כמה עולה התקנת פאנלים סולאריים?

פאנלים סולאריים ביתיים או תעשייתיים הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ולהפחית את פליטות הפחמן שלהם. פאנלים סולאריים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות השקעה משמעותית, ולכן חשוב לבחור חברה מוכרת ומנוסה שתבצע את העבודה. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית:

  • יש לנו ניסיון רחב בתעשיית הפאנלים הסולאריים. אנו מכירים את הפרטים הקטנים של תהליך ההתקנה ויכולים להבטיח שהפאנלים שלך מותקנים כהלכה.
  • אנו משתמשים רק במוצרים באיכות גבוהה. אנו מאמינים שלבית שלכם מגיע הטוב ביותר, ולכן אנו משתמשים רק בפאנלים סולאריים וברכיבים שהיינו מתקינים בביתנו.
  • אנו מציעים אחריות מקיפה. אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו ומציעים אחריות מקיפה על כל ההתקנות שלנו. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך מוגנת.
  • אנו נלהבים מאנרגיה סולארית. אנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא גל העתיד ונלהבים לעזור ללקוחותינו לעבור למקורות אנרגיה מתחדשים.

אלו הן רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית. אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה סולארית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

גלריית תמונות – גללו למטה.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6.

למה לבחור בנו?

בבואנו לבחור שירות התקנת פאנלים סולאריים, ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. לא רק שאתה רוצה למצוא חברה בעלת מוניטין ומנוסה, אלא שאתה גם רוצה לוודא שהיא מציעה מחירים תחרותיים. בחברתנו אנו מתגאים בהיותנו שירות התקנת פאנלים סולאריים המוביל באזור.

יש לנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים אשר מסורים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר בענף. כאשר אתה בוחר בנו לצרכי התקנת פאנלים סולאריים שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית.

blue and white solar panels

שירות מעולה במחירים נוחים

אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אנו מבינים שההחלטה על התקנת פאנלים סולאריים היא החלטה גדולה, ואנחנו רוצים לוודא שאתה מרגיש בטוח ונוח עם הרכישה שלך. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהתקנת הפאנלים הסולאריים שלך תעבור בצורה חלקה ושתהיו מרוצים לחלוטין מהמוצר הסופי. אנו מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. אז אם אתם מחפשים שירות התקנת פאנלים סולאריים איכותיים במחיר שלא ישבור את הכיס, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לעשות את הצעד הבא במעבר ירוק.

התמונות להמחשה בלבד

man in white dress shirt and blue denim jeans sitting on white and black solar panel
white and black wooden house under white sky during daytime
two men carrying a metal sheet
man in blue crew neck t-shirt and brown pants sitting on red and black motorcycle
brown and white concrete house
gray concrete house
man holding solar panel on roof
aerial photography of grass field with blue solar panels

איך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו

שימוש בשמש היא החלטה גדולה. זו השקעה גם בבית וגם בסביבה. בחברתנו אנו רוצים לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית שלכם. כך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו.

שלב ראשון: הייעוץ


השלב הראשון הוא הייעוץ. אחד ממומחים הסולאריים שלנו יגיע אליכם הביתה ויעריך את צרכי האנרגיה שלכם. ניקח בחשבון את גודל הבית שלך, את צריכת האנרגיה שלך, את זווית הגג שלך וכל דבר אחר שעלול להשפיע על ההתקנה. משם, ניצור תוכנית מותאמת אישית עבור הבית שלך.

שלב שני: ההתקנה


לאחר שהחלטת להתקדם עם השמש, הצוות שלנו יתחיל להתקין את הפאנלים שלך. תהליך ההתקנה מהיר וקל. ברוב המקרים, ניתן לעשות זאת ביום אחד בלבד. וברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך מיד.

שלב שלישי: התחזוקה


העבודה שלנו לא נפסקת לאחר התקנת הפאנלים שלך. אנחנו רוצים לוודא שהמערכת שלך תמיד פועלת במיטבה. לכן אנו מציעים שירות תחזוקה הכולל בדיקות שוטפות וניקיון. אנחנו גם נהיה שם כדי לעזור אם אי פעם יהיו לך שאלות או בעיות עם המערכת שלך.

סיכום:

ביצוע המעבר לסולארי הוא החלטה גדולה – אבל זו החלטה שמגיעה עם הרבה יתרונות. עם שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולהגדיל את ערך הבית שלך. אם אתה מעוניין ללכת לשמש, אנא צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שיש לך לגבי אנרגיה סולארית או תהליך ההתקנה שלנו.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

black solar panels on green grass field under blue sky during daytime

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ומתחדשת המופקת מקרינת השמש. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לתפוס את הקרינה הזו ולהפוך אותה לחשמל שמפעיל את הבתים שלנו,

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית להפצה

העולם עומד בפני משבר אנרגיה הולך ומחריף. מקורות האנרגיה המסורתיים שלנו – פחם, נפט וגז – מזהמים את הסביבה, פוגעים בבריאות שלנו, ותורמים באופן ישיר

קרא עוד...

ממה מורכבת מערכת סולארית?

אנרגיה סולארית הופכת במהירות לאחת מצורות ייצור החשמל המובילות בישראל ובעולם. עם יתרונות משמעותיים, הן עבור הכיס שלנו והן עבור כדור הארץ, שמש כמקור אנרגיה

קרא עוד...

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית הפכה לנושא חיוני ומרכזי בעידן בו אנו מנסים למצוא פתרונות לאספקת אנרגיה נקייה, מתחדשת ומהימנה. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות האנרגיה הסולארית,

קרא עוד...

היתרונות של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה, או בשמה הנוסף, אנרגיה מתחדשת, היא אנרגיה המופקת ממקורות טבעיים המתחדשים ללא הרף, בשונה מדלקי מאובנים המזהמים והמתכלים. מקורות אנרגיה ירוקה כוללים את

קרא עוד...

צ'ילרים

מערכות קירור ממלאות תפקיד חיוני בתעשיות רבות ובמבנים מסחריים גדולים. צ'ילרים (chillers), מהווים את לב ליבן של מערכות קירור תעשייתיות ומיזוג אוויר מרכזי. במאמר זה,

קרא עוד...

איך לחמם בריכה?

בריכה מחוממת היא השקעה מצוינת המשדרגת את חוויית השימוש בבריכה ומאפשרת ליהנות ממנה לאורך חודשים רבים יותר בשנה. בנוסף להארכת עונת השחייה, בריכה מחוממת מעלה

קרא עוד...

חימום ביתי חסכוני

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש חמים ונעים בתוך הבית בחודשי החורף הקרים? אבל בואו נודה בזה, עלויות החשמל יכולות לזנק כאשר אנחנו מנסים להילחם בטמפרטורות

קרא עוד...

צ'ילרים לתעשייה

צ'ילרים תעשייתיים מהווים עמוד שדרה נסתר אך חיוני במגוון עצום של תהליכים תעשייתיים. ממפעלי ייצור רחבי היקף ועד למתקני עיבוד מזון ומשקאות, צ'ילרים אחראים לספק

קרא עוד...

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם מרכיב חשוב יותר ויותר במערכות חימום מים מודרניות, בין אם בבית הפרטי, בתעשייה או אפילו במגזר החקלאי. מיכל אגירה הוא למעשה מיכל

קרא עוד...

כמה עולה התקנת פאנלים סולאריים?

כאשר תחליטו להתקין פאנלים סולאריים על הגג שלכם או בנכס של חבר או בן משפחה, תצטרכו לקבוע את עלויות ההתקנה. ישנם מגוון גורמים שישפיעו על ההחלטה שלך, כולל החוקים והתקנות במדינתך. בנוסף, יהיה עליך לתאם עם גורמים מקומיים וחברות שירות ואגודות קהילתיות או בעלי בתים לפני שתמשיך בהתקנה.

עלות התקנת פאנלים סולאריים

עלות התקנת פאנלים סולאריים תלויה בכמות החשמל שהפאנלים מייצרים. בדרך כלל, המחירים מפורטים בקילווואט (kW), השווה לאלף וואט. מערכת סולארית ממוצעת מפיקה הספק של 10 קילוואט. התקנה ממוצעת עולה בין 10,000 ל-26,000 דולר, כולל עלות סוללות סולאריות וממירים. עלות זו תלויה באיכות ובמיקום הפאנלים הסולאריים שלך, כמו גם בתעריפי החשמל שלך.

לוחות מונוגבישים הם הסוגים היקרים ביותר, עם מחירים הנעים בין 0.60 דולר לוואט שהוסר. עם זאת, הם גם היעילים ביותר. לוחות מונוגבישים משתמשים בתאים העשויים מגבישי סיליקון שלמים, מה שהופך אותם ליעילים יותר ועמידים יותר. בנוסף, ניתן להתקין לוחות אלה עם תאים משני הצדדים.

עלות ההתקנה הסולארית משתנה בהתאם למדינה. גורמים רבים משחקים תפקיד בווריאציה זו, כולל מחיר החומרים הסולאריים, עלויות העבודה הממוצעות והחברה הסולארית שתבחרו. רוב החברות לא מדווחות על עלויות סולאריות לכל מדינה, אבל כן מדווחות על עלויות במדינות שבהן הן עושות עסקים. אם אתה רוצה לדעת עלויות ספציפיות עבור המדינה שלך, אתה יכול לבדוק את אתרי האינטרנט של חברות סולאריות הפועלות במדינה שבה אתה גר.

פאנלים סולאריים יכולים להפחית את חשבונות החשמל שלך באופן משמעותי. אתה יכול לחסוך עד שבעים אחוז מחשבון החשמל הכולל שלך. בהתאם לגודל הנכס שלך, אתה יכול להתקין עד חמישה פאנלים או עד מאות פאנלים. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שפאנלים סולאריים אינם מחזיקים מעמד לנצח. חלק מהפנלים יישחקו עם הזמן, ידרשו החלפה או פשוט יפסיקו לעבוד. אם אין לך את המזומנים לשלם עבור פאנל חדש, אתה יכול לשקול הלוואה.

מלבד הפאנלים, תצטרך גם לרכוש את מערכת ההרכבה. תושבת פאנל סולארי למעקב עולה כ-$500 עד $1000. הוא מיועד לנכסים מסחריים וגדולים, והוא עוקב אחר מיקום השמש לאורך כל היום. תושבת המעקב מאפשרת לך להשתמש בזווית השמש הטובה ביותר להתקנה. ייתכן שתרצה גם לשקול הוספת סוללות סולאריות למערכת שלך. זה יכול לחסוך לך כסף במהלך הלילה או בימים מעוננים.

דרישות רגולטוריות

השלב הראשון בהתקנת פאנלים סולאריים הוא להבטיח את ההיתרים הדרושים. הדרישות הרגולטוריות משתנות בהתאם למדינה, אך רובן מבוססות על קודי חשמל לאומיים. איש מקצוע מורשה יכול לעזור לקבוע אילו אישורים נדרשים. לאחר מכן, הם יכולים להעריך את הנכס שלך כדי להבטיח שהוא עומד בסטנדרטים. זה יכול למנוע קנסות ברגע שהציוד שלך מותקן ונמצא בשימוש.

אם אתה מכניס פאנלים סולאריים לבניין חדש, תחילה עליך לקבוע אם הם מותרים באזור שלך. פאנלים סולאריים חייבים לעמוד בדרישות הייעוד ובקוד מחלקת המבנים. תקנות אלו חלות גם על מבנים קיימים. סקירת מחלקת המבנים של המערכת המוצעת שלך צריכה לכלול את כל הרכיבים שעלולים להיות מושפעים מההתקנה.

בנוסף להגשת בקשה להיתר סולארי, עליך לפנות לרשת החשמל המקומית שלך. לכלי שירות רבים יש דפי אינטרנט עם מידע מועיל. חלקם דורשים שתגיש בקשה לקישוריות לפני שתוכל להתחיל בהתקנה. אחרים עשויים לדרוש בדיקה באתר או ביקורת אנרגיה בנכס. התהליך עשוי להשתנות ממדינה למדינה, אך אם אתה מתקין מערכת PV בנכס שלך, חשוב לעקוב אחר כל התקנות.

פאנלים סולאריים למגורים יכולים להיות מתוכננים על ידי קבלן סולארי מורשה או מהנדס חשמל. עם זאת, אם אתה מחפש לצאת מהרשת, תצטרך מערכת סולארית חזקה יותר מאשר אם אתה משתמש רק באנרגיה סולארית כדי להשלים את החשמל הנוכחי שלך. גם אם אתה משתמש רק באנרגיה הסולארית שלך כמקור כוח חלופי, מערכת סולארית עוצמתית תחסוך לך כסף בטווח הארוך.

התהליך להתרת פאנלים סולאריים עשוי לכלול מחלקות מרובות, מה שיכול להאריך את התהליך אף יותר. כדי למנוע עיכובים, אתה יכול להשתמש בתהליך פשוט שמאפשר למפקח יחיד לבדוק את הבקשה שלך, אך פרויקט מורכב יותר עשוי עדיין לדרוש בדיקות מרובות. כמו כן, חשוב לציין כי יש להתקין פאנלים סולאריים במקביל למשטח הגג. אחרת, הם לא יהיו גלויים.

עלות התקנת פאנלים סולאריים בנכסים היסטוריים

ישנם כמה שיקולים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני התקנת פאנלים סולאריים בנכסים היסטוריים. הנחיות רבות לשימור מחייבות את ההסתרה של מתקנים סולאריים מהעין. גגות בעלי שיפוע נמוך או בעלי מעקות בולטים עשויים שלא להתאים לעמידה בתקנות אלו. הבית הלבן הוא דוגמה אחת. הפאנלים הסולאריים מוסתרים מאחורי מעקה גבוה. רוב הנחיות השימור מחייבות גם הסתרת מתקנים סולאריים מהרחוב.

אם הנכס ההיסטורי שלך ממוקם ברובע היסטורי, תרצה לפעול לפי ההנחיות של ועדת השימור המקומית. אם לא תעשה זאת, עלולה לגרום לאובדן המעמד ההיסטורי והתמריצים הכלכליים שלך. צור קשר עם ועדת השימור המקומית כדי לברר אילו תקנות חלות על הנכס שלך. אתה יכול גם למצוא הנחיות לדוגמה מהסניף המקומי שלך של הברית הלאומית של ועדות השימור.

התקנת פאנלים סולאריים בנכסים היסטוריים היא דרך מצוינת לעזור להפחית את עלויות האנרגיה ולהגן על הבניין מפני עליית מחירי האנרגיה. מחקר שנערך לאחרונה בBath Abbey מצא שהתקנה של 164 לוחות פוטווולטאיים על הגג שלו יכולה להציל את הקתדרלה בסביבות PS130,000 במשך 25 שנים. זה גם יחסוך כ-45MWh של חשמל בשנה, או כ-35% מצרכי האנרגיה של הקתדרלה. בנוסף, המערכת תחסוך כעשר טונות של פחמן דו חמצני מדי שנה.

נכסים היסטוריים עם גגות צפחה או רעפים עשויים לדרוש התקנה יקרה יותר מאשר גג מודרני. ללא קשר לסוג חומר הקירוי, תהליך ההתקנה יכול להיות מורכב. לנכסים היסטוריים יש לרוב גגות עם דוגמאות דקורטיביות ויש להתייחס אליהם בזהירות רבה כדי למנוע נזק למרצפות. דאגה נוספת לנכסים היסטוריים היא קירוי אסבסט. בשל אופיו הרעיל, התקנת מערך סולארי על בניין עם גג אסבסט היא מסוכנת.

עלות התקנת פאנלים סולאריים על גגות

בהתאם לגודל המערכת הסולארית ולחומר המשמש, התקנת פאנלים סולאריים על גג יכולה לעלות בין 15,000$ ל-45,000$. אמנם טווח המחירים הזה נראה גבוה, אבל העובדה היא שזה לא נתון אסטרונומי. ברוב המקרים, העלות זהה לאלו שהייתם מתקינים את הפאנלים על גג שטוח.

כדי להתקין פאנלים סולאריים על גג, תחילה עליך לחשב כמה חשמל תשתמש. זה יכול להיעשות על ידי סקירת גג הבית שלך. לאחר מכן, לאחר שחישבת את כמות החשמל הדרושה לך, הפאנלים מחוברים למהפך הממוקם מחוץ לביתך.

העלות תהיה תלויה גם בגודל המערכת הסולארית ובגודל הבית שלכם. ככל שהגודל גבוה יותר, כך העלות גבוהה יותר. הקבלן יקבע את הגודל המדויק של המערכת, על סמך צריכת האנרגיה ומבנה הגג שלך. העלות תהיה תלויה גם בהספק ובמיקום הלוחות.

פאנלים סולאריים העשויים מסיליקון פוליגבישי הם מעט פחות יקרים מעמיתיהם החדגבישיים. עם זאת, הם תופסים יותר שטח גג. פאנלים סולאריים רב גבישיים הם גם פחות יעילים מאלה חד גבישיים. הם יכולים לעלות $0.50 עד $1 לוואט, אבל הם דורשים יותר מקום. עם זאת, הם אסתטיים וקלים יותר, מה שעשוי להיות שיקול מרכזי עבור בעלי בתים.

עלות התקנת פאנלים סולאריים על גגות מתקזזת לרוב על ידי החיסכון בחשמל. עם האנרגיה שהפאנלים הללו מייצרים, אתה יכול לבטל את חשבונות החשמל החודשיים שלך. ומכיוון שהמערכת תפעל לפחות 25 שנה, העלויות הראשוניות שלך יקוזזו יותר מהחיסכון בטווח הארוך.

עלות התקנת פאנלים סולאריים על הקרקע

כאשר רוב האנשים חושבים על פאנלים סולאריים, הם מתארים אותם על הגג, אך ניתן להתקין אותם גם על הקרקע. זה יכול להועיל במקרים בהם הגג נמצא בצל או אינו יכול לתמוך בלוח גדול. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני בחירת פאנלים סולאריים צמודים לקרקע.

המערכת הסולארית הנפוצה ביותר המותקנת על הקרקע היא תושבת העמוד. זה עולה $40 עד $90 להתקנה. עם זאת, ישנם סוגים רבים אחרים של מערכות הרכבה, כגון הרכבת הפאנלים ברצף. מערכות אלו דורשות התקנה של חשמל, חיישנים וחלקים נעים. אם אתה בוחר בסוג זה של התקנה, עליך לזכור כי פאנלים סולאריים צמודי קרקע עשויים להיות במרחק של כמה מאות מטרים מהבית שלך.

אפשרות אחת היא להשתמש במערכת תושבת מעקב. אלה יקרים אך יעקוב אחר מיקום השמש. הם משמשים למטרות מסחריות ויכולות לעלות 500 עד 1,000 דולר. מערכות אלו עוקבות אחר מיקום השמש לאורך כל היום, כך שתוכלו לקבל את מירב השמש מהפאנלים שלכם. עם זאת, כמה מומחים טוענים שייתכן שיהיה משתלם יותר להרכיב כמה מערכים בכיוון אחר.

העלות של פאנלים סולאריים תלויה בגורמים רבים, כולל מיקום המערך הסולארי שלך והחומר המשמש להתקנה. חומרים עולים יותר באזורים מסוימים מאשר באחרים, והמרחק מהבית שלך לרשת החשמל הנכנסת מגדיל את עלות החומרים והעבודה. זה משפיע גם על סוג החברה הסולארית שתבחר. סביר להניח שהחברה הסולארית הקטנה והמקומית יותר תציע מחירים טובים יותר ותוכלו לחסוך סכום כסף משמעותי.

בבחירת סוג הפאנלים הסולאריים, חשוב לקחת בחשבון כמה אנרגיה אתם משתמשים בכל חודש. משק בית ממוצע של שני נפשות משתמש כעשרת אלפים קילוואטשעה של אנרגיה בשנה. כמובן, כל משק בית שונה. לדוגמה, חלק מבעלי בתים זקוקים ליותר פאנלים סולאריים בגלל החום הקיצוני של ימי הקיץ שלהם.

.

.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן