היתרונות וחסרונות של אנרגיה סולארית

פאנלים סולאריים ביתיים או תעשייתיים הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ולהפחית את פליטות הפחמן שלהם. פאנלים סולאריים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות השקעה משמעותית, ולכן חשוב לבחור חברה מוכרת ומנוסה שתבצע את העבודה. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית:

  • יש לנו ניסיון רחב בתעשיית הפאנלים הסולאריים. אנו מכירים את הפרטים הקטנים של תהליך ההתקנה ויכולים להבטיח שהפאנלים שלך מותקנים כהלכה.
  • אנו משתמשים רק במוצרים באיכות גבוהה. אנו מאמינים שלבית שלכם מגיע הטוב ביותר, ולכן אנו משתמשים רק בפאנלים סולאריים וברכיבים שהיינו מתקינים בביתנו.
  • אנו מציעים אחריות מקיפה. אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו ומציעים אחריות מקיפה על כל ההתקנות שלנו. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך מוגנת.
  • אנו נלהבים מאנרגיה סולארית. אנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא גל העתיד ונלהבים לעזור ללקוחותינו לעבור למקורות אנרגיה מתחדשים.

אלו הן רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית. אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה סולארית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

גלריית תמונות – גללו למטה.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6.

למה לבחור בנו?

בבואנו לבחור שירות התקנת פאנלים סולאריים, ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. לא רק שאתה רוצה למצוא חברה בעלת מוניטין ומנוסה, אלא שאתה גם רוצה לוודא שהיא מציעה מחירים תחרותיים. בחברתנו אנו מתגאים בהיותנו שירות התקנת פאנלים סולאריים המוביל באזור.

יש לנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים אשר מסורים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר בענף. כאשר אתה בוחר בנו לצרכי התקנת פאנלים סולאריים שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית.

blue and white solar panels

שירות מעולה במחירים נוחים

אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אנו מבינים שההחלטה על התקנת פאנלים סולאריים היא החלטה גדולה, ואנחנו רוצים לוודא שאתה מרגיש בטוח ונוח עם הרכישה שלך. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהתקנת הפאנלים הסולאריים שלך תעבור בצורה חלקה ושתהיו מרוצים לחלוטין מהמוצר הסופי. אנו מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. אז אם אתם מחפשים שירות התקנת פאנלים סולאריים איכותיים במחיר שלא ישבור את הכיס, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לעשות את הצעד הבא במעבר ירוק.

התמונות להמחשה בלבד

man in white dress shirt and blue denim jeans sitting on white and black solar panel
white and black wooden house under white sky during daytime
two men carrying a metal sheet
man in blue crew neck t-shirt and brown pants sitting on red and black motorcycle
brown and white concrete house
gray concrete house
man holding solar panel on roof
aerial photography of grass field with blue solar panels

איך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו

שימוש בשמש היא החלטה גדולה. זו השקעה גם בבית וגם בסביבה. בחברתנו אנו רוצים לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית שלכם. כך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו.

שלב ראשון: הייעוץ


השלב הראשון הוא הייעוץ. אחד ממומחים הסולאריים שלנו יגיע אליכם הביתה ויעריך את צרכי האנרגיה שלכם. ניקח בחשבון את גודל הבית שלך, את צריכת האנרגיה שלך, את זווית הגג שלך וכל דבר אחר שעלול להשפיע על ההתקנה. משם, ניצור תוכנית מותאמת אישית עבור הבית שלך.

שלב שני: ההתקנה


לאחר שהחלטת להתקדם עם השמש, הצוות שלנו יתחיל להתקין את הפאנלים שלך. תהליך ההתקנה מהיר וקל. ברוב המקרים, ניתן לעשות זאת ביום אחד בלבד. וברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך מיד.

שלב שלישי: התחזוקה


העבודה שלנו לא נפסקת לאחר התקנת הפאנלים שלך. אנחנו רוצים לוודא שהמערכת שלך תמיד פועלת במיטבה. לכן אנו מציעים שירות תחזוקה הכולל בדיקות שוטפות וניקיון. אנחנו גם נהיה שם כדי לעזור אם אי פעם יהיו לך שאלות או בעיות עם המערכת שלך.

סיכום:

ביצוע המעבר לסולארי הוא החלטה גדולה – אבל זו החלטה שמגיעה עם הרבה יתרונות. עם שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולהגדיל את ערך הבית שלך. אם אתה מעוניין ללכת לשמש, אנא צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שיש לך לגבי אנרגיה סולארית או תהליך ההתקנה שלנו.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

black solar panels on green grass field under blue sky during daytime

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ומתחדשת המופקת מקרינת השמש. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לתפוס את הקרינה הזו ולהפוך אותה לחשמל שמפעיל את הבתים שלנו,

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית להפצה

העולם עומד בפני משבר אנרגיה הולך ומחריף. מקורות האנרגיה המסורתיים שלנו – פחם, נפט וגז – מזהמים את הסביבה, פוגעים בבריאות שלנו, ותורמים באופן ישיר

קרא עוד...

ממה מורכבת מערכת סולארית?

אנרגיה סולארית הופכת במהירות לאחת מצורות ייצור החשמל המובילות בישראל ובעולם. עם יתרונות משמעותיים, הן עבור הכיס שלנו והן עבור כדור הארץ, שמש כמקור אנרגיה

קרא עוד...

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית הפכה לנושא חיוני ומרכזי בעידן בו אנו מנסים למצוא פתרונות לאספקת אנרגיה נקייה, מתחדשת ומהימנה. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות האנרגיה הסולארית,

קרא עוד...

היתרונות של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה, או בשמה הנוסף, אנרגיה מתחדשת, היא אנרגיה המופקת ממקורות טבעיים המתחדשים ללא הרף, בשונה מדלקי מאובנים המזהמים והמתכלים. מקורות אנרגיה ירוקה כוללים את

קרא עוד...

צ'ילרים

מערכות קירור ממלאות תפקיד חיוני בתעשיות רבות ובמבנים מסחריים גדולים. צ'ילרים (chillers), מהווים את לב ליבן של מערכות קירור תעשייתיות ומיזוג אוויר מרכזי. במאמר זה,

קרא עוד...

איך לחמם בריכה?

בריכה מחוממת היא השקעה מצוינת המשדרגת את חוויית השימוש בבריכה ומאפשרת ליהנות ממנה לאורך חודשים רבים יותר בשנה. בנוסף להארכת עונת השחייה, בריכה מחוממת מעלה

קרא עוד...

חימום ביתי חסכוני

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש חמים ונעים בתוך הבית בחודשי החורף הקרים? אבל בואו נודה בזה, עלויות החשמל יכולות לזנק כאשר אנחנו מנסים להילחם בטמפרטורות

קרא עוד...

צ'ילרים לתעשייה

צ'ילרים תעשייתיים מהווים עמוד שדרה נסתר אך חיוני במגוון עצום של תהליכים תעשייתיים. ממפעלי ייצור רחבי היקף ועד למתקני עיבוד מזון ומשקאות, צ'ילרים אחראים לספק

קרא עוד...

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם מרכיב חשוב יותר ויותר במערכות חימום מים מודרניות, בין אם בבית הפרטי, בתעשייה או אפילו במגזר החקלאי. מיכל אגירה הוא למעשה מיכל

קרא עוד...

היתרונות וחסרונות של אנרגיה סולארית

לאנרגיה סולארית יתרונות רבים. קודם כל, הוא מתחדש וצורך פחות אנרגיה משמעותית מייצור חשמל רגיל. זה גם מאוד ידידותי לסביבה, ומפחית את פליטת הפחמן. שנית, הוא אינו דורש חומרי גלם יקרים ודורש פחות עבודה תפעולית משמעותית. שלישית, אנרגיה סולארית היא חסכונית. בנוסף לכך, יש לו תוחלת חיים ארוכה הנעה בין 25 ל-40 שנים. ולבסוף, ניתן לבזר אותו באזורים מלאי שמש רבים. לעומת זאת, חשמל קונבנציונלי צריך להיות מועבר ברחבי הארץ ומחוצה לה, שיש לו עלויות כספיות וסביבתיות.

אנרגיה סולארית היא מקור אנרגיה מתחדש אנרגיה

סולארית היא מקור אנרגיה מתחדש המופק כל הזמן על ידי השמש. זוהי צורה של קרינה אלקטרומגנטית שיכולה לייצר חום וחשמל. כמות קרינת השמש שפוגעת בכדור הארץ מדי שנה מספיקה כדי לענות על צורכי האנרגיה הנוכחיים והעתידיים של כדור הארץ. למעשה, אנרגיה סולארית היא מקור האנרגיה השופע ביותר על פני כדור הארץ ויש לה פוטנציאל לעמוד בכל דרישות האנרגיה העתידיות של האנושות. הוא לא מזהם ובלתי נדלה, והפוטנציאל העתידי שלו הוא בלתי מוגבל.

כמות האנרגיה הסולארית המגיעה לפני כדור הארץ היא כה גדולה עד שניתן לטפל בכל צרכי האנרגיה של העולם על ידי אור השמש תוך שעה בלבד. בעזרת טכנולוגיות סולאריות כמו פאנלים פוטווולטאיים, ניתן להמיר את קרינת השמש לאנרגיה חשמלית. ניתן לאחסן אותו גם בסוללות או באחסון תרמי.

אנרגיה סולארית מרוכזת היא טכניקה שבה אנרגיה סולארית מרוכזת מומרת לחשמל באמצעות מראות. מראות אלו ממקדות את קרינת השמש על שטח קטן. זה מחמם נוזל שמניע טורבינה, ומייצר חשמל. מפעלי CSP בקנה מידה שירותים גדולים בהרבה מPV למגורים והם בדרך כלל בבעלות חברות חשמל. הם היו בפעולה הרבה לפני שהפוטווולטאים הסולאריים הפכו לבעלי כדאיות מסחרית. עם זאת, פוטווולטאים סולארים עקפו את מפעלי הCSP בשנים האחרונות, בעיקר בשל ירידת העלויות שלהם.

אנרגיה סולארית היא מקור אנרגיה מתחדש, והטכנולוגיה המשמשת לרתום אותה משתפרת כבר למעלה מ-30 שנה. כיום משתמשים בו במחשבונים ובבתים לאספקת חשמל. זה גם תורם לרשת חשמלית עמידה. בנוסף להפחתת עלויות החשמל, אנרגיה סולארית גם יוצרת מקומות עבודה וממריץ צמיחה כלכלית. זה אפילו יכול לשמש כמקור גיבוי של חשמל במהלך הפסקות חשמל או בלילה.

זהו מקור אנרגיה מתחדש

השמש הפיקה אנרגיה במשך מיליוני שנים. הליבה שלו מכילה מספיק מימן כדי להחזיק מעמד למשך 4.5 מיליארד שנים. האנרגיה שאנו משתמשים בה כיום מגיעה מקרינת השמש, תערובת של חום ואור. חלק מהאנרגיה הזו נספגת על ידי האטמוספירה או כוכבי הלכת של כדור הארץ, בעוד השאר מוחזר לחלל. אנרגיה זו משמשת לייצור חשמל, חימום מים והפעלת רבים מהמכשירים המודרניים.

תאים סולאריים מודרניים, הנקראים גם תאים סולאריים, ממירים את אור השמש ישירות לחשמל. הם נמצאים כיום במוצרים ביתיים רבים, ממחשבונים ועד לוחות לבתים. הטכנולוגיה הומצאה במעבדות טלפון בל בארצות הברית, וכעת היא אחת מטכנולוגיות האנרגיה המתחדשת הצומחות ביותר. היא צפויה להוסיף קיבולת של 139 ג'יגה וואט (GW) לרשת החשמל בעולם עד שנת 2020.

דרך נוספת לרתום את האנרגיה הסולארית היא לחימום הבית. מערכות סולאריות תרמיות יכולות לספק מים מחוממים בחינם, עם תחזוקה מינימלית. סוג זה של טכנולוגיה הופך נפוץ יותר ככל שיותר בעלי בתים מבקשים ליצור אנרגיה סולארית לבתיהם. מערכות אלו יכולות גם לעשות שימוש טוב בקרקע שאינה מנוצלת, ולהוסיף ערך לאזור בו הן מותקנות.

בניגוד לדלקים מאובנים, משאבים מתחדשים מתחדשים באופן טבעי. אלה כוללים שמש, רוח, מים וביומסה. לעומת זאת, משאבים שאינם מתחדשים מנוצלים באופן סופי, כלומר לעולם לא ניתן לחדש אותם.

זה ידידותי לסביבה

אם אתה מחפש דרכים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך, אנרגיה סולארית היא פתרון מצוין. לא רק שאנרגיה סולארית משתמשת באור שמש ולא בדלק מאובנים, אלא שהיא גם לא מייצרת תוצרי לוואי התורמים לאפקט החממה. פאנלים סולאריים עשויים גם מחומרים הניתנים למחזור. יתר על כן, הממשלה הפדרלית מעודדת אנרגיה סולארית על ידי מתן זיכוי מס, הנחות ומענקים. זה עושה שימוש סולארי קל לבעלי בתים.

אנרגיה סולארית נחשבת לאחד ממקורות האנרגיה המתחדשים הידידותיים ביותר לסביבה. הוא אינו מייצר מזהמים ואינו מצריך שימוש במים. יתרה מכך, לפאנלים סולאריים יש טביעת רגל קטנה וניתן להתקין אותם כמעט בכל מקום. יתרה מכך, פאנלים סולאריים אמינים ביותר וייצרו חשמל כל עוד יש אור שמש.

עלות האנרגיה הסולארית ירדה עד כדי כך שהיא תחרותית עם צורות אנרגיה קונבנציונליות. הופעתם של מודולים פוטווולטאיים מתקדמים הפכה את האנרגיה הסולארית למשתלמת ויעילה יותר. מכיוון שאנרגיה סולארית נקייה מפליטות מזיקות, היא אופציה אטרקטיבית עבור ממשלות המעוניינות להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהן ולהפחית את השפעתן על הסביבה. יתרה מכך, למדינות באזור 'חגורת השמש' יש פוטנציאל גדול לאנרגיה סולארית. באזור זה יש אספקה ​​רציפה של שמש לאורך כל השנה, וכתוצאה מכך ייצור אנרגיה סולארית גבוהה.

בנוסף לאספקת אנרגיה בחינם, פאנלים סולאריים גם מפחיתים את חשבונות החשמל הביתיים שלך. משפחה ממוצעת יכולה לנצל אנרגיה סולארית כדי לספק את כל צורכי האנרגיה שלה במשך עשרות שנים. יתרה מכך, אנרגיה סולארית היא ידידותית לסביבה, מה שאומר שמשק הבית שלך יכול להשתמש בה כדי להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלו ולצמצם את חשבונות החשמל.

זה מפחית את פליטת הפחמן

אנרגיה סולארית היא דרך מצוינת להפחית באופן דרסטי את טביעת הרגל הפחמנית של משק הבית שלך. השימוש בו גם חסכוני ויכול להוזיל את עלויות החשמל שלך. מלבד השימוש באנרגיה סולארית, אתה יכול גם לתרגל הרגלי חיים ברי קיימא, כגון נטיעת גינה, אכילת יותר מזונות אורגניים וייבוש קו הבגדים שלך.

אנרגיה סולארית מפחיתה את פליטת הפחמן מכיוון שהיא משתמשת באנרגיה נקייה ומתחדשת. במקום להשתמש בדלקים מאובנים לייצור חשמל, פאנלים סולאריים משתמשים באור השמש כדי לתדלק בנק חשמל, לייצור חשמל לבית או למשרד שלך. דלקים מאובנים מזהמים את הסביבה ופוגעים בבריאות האדם. אנרגיה סולארית מפחיתה את פליטת הפחמן ב-30 אחוזים בהשוואה לכוח הפחם.

מכיוון שאנרגיה סולארית מתחדשת, אנרגיה סולארית תמיד תהיה זמינה. זה יכול להשתוות לאנרגיה האצורה במאגרי הדלק המאובנים של כדור הארץ. שימוש באנרגיה סולארית יכול להיות חסכוני מאוד מכיוון שרוב אזורי ארה"ב מקבלים מספיק אור שמש. בנוסף, מערכות אנרגיה סולארית אידיאליות ליישומים מסחריים. אנרגיה סולארית תשפר את ההסתמכות העצמית שלך ותפחית את חשבונות האנרגיה שלך תוך הצלת כדור הארץ.

פאנלים סולאריים יפחיתו גם את פליטת הפחמן על ידי ביטול הצורך בדלקים מאובנים. שריפת פחם גורמת ליותר מ-5,000 פאונד של פליטת פחמן בשנה. מצד שני, אנרגיה סולארית מייצרת מעט מזהמי אוויר. יתר על כן, זה מקדם בריאות טובה. GOGLA מדווחת שלאנרגיה סולארית יש יתרונות בריאותיים רבים, כולל הפחתת הסיכון לשריפה, זיהום אוויר ושימוש בדלקים מאובנים.

זהו מקור אנרגיה

אמין השמש היא מקור אנרגיה אמין שקיים כבר מיליוני שנים. הליבה שלו מכילה מספיק מימן כדי לספק לכדור הארץ מספיק אנרגיה למשך 4.5 מיליארד שנים. אנרגיה זו נוצרת באמצעות קרינת השמש, הכוללת אור וחום. חלק גדול מהאנרגיה הזו מגיע לכדור הארץ ומשמש לחימום מים וחימום מבנים. זה יכול לשמש גם לייצור חשמל. לאנרגיה סולארית יתרונות רבים לסביבה והיא נחשבת לאחת מצורות האנרגיה הידידותיות ביותר לסביבה.

אנרגיה סולארית הופכת למקור כוח נפוץ יותר. בבריטניה, האנרגיה הסולארית מהווה כעת 4% מהביקוש לחשמל. אבל הממשלה הורידה לאחרונה את התמריצים שלה למתקני אנרגיה סולארית, ומספר המתקנים ירד ביותר מ-50% מ-2015 ל-2016. בנוסף, אנרגיה סולארית מסתמכת על כמות ועוצמת אור השמש, מה שאומר שהיא לא מקור אמין לחלוטין של אנרגיה.

יתרון נוסף של אנרגיה סולארית הוא היותה מקור אנרגיה אמין. פאנלים סולאריים עמידים במיוחד, ויצרנים רבים מציעים אחריות של 25 עד 30 שנה על הפאנלים שלהם. נדיר שפאנל סולארי נכשל, ואם כן, הוא מוחלף ללא תשלום. יתרון נוסף של אנרגיה סולארית הוא שהיא מספקת שקט נפשי ויציבות אנרגטית. במהלך סערות, לעתים קרובות הכוח המסורתי כבה.

זה יוצר מקומות עבודה

אנרגיה סולארית יוצרת מקומות עבודה ברחבי הארץ. לפי The Solar Foundation, יותר מקומות עבודה נוצרים בתעשייה הסולארית בארצות הברית מאשר בכל תעשייה אחרת. והצמיחה הזו מהירה יותר מפי שניים מהכלכלה האמריקאית הכוללת, שצומחת בקצב שנתי של 1.2%. אבל, ככל שהתעשייה תגדל, היא תמשיך להתמודד עם אתגרים. לתעשייה הסולארית יש עוד דרכים לעבור כדי להשיג את יעדי הגיוון שלה ולהפיץ את היתרונות של משק האנרגיה הנקייה לקבוצות שאינן מיוצגות.

בעוד שלכל מדינה יש פוטנציאל מסוים לאנרגיה סולארית, חלקם טובים יותר מאחרים. לדוגמה, לדרום מערב ארה"ב יש את הפוטנציאל הגבוה ביותר, בעוד לצפון הרוקי ולדקוטה יש פוטנציאל סולארי נמוך יותר. עם זאת, מדינות אלה הן ביתם של כמה ממשאבי השמש הטובים ביותר. זה אומר שיכולות להיות להם עבודות סולאריות גדולות.

התעשייה הסולארית בניו ג'רזי לבדה מעסיקה 6,056 עובדים, המדורגת במקום התשיעי במדינה. הגידול באנרגיה סולארית על הגג יצרה אלפי מקומות עבודה, אך פרויקטים סולאריים בקנה מידה של שירותים הם מקור מרכזי נוסף ליצירת מקומות עבודה במדינה. הפרויקט הסולארי של המדינה בPilesgrove, שיכול להפעיל למעלה מאלפיים בתים, יצר יותר מ-100 משרות בנייה וכמה משרות במשרה מלאה.

מחברי המחקר אספו נתונים ממסמכי איגודי עובדים, דוחות ממשלתיים, מאגרי מידע לאומיים ומקורות אחרים. באמצעות נתונים מיותר מ-50 מדינות, מחברי המחקר הצליחו לקבוע שאנרגיה סולארית וטכנולוגיות אנרגיה מתחדשות אחרות יוצרות מקומות עבודה בארצות הברית וברחבי העולם. המחבר הראשי של המחקר, Sandeep Pai, ריצה את המספרים באמצעות מודל הערכה משולב שמחשב תחזיות צמיחת משרות בהתבסס על מדיניות אקלים וגורמים כלכליים וחברתיים אחרים.

.

.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן