מחיר מערכת סולארית לבית

פאנלים סולאריים ביתיים או תעשייתיים הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ולהפחית את פליטות הפחמן שלהם. פאנלים סולאריים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות השקעה משמעותית, ולכן חשוב לבחור חברה מוכרת ומנוסה שתבצע את העבודה. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית:

  • יש לנו ניסיון רחב בתעשיית הפאנלים הסולאריים. אנו מכירים את הפרטים הקטנים של תהליך ההתקנה ויכולים להבטיח שהפאנלים שלך מותקנים כהלכה.
  • אנו משתמשים רק במוצרים באיכות גבוהה. אנו מאמינים שלבית שלכם מגיע הטוב ביותר, ולכן אנו משתמשים רק בפאנלים סולאריים וברכיבים שהיינו מתקינים בביתנו.
  • אנו מציעים אחריות מקיפה. אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו ומציעים אחריות מקיפה על כל ההתקנות שלנו. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך מוגנת.
  • אנו נלהבים מאנרגיה סולארית. אנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא גל העתיד ונלהבים לעזור ללקוחותינו לעבור למקורות אנרגיה מתחדשים.

אלו הן רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית. אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה סולארית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

גלריית תמונות – גללו למטה.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6.

למה לבחור בנו?

בבואנו לבחור שירות התקנת פאנלים סולאריים, ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. לא רק שאתה רוצה למצוא חברה בעלת מוניטין ומנוסה, אלא שאתה גם רוצה לוודא שהיא מציעה מחירים תחרותיים. בחברתנו אנו מתגאים בהיותנו שירות התקנת פאנלים סולאריים המוביל באזור.

יש לנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים אשר מסורים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר בענף. כאשר אתה בוחר בנו לצרכי התקנת פאנלים סולאריים שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית.

blue and white solar panels

שירות מעולה במחירים נוחים

אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אנו מבינים שההחלטה על התקנת פאנלים סולאריים היא החלטה גדולה, ואנחנו רוצים לוודא שאתה מרגיש בטוח ונוח עם הרכישה שלך. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהתקנת הפאנלים הסולאריים שלך תעבור בצורה חלקה ושתהיו מרוצים לחלוטין מהמוצר הסופי. אנו מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. אז אם אתם מחפשים שירות התקנת פאנלים סולאריים איכותיים במחיר שלא ישבור את הכיס, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לעשות את הצעד הבא במעבר ירוק.

התמונות להמחשה בלבד

man in white dress shirt and blue denim jeans sitting on white and black solar panel
white and black wooden house under white sky during daytime
two men carrying a metal sheet
man in blue crew neck t-shirt and brown pants sitting on red and black motorcycle
brown and white concrete house
gray concrete house
man holding solar panel on roof
aerial photography of grass field with blue solar panels

איך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו

שימוש בשמש היא החלטה גדולה. זו השקעה גם בבית וגם בסביבה. בחברתנו אנו רוצים לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית שלכם. כך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו.

שלב ראשון: הייעוץ


השלב הראשון הוא הייעוץ. אחד ממומחים הסולאריים שלנו יגיע אליכם הביתה ויעריך את צרכי האנרגיה שלכם. ניקח בחשבון את גודל הבית שלך, את צריכת האנרגיה שלך, את זווית הגג שלך וכל דבר אחר שעלול להשפיע על ההתקנה. משם, ניצור תוכנית מותאמת אישית עבור הבית שלך.

שלב שני: ההתקנה


לאחר שהחלטת להתקדם עם השמש, הצוות שלנו יתחיל להתקין את הפאנלים שלך. תהליך ההתקנה מהיר וקל. ברוב המקרים, ניתן לעשות זאת ביום אחד בלבד. וברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך מיד.

שלב שלישי: התחזוקה


העבודה שלנו לא נפסקת לאחר התקנת הפאנלים שלך. אנחנו רוצים לוודא שהמערכת שלך תמיד פועלת במיטבה. לכן אנו מציעים שירות תחזוקה הכולל בדיקות שוטפות וניקיון. אנחנו גם נהיה שם כדי לעזור אם אי פעם יהיו לך שאלות או בעיות עם המערכת שלך.

סיכום:

ביצוע המעבר לסולארי הוא החלטה גדולה – אבל זו החלטה שמגיעה עם הרבה יתרונות. עם שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולהגדיל את ערך הבית שלך. אם אתה מעוניין ללכת לשמש, אנא צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שיש לך לגבי אנרגיה סולארית או תהליך ההתקנה שלנו.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

black solar panels on green grass field under blue sky during daytime

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ומתחדשת המופקת מקרינת השמש. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לתפוס את הקרינה הזו ולהפוך אותה לחשמל שמפעיל את הבתים שלנו,

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית להפצה

העולם עומד בפני משבר אנרגיה הולך ומחריף. מקורות האנרגיה המסורתיים שלנו – פחם, נפט וגז – מזהמים את הסביבה, פוגעים בבריאות שלנו, ותורמים באופן ישיר

קרא עוד...

ממה מורכבת מערכת סולארית?

אנרגיה סולארית הופכת במהירות לאחת מצורות ייצור החשמל המובילות בישראל ובעולם. עם יתרונות משמעותיים, הן עבור הכיס שלנו והן עבור כדור הארץ, שמש כמקור אנרגיה

קרא עוד...

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית הפכה לנושא חיוני ומרכזי בעידן בו אנו מנסים למצוא פתרונות לאספקת אנרגיה נקייה, מתחדשת ומהימנה. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות האנרגיה הסולארית,

קרא עוד...

היתרונות של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה, או בשמה הנוסף, אנרגיה מתחדשת, היא אנרגיה המופקת ממקורות טבעיים המתחדשים ללא הרף, בשונה מדלקי מאובנים המזהמים והמתכלים. מקורות אנרגיה ירוקה כוללים את

קרא עוד...

צ'ילרים

מערכות קירור ממלאות תפקיד חיוני בתעשיות רבות ובמבנים מסחריים גדולים. צ'ילרים (chillers), מהווים את לב ליבן של מערכות קירור תעשייתיות ומיזוג אוויר מרכזי. במאמר זה,

קרא עוד...

איך לחמם בריכה?

בריכה מחוממת היא השקעה מצוינת המשדרגת את חוויית השימוש בבריכה ומאפשרת ליהנות ממנה לאורך חודשים רבים יותר בשנה. בנוסף להארכת עונת השחייה, בריכה מחוממת מעלה

קרא עוד...

חימום ביתי חסכוני

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש חמים ונעים בתוך הבית בחודשי החורף הקרים? אבל בואו נודה בזה, עלויות החשמל יכולות לזנק כאשר אנחנו מנסים להילחם בטמפרטורות

קרא עוד...

צ'ילרים לתעשייה

צ'ילרים תעשייתיים מהווים עמוד שדרה נסתר אך חיוני במגוון עצום של תהליכים תעשייתיים. ממפעלי ייצור רחבי היקף ועד למתקני עיבוד מזון ומשקאות, צ'ילרים אחראים לספק

קרא עוד...

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם מרכיב חשוב יותר ויותר במערכות חימום מים מודרניות, בין אם בבית הפרטי, בתעשייה או אפילו במגזר החקלאי. מיכל אגירה הוא למעשה מיכל

קרא עוד...

מחיר מערכת סולארית לבית

כאשר מדובר במחיר של מערכת סולארית ביתית, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. בנוסף לפאנלים, ממירים ופאנלים סולאריים יש להתחשב ברכיבים נוספים כמו גודל החצר, כמות הכסף הדרוש להתקנת פאנלים וממירים סולאריים וכמה מקום יש להקדיש למערכת. עם זאת, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור כדי להוזיל את המחיר של המערכת שלך.

עלות ממירים

ממירי מערכת סולארית ביתיים הם חלק בלתי נפרד ממערכת אנרגיה סולארית. מכשירים אלו יכולים להפעיל מגוון רחב של מכשירים, כולל מקפיא עמוק ומזגן. הם יכולים לשמש גם להפעלת ציוד רפואי. בהתאם לגודל המערכת, המכשירים הללו יכולים לעלות בין $2,000 ל-$2,300.

לממירים תוחלת חיים של בין 12 ל-15 שנים. זה אומר שהם יצטרכו להחליף הרבה יותר מוקדם מאשר פאנלים סולאריים, שיש להם אורך חיים של 25 שנה. למרבה המזל, אם תרכוש מערכת סולארית ביתית עם PPA או שכירות, סביר להניח שהקבלן הסולארי שלך יחליף את המהפך שלך בחינם. אבל אם תרכוש אותו במזומן או בהלוואה, אתה תהיה אחראי לעלויות התיקון.

כדי למצוא את המהפך המתאים, כדאי לעשות קצת מחקר. רוב המתקינים הסולאריים ימליצו על כמה ממירים, אך חשוב להבין את הטכנולוגיה הבסיסית של מכשירים אלו. לממירים שונים יש מחירים שונים, דירוגי יעילות ואחריות. למרבה המזל, אתה יכול לבקש ממומחה שיספק לך תמחור מפורט יותר.

מהפכים הם אחד מחלקי הציוד החשובים ביותר במערכת הPV הסולרית שלך. הם ממירים אנרגיית DC למתח AC. ישנם שלושה סוגים עיקריים של ממירים: ממירי מחרוזת, ממירים הקשורים לרשת וממירי מיקרו. בעוד שכל הסוגים חיוניים למערכת הסולארית הביתית שלך, הם משתנים במחיר ובתכונות.

חשוב לציין שלממירים זולים יותר יש בדרך כלל יעילות נמוכה יותר. קרא ביקורות צרכנים לפני רכישת מהפך. כמו כן, קרא את האחריות כדי לקבוע את איכות המהפך. אם זה שווה את זה, שקול לקנות מהפך בעל קיבולת כבדה.

מיקרואינברטרים הם בדרך כלל יקרים יותר מממירי מחרוזת. הם גם דורשים התקנה והם רגישים יותר לאלמנטים מאשר ממירי מחרוזת. אבל הם גם אמינים יותר. אם לוח אחד מוצל חלקית, ניתן לנתק את המהפך המרכזי. בנוסף לכך, למיקרואינברטרים יש יעילות נמוכה יותר מממירי מחרוזת. עם זאת, הם אמינים יותר וניתן להתקין אותם מהר יותר מממירי מחרוזת. הם יכולים גם להפחית את עלויות העבודה.

ממירי גשר מלא מסוגלים להמיר מתח DC למתח AC. הם יכולים גם לשלוט בתדר ובמתח. הם מיוצרים באמצעות שילוב של מיישרים ודיודות. הם משמשים במצבי כבוד והעברה. האחרון משתמש במעגל עוקף ומזין סוללה טעונה לאספקת חשמל.

חלק מהממירים מגיעים גם עם פונקציה היברידית, המאפשרת להם להמיר חשמל לשני הכיוונים. זה מאפשר להם להמיר מתח DC מפאנלים סולאריים למתח AC עבור הבית. יתרה מכך, ניתן להשתמש בהם גם לטעינת רכבים חשמליים. בעוד שמהפך היברידי יקר יותר ממהפך מחרוזת בסיסי, הוא אינו דורש פאנל ראשי נפרד.

יש לבדוק מעת לעת ממירי מערכת סולארית ביתית לביצועים מיטביים. על ידי ניטור קבוע של המערכת, משתמשים יכולים לזהות בעיות מוקדם. לאחר מכן, הם יכולים לשנות את צריכת החשמל שלהם כך שיוכלו למקסם את השימוש באנרגיה סולארית. יישומים חכמים שעובדים עם ממירים אלו יכולים לספק התראות גם כאשר לוחות הPV אינם מייצרים כמצופה.

עלות פאנלים סולאריים

ישנם מספר גורמים המשפיעים על עלות פאנלים סולאריים לבית. מערכת טיפוסית של 5 קילוואט יכולה לעלות בין $3 ל $5 לוואט. זה שווה לעלות כוללת של $15,000 עד $25,000, תלוי בסוג הפנל הסולארי שתבחר. מחיר זה כולל כל תמריצים ממשלתיים שעשויים לחול על המערכת שלך.

ראשית, עליך לשקול את מספר שעות השמש ביום באזור שלך. ככל שתקבל יותר שעות של אור שמש, כך מערכת השמש שלך תפיק יותר אנרגיה. בנוסף, כיוון הגג שלך וההצללה של הנכס שלך ישפיעו על תפוקת הבית שלך. מחשבון פאנל סולארי פשוט יכול לעזור לך להעריך את היעילות של המערכת שלך. בסופו של דבר, עלות הפאנלים הסולאריים הביתיים מתקזזת מהיתרונות שהם יספקו לכם בטווח הארוך.

בנוסף להתקנת פאנלים סולאריים, תזדקק למהפך כדי להמיר את האנרגיה שנוצרת מהפאנלים לחשמל זרם חילופין (AC). תצטרך גם כבלים שונים וציוד חיווט עבור הפאנלים. חלק מבעלי בתים עשויים לרצות גם להשקיע בסוללה לאחסון. עם זאת, הסוללות היו יקרות באופן היסטורי, וזה משהו שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת המערכת הסולארית שלך.

למתקנים סולאריים ביתיים יש תוחלת חיים טיפוסית של 25 עד 30 שנה. לאחר זמן זה, הם עדיין ייצרו כוח. בנוסף לכך, פאנלים סולאריים מגיעים גם עם תקופת אחריות. זה ימזער כל סיכונים. עם אחריות זו, תוכל לחסוך בעלות הפאנלים הסולאריים הביתיים תוך הפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלך.

גורם נוסף שישפיע על עלות הפאנלים הסולאריים לבית הוא מיקום הבית שלכם. בתים הממוקמים באזורים שטופי שמש יצטרכו פחות פאנלים סולאריים. אם הבית שלך ממוקם באזור מוצל, תצטרך יותר פאנלים סולאריים כדי להרכיב את החשמל הדרוש. בנוסף, הכיוון של הבית שלכם הוא שיקול חשוב.

מערכת פאנלים סולארית יכולה לקזז מאוד את חשבון החשמל החודשי שלך. עם זאת, כמות החיסכון בפועל תלויה בגודל הגג שלך, תעריף החשמל וכמות אור השמש שהבית שלך מקבל. אתה תמיד צריך להשוות את חשבונות החשמל הנוכחיים שלך לחסכון הצפוי. זה יבטיח שתקבל את המקסימום עבור הכסף שלך. כמו כן, הקפד להשוות הצעות מחיר סולאריות מספקים שונים כדי שתוכל לבחור את הפאנלים האיכותיים ביותר עבור הבית שלך.

אם אתם מתכננים לממן את מערכת השמש שלכם, עומדות בפניכם אפשרויות רבות. אתה יכול לשלם במזומן, לממן אותו, או להשתמש בקו האשראי הביתי שלך. הדרך הטובה ביותר לממן את המערכת הסולארית שלך היא במזומן, אך הדבר ידרוש גם תשלום גדול מראש. אפשרויות נוספות הן הלוואות סולאריות, חכירה סולארית או הסכמי רכישת חשמל.

פאנלים סולאריים ביתיים הם השקעה שיכולה להפחית את חשבונות החשמל החודשיים שלך ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך. סיוע כספי ממשלתי זמין גם כדי לעזור לך לשלם עבורם. תמריצים ממשלתיים אלו מגיעים בצורה של הלוואות ומענקים. עזרה כלכלית זו יכולה להיות בעלת ערך רב עבור בעלי בתים שאין להם תקציב גדול. תוכניות אלו נועדו להיות גמישות ולעבוד עבור כל מיני מצבים פיננסיים. העלות של פאנלים סולאריים ביתיים יכולה להיות תלויה בצריכת האנרגיה שלך.

פאנל סולארי ביתי טיפוסי יכול להפיק קילוואטשעה אחת ליום. כדי לקבוע כמה אנרגיה אתה משתמש בקוט"ש ליום, אתה צריך להסתכל על חשבון החשמל שלך. חלקו את הנתון ב-30 כדי לקבל את השימוש היומי. כדי להשיג עצמאות אנרגטית, כדאי להתקין בין עשרים לשלושים פאנלים סולאריים. לאחר מכן, תהיה לך מספיק אנרגיה כדי לבטל לחלוטין את חשבון החשמל שלך.

כשאתה מחליט אם להתקין פאנלים סולאריים ביתיים בבית שלך, שקול אם האזור שלך מקבל יותר שמש מאחרים. אם הנכס שלכם נמצא ברובו בצל, פאנלים סולאריים יפיקו כמות קטנה בהרבה של חשמל. בנוסף, שקול אם לשכונה שלך יש הגבלות או דרישות להתקנה סולארית. למרות שהם אינם מחויבים על פי חוק לאסור פאנלים סולאריים, ארגונים וארגונים שכונתיים עשויים לדרוש אישור מראש.

.

.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן