מערכת סולארית לבית

פאנלים סולאריים ביתיים או תעשייתיים הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ולהפחית את פליטות הפחמן שלהם. פאנלים סולאריים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות השקעה משמעותית, ולכן חשוב לבחור חברה מוכרת ומנוסה שתבצע את העבודה. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית:

  • יש לנו ניסיון רחב בתעשיית הפאנלים הסולאריים. אנו מכירים את הפרטים הקטנים של תהליך ההתקנה ויכולים להבטיח שהפאנלים שלך מותקנים כהלכה.
  • אנו משתמשים רק במוצרים באיכות גבוהה. אנו מאמינים שלבית שלכם מגיע הטוב ביותר, ולכן אנו משתמשים רק בפאנלים סולאריים וברכיבים שהיינו מתקינים בביתנו.
  • אנו מציעים אחריות מקיפה. אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו ומציעים אחריות מקיפה על כל ההתקנות שלנו. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך מוגנת.
  • אנו נלהבים מאנרגיה סולארית. אנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא גל העתיד ונלהבים לעזור ללקוחותינו לעבור למקורות אנרגיה מתחדשים.

אלו הן רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית. אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה סולארית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

גלריית תמונות – גללו למטה.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6.

למה לבחור בנו?

בבואנו לבחור שירות התקנת פאנלים סולאריים, ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. לא רק שאתה רוצה למצוא חברה בעלת מוניטין ומנוסה, אלא שאתה גם רוצה לוודא שהיא מציעה מחירים תחרותיים. בחברתנו אנו מתגאים בהיותנו שירות התקנת פאנלים סולאריים המוביל באזור.

יש לנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים אשר מסורים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר בענף. כאשר אתה בוחר בנו לצרכי התקנת פאנלים סולאריים שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית.

blue and white solar panels

שירות מעולה במחירים נוחים

אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אנו מבינים שההחלטה על התקנת פאנלים סולאריים היא החלטה גדולה, ואנחנו רוצים לוודא שאתה מרגיש בטוח ונוח עם הרכישה שלך. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהתקנת הפאנלים הסולאריים שלך תעבור בצורה חלקה ושתהיו מרוצים לחלוטין מהמוצר הסופי. אנו מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. אז אם אתם מחפשים שירות התקנת פאנלים סולאריים איכותיים במחיר שלא ישבור את הכיס, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לעשות את הצעד הבא במעבר ירוק.

התמונות להמחשה בלבד

man in white dress shirt and blue denim jeans sitting on white and black solar panel
white and black wooden house under white sky during daytime
two men carrying a metal sheet
man in blue crew neck t-shirt and brown pants sitting on red and black motorcycle
brown and white concrete house
gray concrete house
man holding solar panel on roof
aerial photography of grass field with blue solar panels

איך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו

שימוש בשמש היא החלטה גדולה. זו השקעה גם בבית וגם בסביבה. בחברתנו אנו רוצים לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית שלכם. כך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו.

שלב ראשון: הייעוץ


השלב הראשון הוא הייעוץ. אחד ממומחים הסולאריים שלנו יגיע אליכם הביתה ויעריך את צרכי האנרגיה שלכם. ניקח בחשבון את גודל הבית שלך, את צריכת האנרגיה שלך, את זווית הגג שלך וכל דבר אחר שעלול להשפיע על ההתקנה. משם, ניצור תוכנית מותאמת אישית עבור הבית שלך.

שלב שני: ההתקנה


לאחר שהחלטת להתקדם עם השמש, הצוות שלנו יתחיל להתקין את הפאנלים שלך. תהליך ההתקנה מהיר וקל. ברוב המקרים, ניתן לעשות זאת ביום אחד בלבד. וברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך מיד.

שלב שלישי: התחזוקה


העבודה שלנו לא נפסקת לאחר התקנת הפאנלים שלך. אנחנו רוצים לוודא שהמערכת שלך תמיד פועלת במיטבה. לכן אנו מציעים שירות תחזוקה הכולל בדיקות שוטפות וניקיון. אנחנו גם נהיה שם כדי לעזור אם אי פעם יהיו לך שאלות או בעיות עם המערכת שלך.

סיכום:

ביצוע המעבר לסולארי הוא החלטה גדולה – אבל זו החלטה שמגיעה עם הרבה יתרונות. עם שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולהגדיל את ערך הבית שלך. אם אתה מעוניין ללכת לשמש, אנא צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שיש לך לגבי אנרגיה סולארית או תהליך ההתקנה שלנו.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

black solar panels on green grass field under blue sky during daytime

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ומתחדשת המופקת מקרינת השמש. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לתפוס את הקרינה הזו ולהפוך אותה לחשמל שמפעיל את הבתים שלנו,

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית להפצה

העולם עומד בפני משבר אנרגיה הולך ומחריף. מקורות האנרגיה המסורתיים שלנו – פחם, נפט וגז – מזהמים את הסביבה, פוגעים בבריאות שלנו, ותורמים באופן ישיר

קרא עוד...

ממה מורכבת מערכת סולארית?

אנרגיה סולארית הופכת במהירות לאחת מצורות ייצור החשמל המובילות בישראל ובעולם. עם יתרונות משמעותיים, הן עבור הכיס שלנו והן עבור כדור הארץ, שמש כמקור אנרגיה

קרא עוד...

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית הפכה לנושא חיוני ומרכזי בעידן בו אנו מנסים למצוא פתרונות לאספקת אנרגיה נקייה, מתחדשת ומהימנה. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות האנרגיה הסולארית,

קרא עוד...

היתרונות של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה, או בשמה הנוסף, אנרגיה מתחדשת, היא אנרגיה המופקת ממקורות טבעיים המתחדשים ללא הרף, בשונה מדלקי מאובנים המזהמים והמתכלים. מקורות אנרגיה ירוקה כוללים את

קרא עוד...

צ'ילרים

מערכות קירור ממלאות תפקיד חיוני בתעשיות רבות ובמבנים מסחריים גדולים. צ'ילרים (chillers), מהווים את לב ליבן של מערכות קירור תעשייתיות ומיזוג אוויר מרכזי. במאמר זה,

קרא עוד...

איך לחמם בריכה?

בריכה מחוממת היא השקעה מצוינת המשדרגת את חוויית השימוש בבריכה ומאפשרת ליהנות ממנה לאורך חודשים רבים יותר בשנה. בנוסף להארכת עונת השחייה, בריכה מחוממת מעלה

קרא עוד...

חימום ביתי חסכוני

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש חמים ונעים בתוך הבית בחודשי החורף הקרים? אבל בואו נודה בזה, עלויות החשמל יכולות לזנק כאשר אנחנו מנסים להילחם בטמפרטורות

קרא עוד...

צ'ילרים לתעשייה

צ'ילרים תעשייתיים מהווים עמוד שדרה נסתר אך חיוני במגוון עצום של תהליכים תעשייתיים. ממפעלי ייצור רחבי היקף ועד למתקני עיבוד מזון ומשקאות, צ'ילרים אחראים לספק

קרא עוד...

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם מרכיב חשוב יותר ויותר במערכות חימום מים מודרניות, בין אם בבית הפרטי, בתעשייה או אפילו במגזר החקלאי. מיכל אגירה הוא למעשה מיכל

קרא עוד...

מערכת סולארית לבית

אם אתה שוקל אנרגיה סולארית לבית שלך, ייתכן שאתה תוהה איך לעשות זאת. לפני שתתחיל לעשות קניות, חשוב להבין את הסוגים השונים של מערכות סולאריות הזמינות. אתה יכול לבחור מערכת מבוססת סוללות או עצמאית. מערכות אלו נועדו להאיר את ביתכם באזורים בהם רשת החשמל אינה אופציה מעשית. הקפד להשוות מחירים לפני שאתה מקבל החלטה סופית.

מערכת סולארית מחוץ לרשת התקנת מערכת סולארית

מחוץ לרשת עבור הבית שלך יכולה להיות דרך מצוינת להפחית את עלויות החשמל שלך. פאנלים סולאריים מייצרים אנרגיה נקייה ומתחדשת וניתן להתקין אותם בקלות בכל מקום. עם זאת, לפני התקנת מערכת סולארית, חשוב להבין כיצד מערכת האנרגיה החדשה שלך תשפיע על חייך. שימוש באנרגיה סולארית יכול להפחית משמעותית את חשבונות החשמל החודשיים שלך, לשפר את אבטחת האנרגיה, ואפילו לעזור להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך.

ראשית, חשב כמה אנרגיה אתה משתמש ביום. אתה יכול למצוא מידע זה בחשבון האנרגיה שלך. רוב חברות האנרגיה רושמות את החשבון שלהן במונחים של קילוואטשעה. ברגע שיש לך את המידע הזה, אתה יכול לקבוע כמה גדול של מערכת סולארית מחוץ לרשת אתה צריך להתקין.

אם אתה גר באזור כפרי שבו רשת החשמל אינה נגישה בקלות, מערכת חשמל סולארית מחוץ לרשת תעזור לך לשמור על האורות שלך דולקת ולספק חשמל למכשירי החשמל שלך. מערכות אלו פופולריות ביותר באזורים כפריים, בהם יש שקעי חשמל מוגבלים ועלות גבוהה לחיבור לרשת.

מערכת חשמל סולארית מחוץ לרשת מורכבת ממערך פאנלים סולאריים ומאגר סוללות לאחסון עודפי חשמל. הם יכולים גם לספק חשמל במהלך הפסקות חשמל, והם אידיאליים עבור בתים הממוקמים באזורים כפריים. מכיוון שמערכות אלו אינן תלויות ברשת החשמל הראשית, הן אינן מושפעות ממזג אוויר סגרירי. חברת התקנה סולארית יכולה להתאים אישית מערכת שתתאים לבית שלך ולספק לך מספיק אנרגיה כדי להפעיל את כל הבית שלך.

מערכות סולאריות מחוץ לרשת הן בדרך כלל יקרות יותר ממקבילותיהן על הרשת. מערכות סולאריות מחוץ לרשת מציעות חופש מתלות ברשת תוך מתן חיסכון משמעותי בחשמל. מערכות אלו יכולות לעזור לכם להימנע מהפסקות חשמל ואף יכולות לעזור לכם לחסוך כסף. אמנם מערכת מחוץ לרשת אינה מתאימה לכולם, אך היא מספקת עצמאות וחופש מחברות שירות.

מערכת סולארית מחוץ לרשת יכולה לעלות בין $12,000 ל-$50,000. מחיר זה אינו כולל את עלויות ההיתרים וההתקנה. העלות של מערכת סולארית מחוץ לרשת יכולה להשתנות מאוד בהתאם לטכנולוגיית הסוללה. סוללות ליתיום חדשות יותר יקרות, אך הן מציעות מספר תכונות מתקדמות.

מערכת ייצור אנרגיה סולארית סטנדרטית משתמשת בסוללות חומצת עופרת מוצפות או אטומות. לסוג הקודם יש תחזוקה נמוכה ותוחלת חיים ארוכה יותר. האחרון עדיף למערכות מעל 200 Ah. סוללות מחזור עמוק טובות יותר למערכות PV מחוץ לרשת מאשר סוללות מחזור רדודות. הם יכולים לאגור יותר אנרגיה, אבל הם פחות מתאימים לשימוש בבתים.

מיקרו

מהפך יתרון מרכזי של מיקרומהפך למערכת סולארית לבית הוא קל להתקנה. המיקרו אינוורטר פועל באופן עצמאי מהפנלים במערכת, כלומר לא ישפיע על כל לוחות אחרים. במקום זאת, הוא ימיר את אנרגיית הDC המופקת על ידי כל פאנל לAC. כך, המערכת כולה אמינה הרבה יותר מכיוון שאין נקודות כשל בודדות. יתרון נוסף של מיקרו אינוורטר הוא שניתן לנטר את הביצועים שלו מרחוק. המשמעות היא שתוכלו לאבחן בעיות במהירות מבלי שתצטרכו לבקר באתר.

מיקרו אינוורטר אידיאלי עבור בתים שבהם לוחות בודדים הם בעלי כיוונים שונים. בנוסף, מיקרו אינוורטר יכול להכיל התרחבות עתידית. רוב הפאנלים הסולאריים מייצרים את מירב האנרגיה כאשר הם פונים לדרום, בעוד אלו הפונים למזרח או למערב יפיקו את כמות האנרגיה הנמוכה ביותר. לפיכך, מיקרו אינוורטר מאפשר לך להתאים את הזווית של כל פאנל כדי למקסם את ייצור האנרגיה שלו.

Microinverters גם מאפשרים לך לעקוב אחר הביצועים האישיים של כל פאנל. בדרך זו, אתה יכול לזהות איזה פאנל אינו מייצר את התפוקה המקסימלית. המיקרומהפך גם מאפשר לך להתאים את הפלט של לוחות בודדים, מה שמוביל לשירות מהיר יותר. עם זאת, מיקרו אינוורטר אינו מתאים לכל בית. עדיף להזמין חברת התקנה סולארית עם ניסיון בהתקנת מיקרואינוורטרים.

המיקרואינוורטר למערכת סולארית לבית נועד להיות קטן יותר ממהפך מחרוזת. יחידות אלה יכולות להתמודד עם הפלט מחמישה עד עשרה לוחות. הם גם עולים פחות ממיקרומהפך אחד. יתר על כן, ניתן להתקין אותם בכל מקום במערכת שלך. אחד היתרונות העיקריים של מיקרו אינוורטר הוא שניתן להתאים אישית את הגודל שלו כך שיתאים לחלל שלך.

מיקרו אינוורטר מקל על הרחבת מערך השמש שלך. הסיבה לכך היא שאתה לא צריך לרכוש מהפך מחרוזת נוסף אם אתה צריך להגדיל את החשמל שלך. בנוסף, המיקרומהפך אינו דורש מהפך מרכזי נפרד התואם את תפוקת הכוח של הפאנלים שלך. יתרה מכך, מיקרו אינוורטר מגיע בדרך כלל עם 25 שנות אחריות.

תכונה נוספת של מיקרומהפך היא שניתן להתקין אותו על לוחות בודדים, מה שאומר שהוא יכול להתמודד עם יותר כוח מאשר פאנל בודד. הם גם מאפשרים גמישות בפריסת הפאנל וניטור ואבחון ברמת הפאנל. אתה יכול לבחור את המיקרומהפך הטוב ביותר עבור מערכת סולארית לבית באמצעות שוק EnergySage.

Microinverters הם חלק חיוני של התקנת PV השמש שלך. הבנת ההבדלים ביניהם תחסוך לך כסף ותעזור לך לבחור את הממיר המתאים למערכת הסולארית שלך. באופן כללי, מיקרו אינוורטר יעיל ואמין יותר ממהפך מחרוזת. אבל הבחירה בין מיקרומהפך למיטוב כוח תלויה במצב הספציפי שלך.

Battery

Home סוללות הן דרך מצוינת לאגור אנרגיה המיוצרת על ידי מערכת סולארית. בעלי בתים רבים משקיעים בסוללות לבית כאשר הם מתקינים מערכות PV סולאריות. בנוסף לאחסון, הם גם מספקים דרך להפחית את חשבונות האנרגיה. הם מגיעים עם אחריות ודורשים מעט מאוד תחזוקה. העלות העיקרית היא ההתקנה הראשונית.

סוללות סולאריות הן טכנולוגיה חדשה יחסית. עם זאת, יצרנים רבים מציעים אחריות וערבויות כדי להגן על הלקוחות שלהם. עם זאת, השוואת הצעות מחיר עבור אותו מוצר עלולה להיות מבלבלת. תעשיית אחסון האנרגיה הביתית היא עדיין חדשה ואינה מבוססת במיוחד. באופן כללי, אין מספיק נתונים כדי לקבוע את תוחלת החיים של מערכות אלו, לכן חשוב לעשות קצת מחקר לפני רכישת אחת.

גיבוי לסוללה סולארית יכין את בעלי הבית להפסקות חשמל ויאפשר להם להישאר עצמאיים מהרשת. זה עובד על ידי המרת זרם חילופין (AC) לזרם ישר (DC), שבו ניתן להשתמש כדי להפעיל מכשירי חשמל ביתיים במהלך הפסקת חשמל. בנוסף, פאנלים סולאריים לרוב מספקים יותר אנרגיה ממה שהם צורכים במהלך היום, כך שהם יכולים לעזור לך לחסוך כסף על ידי אי שימוש בחשמל בשעות השיא.

סוללה לבית יכולה להיות קטנה עד כמה קוט"ש ולספק מספיק אנרגיה לצרכים בסיסיים למשך יום או יותר. הקיבולת של סוללה נקבעת לפי כמות האנרגיה שהבית משתמש ביום, אבל רוב משקי הבית יכולים להתחמק עם כמה קוט"ש ליום. הוספת סוללה לבית יכולה לעזור לך לחסוך כסף גם בחשבונות החשמל.

הסוללה הסולארית הטובה ביותר עבור הבית שלך תהיה תלויה במספר גורמים, כולל גודל הבית שלך ומאפייני ההתקנה הסולארית שלך. חשוב גם לשקול כמה כוח תשתמש בכל יום. ככל שתוכלו לאחסן יותר כוח, כך ייטב. סוללה בעלת קיבולת גדולה מתאימה יותר לבית גדול מאשר לבית קטן.

סוללות סולאריות לבית הן יקרות יחסית. הם עולים בדרך כלל בין $8000 ל-$15,000, תלוי בגודלם, הקיבולת והמותג שלהם. זכור שסוללה תאבד את הקיבולת שלה עם הזמן. כמו כן, הם דורשים קצת עבודות חשמל נוספות. סוללה היא השקעה, אז הקפד לקחת בחשבון את כל העלויות לפני שאתה קונה אחת.

הנחות ממשלתיות רבות ומערכות סחר באנרגיה הופכות את מערכות הסוללות לנגישות עבור חלק משקי בית. אתה יכול לברר אם אתה זכאי לאחת מהתוכניות הללו על ידי ביקור באתר האנרגיה של הממשלה הפדרלית. אתה יכול גם לברר אם המדינה או הטריטוריה שלך מציעה תוכנית שמשלמת לך על עודף אנרגיה מתחדשת שאתה מוכר בחזרה לרשת.

בבחירת סוללה סולארית לבית, חשוב לקחת בחשבון את עומק הפריקה (DoD), או את אחוז הטעינה שתוכל להשתמש בו לפני שזה מתחיל להשפיע על קיבולת המצבר. ערך DoD גבוה יותר אומר שאתה יכול להשתמש יותר באנרגיה לפני שהסוללה צריכה להיטען מחדש. אולי כדאי גם לשקול את יעילות הסוללה הלוך ושוב, המודדת את כמות האנרגיה שהשקעת בה. יעילות גבוהה יותר הלוך ושוב פירושה סוללה בעלת עמידה ארוכה יותר.

.

.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן