפה. אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו ומציעים אחריות מקיפה על כל ההתקנות שלנו. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך מוגנת.
  • אנו נלהבים מאנרגיה סולארית. אנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא גל העתיד ונלהבים לעזור ללקוחותינו לעבור למקורות אנרגיה מתחדשים.

אלו הן רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית. אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה סולארית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

גלריית תמונות – גללו למטה.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6.

למה לבחור בנו?

בבואנו לבחור שירות התקנת פאנלים סולאריים, ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. לא רק שאתה רוצה למצוא חברה בעלת מוניטין ומנוסה, אלא שאתה גם רוצה לוודא שהיא מציעה מחירים תחרותיים. בחברתנו אנו מתגאים בהיותנו שירות התקנת פאנלים סולאריים המוביל באזור.

יש לנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים אשר מסורים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר בענף. כאשר אתה בוחר בנו לצרכי התקנת פאנלים סולאריים שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית.

blue and white solar panels

שירות מעולה במחירים נוחים

אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אנו מבינים שההחלטה על התקנת פאנלים סולאריים היא החלטה גדולה, ואנחנו רוצים לוודא שאתה מרגיש בטוח ונוח עם הרכישה שלך. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהתקנת הפאנלים הסולאריים שלך תעבור בצורה חלקה ושתהיו מרוצים לחלוטין מהמוצר הסופי. אנו מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. אז אם אתם מחפשים שירות התקנת פאנלים סולאריים איכותיים במחיר שלא ישבור את הכיס, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לעשות את הצעד הבא במעבר ירוק.

התמונות להמחשה בלבד

man in white dress shirt and blue denim jeans sitting on white and black solar panel
white and black wooden house under white sky during daytime
two men carrying a metal sheet
man in blue crew neck t-shirt and brown pants sitting on red and black motorcycle
brown and white concrete house
gray concrete house
man holding solar panel on roof
aerial photography of grass field with blue solar panels

איך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו

שימוש בשמש היא החלטה גדולה. זו השקעה גם בבית וגם בסביבה. בחברתנו אנו רוצים לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית שלכם. כך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו.

שלב ראשון: הייעוץ


השלב הראשון הוא הייעוץ. אחד ממומחים הסולאריים שלנו יגיע אליכם הביתה ויעריך את צרכי האנרגיה שלכם. ניקח בחשבון את גודל הבית שלך, את צריכת האנרגיה שלך, את זווית הגג שלך וכל דבר אחר שעלול להשפיע על ההתקנה. משם, ניצור תוכנית מותאמת אישית עבור הבית שלך.

שלב שני: ההתקנה


לאחר שהחלטת להתקדם עם השמש, הצוות שלנו יתחיל להתקין את הפאנלים שלך. תהליך ההתקנה מהיר וקל. ברוב המקרים, ניתן לעשות זאת ביום אחד בלבד. וברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך מיד.

שלב שלישי: התחזוקה


העבודה שלנו לא נפסקת לאחר התקנת הפאנלים שלך. אנחנו רוצים לוודא שהמערכת שלך תמיד פועלת במיטבה. לכן אנו מציעים שירות תחזוקה הכולל בדיקות שוטפות וניקיון. אנחנו גם נהיה שם כדי לעזור אם אי פעם יהיו לך שאלות או בעיות עם המערכת שלך.

סיכום:

ביצוע המעבר לסולארי הוא החלטה גדולה – אבל זו החלטה שמגיעה עם הרבה יתרונות. עם שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולהגדיל את ערך הבית שלך. אם אתה מעוניין ללכת לשמש, אנא צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שיש לך לגבי אנרגיה סולארית או תהליך ההתקנה שלנו.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

black solar panels on green grass field under blue sky during daytime

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ומתחדשת המופקת מקרינת השמש. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לתפוס את הקרינה הזו ולהפוך אותה לחשמל שמפעיל את הבתים שלנו,

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית להפצה

העולם עומד בפני משבר אנרגיה הולך ומחריף. מקורות האנרגיה המסורתיים שלנו – פחם, נפט וגז – מזהמים את הסביבה, פוגעים בבריאות שלנו, ותורמים באופן ישיר

קרא עוד...

ממה מורכבת מערכת סולארית?

אנרגיה סולארית הופכת במהירות לאחת מצורות ייצור החשמל המובילות בישראל ובעולם. עם יתרונות משמעותיים, הן עבור הכיס שלנו והן עבור כדור הארץ, שמש כמקור אנרגיה

קרא עוד...

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית הפכה לנושא חיוני ומרכזי בעידן בו אנו מנסים למצוא פתרונות לאספקת אנרגיה נקייה, מתחדשת ומהימנה. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות האנרגיה הסולארית,

קרא עוד...

היתרונות של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה, או בשמה הנוסף, אנרגיה מתחדשת, היא אנרגיה המופקת ממקורות טבעיים המתחדשים ללא הרף, בשונה מדלקי מאובנים המזהמים והמתכלים. מקורות אנרגיה ירוקה כוללים את

קרא עוד...

צ'ילרים

מערכות קירור ממלאות תפקיד חיוני בתעשיות רבות ובמבנים מסחריים גדולים. צ'ילרים (chillers), מהווים את לב ליבן של מערכות קירור תעשייתיות ומיזוג אוויר מרכזי. במאמר זה,

קרא עוד...

איך לחמם בריכה?

בריכה מחוממת היא השקעה מצוינת המשדרגת את חוויית השימוש בבריכה ומאפשרת ליהנות ממנה לאורך חודשים רבים יותר בשנה. בנוסף להארכת עונת השחייה, בריכה מחוממת מעלה

קרא עוד...

חימום ביתי חסכוני

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש חמים ונעים בתוך הבית בחודשי החורף הקרים? אבל בואו נודה בזה, עלויות החשמל יכולות לזנק כאשר אנחנו מנסים להילחם בטמפרטורות

קרא עוד...

צ'ילרים לתעשייה

צ'ילרים תעשייתיים מהווים עמוד שדרה נסתר אך חיוני במגוון עצום של תהליכים תעשייתיים. ממפעלי ייצור רחבי היקף ועד למתקני עיבוד מזון ומשקאות, צ'ילרים אחראים לספק

קרא עוד...

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם מרכיב חשוב יותר ויותר במערכות חימום מים מודרניות, בין אם בבית הפרטי, בתעשייה או אפילו במגזר החקלאי. מיכל אגירה הוא למעשה מיכל

קרא עוד...

דברים חשובים שכדאי לדעת לפני התקנת מערכת סולארית

אם אתה מעוניין להתקין מערכת סולארית בבית שלך, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים בפרויקט. ראשית, עליכם לדעת כמה תעלה לכם מערכת סולארית. לאחר שהחלטתם כמה אתם רוצים להשקיע, תוכלו להתחיל לתכנן ולבחון אפשרויות מימון.

עלות מערכת סולארית

עלות התקנת מערכת סולארית תלויה במספר גורמים, לרבות גודל המערכת ותצורתה. זה תלוי גם בעמלות היתר מקומיות, עלויות עבודה וכל זיכוי מס או תמריצים זמינים. רוב בעלי הבתים מצפים לשלם בין 15,000 ל-21,000 דולר עבור מערכת סולארית הקשורה לרשת.

עלות ההתקנה הסולארית תלויה במספר גורמים, כולל המצב בו אתה חי, החומרים בהם נעשה שימוש וגודל המערך הסולארי שלך. במדינות מסוימות, העלות גבוהה יותר מאשר באחרות, ולכן כדאי לקחת בחשבון את הגורמים הללו בעת השוואת מחירים. לדוגמה, עלות התקנת תושבת לגג גבוהה מזו של תושבות קרקע מכיוון שהיא דורשת עמודים נוספים ועבודה. עם זאת, תמריצים סולאריים עשויים להיות זמינים כדי לסייע בקיזוז עלויות נוספות אלה.

גודל מערכת האנרגיה הסולארית שאתה צריך תלוי בכמות החשמל שאתה משתמש כרגע. אם צרכי האנרגיה שלך נמוכים, ייתכן שתוכל לחסוך עד 20 אחוז מחשבון החשמל שלך עם מערכת של שני קילוואט. אם אתה צריך לחסוך עד 30 אחוז, אולי כדאי לך לשקול מערכת של שלושה קילוואט. מערכת פאנלים סולאריים של שלושה קילוואט עולה כ-3,000 דולר ויכולה להפעיל מכשירי חשמל בסיסיים, ולחסוך לך עד 300 דולר בשנה.

פאנלים סולאריים חדגבישיים הם היעילים ביותר ועולים בין 0.60 ל-1.20 דולר לוואט. לוחות חדגבישיים הם הסוג היקר ביותר, אך הם גם האסתטיים ביותר. הם עשויים מגבישי סיליקון שלמים ומסוגלים להמיר את אור השמש לחשמל. יש להם גם תוחלת חיים ארוכה יותר מאשר לוחות פוליקריסטליים, והם בדרך כלל מגובים באחריות של 25 שנה.

עבור בתים עם פאנלים סולאריים, ניתן לקבל זיכוי מס של עד 2,500$. בנוסף, המערכת פטורה ממיסוי עד וולרם במשך 10 השנים הראשונות. העלות הכוללת של התקנת מערכת פאנלים סולאריים יכולה לנוע בין מערכות של קילווואט אחד לעשרים קילווואטוואט.

תהליך

אישור אישור הפרויקט הסולארי שלך הוא חלק חיוני מתהליך האנרגיה הסולארית. לפני שתוכל להתקין פאנלים סולאריים על הגג שלך, משרד ההיתרים המקומי שלך חייב לאשר את התוכניות. תהליך ההיתרים משתנה לפי מדינה ועיר. בחלק מהערים והעיירות יש תקנות מחמירות יותר מאחרות, וחלקן דורשות חותמת מהנדס על השרטוטים. ההיתר הוא בדרך כלל זול, אבל זה יכול לקחת ימים או שבועות.

השלב הראשון בתהליך ההיתר הסולארי הוא ליצור קשר עם חברת החשמל באזור מגוריכם. ייתכן שיש להם דף אינטרנט המפרט את הדרישות שלהם. חלק מהשירותים מציעים תהליכי חיבור פשוטים, בעוד שלאחרים יש תהליכים מסובכים. בכל מקרה, עליך ליצור קשר עם כלי השירות ולהמתין עד שיאשרו את ההתקנה שלך. תחומי שיפוט רבים יודיעו לך אם המתקן הסולארי עבר את הבדיקה שלהם.

לאחר שתקבל את ההיתר שלך, עליך לעבוד עם מפקח מקומי כדי לקבל את האישורים המתאימים. בנוסף להגשת הבקשה להיתר, המתקין הסולארי שלך צריך לספק מידע על הנדסת חשמל ותכנון מערכת. לאחר אישור ההיתר שלך, המתקין שלך יתקין את המערכת הסולארית שלך. פקידי ההיתר יבדקו את המתקן על מנת לוודא שהוא מותקן כהלכה ופועל בהתאם לתוכניות המאושרות. לאחר השלמת הבדיקה, תוכל לעבור לאישור השירות הסופי וההתקנה יכולה להתחיל רשמית.

תהליך ההיתרים למתקנים סולאריים צריך לפעול בהתאם להנחיות שנקבעו על ידי הארגון הלאומי לאנרגיה סולארית (NSC). הנחיות אלו פותחו במשך עשורים רבים, ויבטיחו שההתקנה הסולארית שלכם עומדת בכל חוקי הבנייה המקומיים. קוד החשמל הלאומי (NEC) כלל לראשונה מערכות PV סולאריות בדרישותיו בשנת 1984, וקודי בנייה וכיבוי בינלאומיים אימצו דרישות מערכות PV סולאריות בשנת 2012.

לאחר קבלת האישור שלך, חברת החשמל ומחלקת הבנייה המקומית יבדקו את ההתקנה הסולארית. כדי להבטיח שהוא עומד בקודי בנייה ובדרישות בטיחות אש. חברת החשמל תבדוק גם את תרשים החיווט ואת תקני הבטיחות החשמליים של המערכת הסולארית שלך. לאחר מתן כל ההיתרים הללו, המתקן הסולארי שלך יכול להתחיל לייצר אנרגיה.

הפקת אנרגיה

מערכות סולאריות מספקות אנרגיה נקייה ומתחדשת. עם זאת, ישנם מספר דברים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני התקנת מערכת סולארית. עליך להתייעץ עם איש מקצוע אם אינך בטוח כיצד להתקין את המערכת שלך, וכדאי להבין שיש הבדלים עונתיים ואזוריים המשפיעים על ייצור האנרגיה. בעת תכנון מערכת סולארית, קחו בחשבון גורמים עונתיים כמו שלג, חום ואור שמש.

פאנלים סולאריים הם דרך חסכונית לייצר חשמל משלך, ומפחיתה את חשבונות החשמל שלך. כאשר נוצרת עודפי אנרגיה, תוכל למכור אותה בחזרה לרשת החשמל ולגבות תשלום. הסכום שתקבל משתנה לפי מדינה, אבל הממשלה מעודדת את השימוש בו.

לאחר התקנת המערכת הסולארית שלך, תקבל חשבון חשמל חודשי. אתה עדיין מחובר לרשת החשמל, כך שהחשבון שלך ישקף אנרגיה שאתה מייצר, כמו גם אנרגיה שאתה משתמש. זה מכונה 'מד אנרגיה נטו'. השירות משתמש באנרגיה הסולארית שלך כדי לחשב את עלויות האנרגיה והזיכויים שלך. תקבלו גם דמי שירות כלליים. אתה יכול לסקור מידע זה דרך חשבון Tesla שלך.

באופן כללי, פאנלים סולאריים מייצרים חשמל בעלויות תפעול נמוכות מאוד. הם גם לא מייצרים שום פליטת גזי חממה. מכיוון שהשמש מספקת כל כך הרבה אנרגיה לכדור הארץ, אנרגיה סולארית היא מרכיב חשוב במעבר להפקת אנרגיה נקייה. יתר על כן, פאנלים סולאריים הם דרך חסכונית לייצר כמויות גדולות של חשמל.

יתרון נוסף של מערכת אנרגיה סולארית הוא שניתן להתקין אותה באזורים מרוחקים ובלתי נגישים. כתוצאה מכך, המערכת יכולה להפחית את התלות שלך ברשת החשמל הראשית. זה גם מוזיל את המחיר של קווי חלוקה חשמליים. אתה תהיה חופשי מהתנודות הבלתי צפויות שמגיעות עם קניית חשמל מהרשת המרכזית.

ישנן דרכים רבות לממן התקנת מערכת סולארית. ניתן לקבל זיכוי מס המכסה עד 30 אחוז מעלות הציוד. זיכוי מס זה יסייע לכם להחזיר את עלות המערכת, ואף יכול להפוך אותה לרווחית עבורכם!

חיבור לרשת

חשוב להקפיד על הכללים לגבי חיבור לרשת בעת התקנת מערכת אנרגיה סולארית. חברות השירות חייבות לבדוק כל חיבור ולוודא שהתהליך בטוח. אם מערכת מייצרת עודף אנרגיה, ניתן לשלוח אותה חזרה לרשת באמצעות מדידת נטו. אבל זה יכול להוסיף עשרות אלפי דולרים להתקנה סולארית. אם אתה רוצה להימנע לחלוטין מחיבור הדדי, עליך לבדוק מערכות פאנלים סולאריים מחוץ לרשת.

חברות שירות לא יאפשרו לכל מערכת אנרגיה סולארית להתחבר לרשת. עליהם להיות בטוחים שהמערכת עומדת בתקני בטיחות חשמל ובהנחיות מדידת רשת. התהליך יכול להימשך עד חמישה שבועות. כדי למנוע אי נוחות זו, עליך לבקש מהקבלן שלך לעבוד עם שירות שייעל את התהליך.

לאחר שהחלטתם על מערכת אנרגיה סולארית, השלב הבא הוא להגיש בקשה לחיבור הדדי עם הרשת. ישנם מספר תהליכים שאתה צריך לעבור. ראשית, עליך להגיש בקשה לחברת השירות המקומית שלך. עליך לכלול מידע מפורט על הנכס שלך והיסטוריית השימוש שלך בחשמל. השירות עשוי לבקש מידע נוסף או הבהרות לבדיקת הבקשה שלך. לאחר האישור, תקבל הרשאה לפעול.

תהליך ההתקשרות עם הרשת בעת התקנת מערכת חשמל סולארית משתנה ממדינה למדינה. עם זאת, זה בדרך כלל לוקח בערך 120 ימים מהיישום שלך כדי לחבר את המערכת שלך. מסגרת זמן זו משתנה בהתאם לגודל המתקן הסולארי שלכם, לוח הזמנים של קבלני ההתקנה ובדיקות העירייה והזמן הדרוש להתקנת מונה.

לפני שניתן לבצע חיבור הדדי, עליך לקבל אישור מהממשלה המקומית. זה גם ייתן לך הרשאה להפעיל את מערכת הפאנלים הסולאריים. לאחר אישורך, תוכל לייצר חשמל ולגבות זיכוי מדידת נטו. עם זאת, תהליך זה עשוי לקחת זמן רב, לכן עליך להיות בטוח לתכנן בהתאם.

כדאי גם לבדוק את הדרישות של השירות שלך לגבי מערכות סולאריות המחוברות לרשת. פאנלים סולאריים רבים מחוברים ישירות לרשת החשמל של חברת החשמל ועשויים ליצור הזנה חשמלית, מה שעלול להוות בעיה בטיחותית בזמן הפסקת חשמל. בנוסף, מערכות הקשורות לרשת צריכות לקבל אישור ממעבדת החתמים (UL).

.

.

Rate this post
דילוג לתוכן