מערכות סולאריות מסחריות

פאנלים סולאריים ביתיים או תעשייתיים הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מחפשים דרכים להפחית את עלויות האנרגיה שלהם ולהפחית את פליטות הפחמן שלהם. פאנלים סולאריים ממירים את אור השמש לחשמל, ואז ניתן להשתמש בו כדי להפעיל את הבית שלך.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות השקעה משמעותית, ולכן חשוב לבחור חברה מוכרת ומנוסה שתבצע את העבודה. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית:

  • יש לנו ניסיון רחב בתעשיית הפאנלים הסולאריים. אנו מכירים את הפרטים הקטנים של תהליך ההתקנה ויכולים להבטיח שהפאנלים שלך מותקנים כהלכה.
  • אנו משתמשים רק במוצרים באיכות גבוהה. אנו מאמינים שלבית שלכם מגיע הטוב ביותר, ולכן אנו משתמשים רק בפאנלים סולאריים וברכיבים שהיינו מתקינים בביתנו.
  • אנו מציעים אחריות מקיפה. אנו עומדים מאחורי העבודה שלנו ומציעים אחריות מקיפה על כל ההתקנות שלנו. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך מוגנת.
  • אנו נלהבים מאנרגיה סולארית. אנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא גל העתיד ונלהבים לעזור ללקוחותינו לעבור למקורות אנרגיה מתחדשים.

אלו הן רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לבחור בנו להתקנת פאנל סולארי בבית. אם אתה מוכן לעבור לאנרגיה סולארית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ.

גלריית תמונות – גללו למטה.

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש 24/6.

למה לבחור בנו?

בבואנו לבחור שירות התקנת פאנלים סולאריים, ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. לא רק שאתה רוצה למצוא חברה בעלת מוניטין ומנוסה, אלא שאתה גם רוצה לוודא שהיא מציעה מחירים תחרותיים. בחברתנו אנו מתגאים בהיותנו שירות התקנת פאנלים סולאריים המוביל באזור.

יש לנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים אשר מסורים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר בענף. כאשר אתה בוחר בנו לצרכי התקנת פאנלים סולאריים שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר האפשרית.

blue and white solar panels

שירות מעולה במחירים נוחים

אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אנו מבינים שההחלטה על התקנת פאנלים סולאריים היא החלטה גדולה, ואנחנו רוצים לוודא שאתה מרגיש בטוח ונוח עם הרכישה שלך. זו הסיבה שצוות המומחים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהתקנת הפאנלים הסולאריים שלך תעבור בצורה חלקה ושתהיו מרוצים לחלוטין מהמוצר הסופי. אנו מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות מימון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך. אז אם אתם מחפשים שירות התקנת פאנלים סולאריים איכותיים במחיר שלא ישבור את הכיס, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לעשות את הצעד הבא במעבר ירוק.

התמונות להמחשה בלבד

man in white dress shirt and blue denim jeans sitting on white and black solar panel
white and black wooden house under white sky during daytime
two men carrying a metal sheet
man in blue crew neck t-shirt and brown pants sitting on red and black motorcycle
brown and white concrete house
gray concrete house
man holding solar panel on roof
aerial photography of grass field with blue solar panels

איך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו

שימוש בשמש היא החלטה גדולה. זו השקעה גם בבית וגם בסביבה. בחברתנו אנו רוצים לוודא שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית שלכם. כך עובד שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו.

שלב ראשון: הייעוץ


השלב הראשון הוא הייעוץ. אחד ממומחים הסולאריים שלנו יגיע אליכם הביתה ויעריך את צרכי האנרגיה שלכם. ניקח בחשבון את גודל הבית שלך, את צריכת האנרגיה שלך, את זווית הגג שלך וכל דבר אחר שעלול להשפיע על ההתקנה. משם, ניצור תוכנית מותאמת אישית עבור הבית שלך.

שלב שני: ההתקנה


לאחר שהחלטת להתקדם עם השמש, הצוות שלנו יתחיל להתקין את הפאנלים שלך. תהליך ההתקנה מהיר וקל. ברוב המקרים, ניתן לעשות זאת ביום אחד בלבד. וברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך מיד.

שלב שלישי: התחזוקה


העבודה שלנו לא נפסקת לאחר התקנת הפאנלים שלך. אנחנו רוצים לוודא שהמערכת שלך תמיד פועלת במיטבה. לכן אנו מציעים שירות תחזוקה הכולל בדיקות שוטפות וניקיון. אנחנו גם נהיה שם כדי לעזור אם אי פעם יהיו לך שאלות או בעיות עם המערכת שלך.

סיכום:

ביצוע המעבר לסולארי הוא החלטה גדולה – אבל זו החלטה שמגיעה עם הרבה יתרונות. עם שירות התקנת פאנלים סולאריים שלנו, אתה יכול לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולהגדיל את ערך הבית שלך. אם אתה מעוניין ללכת לשמש, אנא צור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שיש לך לגבי אנרגיה סולארית או תהליך ההתקנה שלנו.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

black solar panels on green grass field under blue sky during daytime

תוכן קשור

איכות האוויר ואנרגיה ירוקה

זיהום אוויר אינו בעיה רחוקה – הוא מקיף אותנו ומהווה איום מתמשך לבריאותנו ולסביבה. המזהמים העיקריים שפוגעים באיכות האוויר שאנו נושמים כוללים: נתון מרכזי: ארגון

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ומתחדשת המופקת מקרינת השמש. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו יכולים לתפוס את הקרינה הזו ולהפוך אותה לחשמל שמפעיל את הבתים שלנו,

קרא עוד...

מהי אנרגיה סולארית להפצה

העולם עומד בפני משבר אנרגיה הולך ומחריף. מקורות האנרגיה המסורתיים שלנו – פחם, נפט וגז – מזהמים את הסביבה, פוגעים בבריאות שלנו, ותורמים באופן ישיר

קרא עוד...

ממה מורכבת מערכת סולארית?

אנרגיה סולארית הופכת במהירות לאחת מצורות ייצור החשמל המובילות בישראל ובעולם. עם יתרונות משמעותיים, הן עבור הכיס שלנו והן עבור כדור הארץ, שמש כמקור אנרגיה

קרא עוד...

אגירת אנרגיה סולארית

אגירת אנרגיה סולארית הפכה לנושא חיוני ומרכזי בעידן בו אנו מנסים למצוא פתרונות לאספקת אנרגיה נקייה, מתחדשת ומהימנה. עם ההתפתחות המואצת של טכנולוגיות האנרגיה הסולארית,

קרא עוד...

היתרונות של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה, או בשמה הנוסף, אנרגיה מתחדשת, היא אנרגיה המופקת ממקורות טבעיים המתחדשים ללא הרף, בשונה מדלקי מאובנים המזהמים והמתכלים. מקורות אנרגיה ירוקה כוללים את

קרא עוד...

צ'ילרים

מערכות קירור ממלאות תפקיד חיוני בתעשיות רבות ובמבנים מסחריים גדולים. צ'ילרים (chillers), מהווים את לב ליבן של מערכות קירור תעשייתיות ומיזוג אוויר מרכזי. במאמר זה,

קרא עוד...

איך לחמם בריכה?

בריכה מחוממת היא השקעה מצוינת המשדרגת את חוויית השימוש בבריכה ומאפשרת ליהנות ממנה לאורך חודשים רבים יותר בשנה. בנוסף להארכת עונת השחייה, בריכה מחוממת מעלה

קרא עוד...

חימום ביתי חסכוני

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש חמים ונעים בתוך הבית בחודשי החורף הקרים? אבל בואו נודה בזה, עלויות החשמל יכולות לזנק כאשר אנחנו מנסים להילחם בטמפרטורות

קרא עוד...

צ'ילרים לתעשייה

צ'ילרים תעשייתיים מהווים עמוד שדרה נסתר אך חיוני במגוון עצום של תהליכים תעשייתיים. ממפעלי ייצור רחבי היקף ועד למתקני עיבוד מזון ומשקאות, צ'ילרים אחראים לספק

קרא עוד...

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם מרכיב חשוב יותר ויותר במערכות חימום מים מודרניות, בין אם בבית הפרטי, בתעשייה או אפילו במגזר החקלאי. מיכל אגירה הוא למעשה מיכל

קרא עוד...

מערכות סולאריות מסחריות

בין אם אתם צריכים מערכת סולארית מסחרית לעסק שלכם או שוקלים זאת בעצמכם, חשוב לדעת מהן האפשרויות העומדות בפניכם. האפשרויות השונות כוללות צמוד קרקע, היברידי, קשור לרשת והיברידית עם אחסון סוללה. חברת סולארית תעבוד איתך כדי לקבוע איזו אפשרות היא הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

.

למערכות סולאריות צמודות קרקע יש יתרונות רביםהם יכולים לעזור לך לחסוך בעלויות האנרגיה ולהגדיל את הפרודוקטיביות שלך. פאנלים סולאריים צמודי קרקע יכולים גם לספק צל לגידולים או לבעלי חיים. ארצות הברית מציגה יותר ויותר כלי ישיבה באנרגיה מתחדשת, כולל מפעלים סולאריים צמודים על הקרקע. מערכות אלו הן הבחירה הטובה ביותר עבור מתקנים סולאריים מסחריים, שכן ניתן להשתמש בהן ברוב המיקומים.

מערכות סולאריות מסחריות צמודות קרקע הן אופציה מצוינת לעסקים בכל גודל. ניתן להתקין אותם על נכסי קרקע בעלי משטח לא אחיד. מערכת אחת יכולה לייצר מספיק אנרגיה כדי לשלם עבור חשבון חשמל של חודש שלם. מערכת אחרת, 100 קילוואט, יכולה לייצר מספיק אנרגיה כדי להפעיל חשמל בשווי של עד 1,200 דולר.

מערכות סולאריות מסחריות צמודות קרקע הן גם זולות בהרבה ממערכות צמודי גג. עם זאת, ישנם כמה חסרונות לסולארי קרקעי. ראשית, הם תופסים יותר מקום ויקרים יותר להתקנה. אבל, בטווח הארוך, זה יכול להוביל לחיסכון נוסף. מערכות קרקעיות מאפשרות גם להתאים את הזווית והכיוון של הפאנלים.

התקנה נכונה מחייבת סקר קווי רכוש. לדוגמה, יש להתקין מערכי שמש צמודים על הקרקע במיקום שנמצא לפחות שלושה מטרים מקו הנכס. למרבה המזל, מערכות אלו אינן נתונות לסיכוני שריפה. עם זאת, עליך תמיד להקפיד לעיין בקוד בנייה כדי לקבוע את דרישות הנסיגה עבור הנכס הספציפי שלך. לאחר מכן, יהיה לך בסיס מוצק יותר לבנות עליו את המערכת שלך.

היברידית

בנוסף לחיסכון בחשבונות החשמל, מערכות סולאריות היברידיות מסחריות מציעות מספר יתרונות נוספים. אגירת האנרגיה העודפת פירושה שניתן להשתמש בה כאשר השמש אינה זורחת. מערכות היברידיות יכולות גם להפחית את כמות הCO2 המשתחררת לאטמוספירה. בנוסף, ניתן להשתמש בהם כדי להפחית את עלויות התחזוקה והתפעול.

מערכת היברידית משלבת את המיטב של מערכות סולאריות מחוץ לרשת ומערכות סולאריות הקשורות לרשת. יש לו סוללה האוגרת כוח עודף וניתן להשתמש בה כדי לקזז עומסי שיא ולספק כוח גיבוי במקרה של כשל ברשת. עם טכנולוגיית אינוורטר חכמה, ניתן לשדרג מערכת קשורה לרשת למערכת היברידית.

מערכות סולאריות היברידיות מסחריות הן אידיאליות עבור נכסים עסקיים הזקוקים לחשמל במהלך הלילה או כאשר השמש אינה זורחת. החיסרון העיקרי של מערכות אלו הוא שהן דורשות השקעה משמעותית מראש. עם זאת, מערכות אלו יכולות לספק חשמל למגוון סוגים שונים של נכסים מסחריים ויכולות לשמש כמקורות כוח עצמאיים.

מערכות אלו יכולות גם להפחית את פליטת הפחמן עבור מבנים מסחריים. בדרום אפריקה, למשל, מערכות סולאריות היברידיות יכולות להגדיל משמעותית את השימוש באנרגיה תוך הפחתת פליטת הפחמן. למערכות הסולאריות ההיברידיות יש שירות לקוחות 24 שעות ביממה, מה שאומר שאם יש לכם בעיות, הם יפנו אליכם תוך 24 שעות לפתרון הבעיה.

קשורות

לרשת מחוברות לרשת החשמל. הם מספקים אנרגיה לבניין ומזינים אותה בחזרה לרשת בזמן הפסקות חשמל. עם זאת, חשוב לציין כי מערכות סולאריות הקשורות לרשת קשורות לרשת החשמל מכיוון שחברת החשמל צריכה לנתק אותן בזמן הפסקות חשמל כדי למנוע כל פגיעה בעובדי החשמל. למרבה המזל, לSELECT SOLAR יש את הניסיון והמומחיות לתכנן מערכת חשמל גיבוי עם גיבוי סוללה לסוגים אלה של מערכות חשמל סולאריות.

לעונות השנה יש תפקיד עצום בכיוון העברת האנרגיה. הם משפיעים על כמות אור השמש הפוגעת בלוחות ועל החשמל הדרוש לקירור וחימום. בגלל ההבדלים הללו, מערכות סולאריות הקשורות לרשת משתנות במונחים של כמות הכוח שהן מייצרות. בקיץ, כשהימים ארוכים ואור השמש בשפע, בתים שמשתמשים במערכות ברשת מייצרים יותר חשמל ממה שהם צורכים. במהלך החורף, הימים קצרים יותר ואור השמש חלש ביותר, וצריכת האנרגיה גבוהה. על מנת לקזז זאת, חברות שירות רבות מציעות זיכויים כדי לעזור לבעלי בתים לקזז את החשבונות שלהם.

כאשר משתמשים בהם כמקור אנרגיה חלופי ביתי, למערכות סולאריות הקשורות לרשת יש מספר יתרונות. הם אמינים להפליא, שכן רשת השירות פועלת כסוללת גיבוי. בנוסף, מערכות אלו אינן דורשות השקעה גדולה מראש.

היברידית עם אחסון סוללות

למערכת סולארית מסחרית היברידית עם אחסון סוללות יכולות להיות מספר יתרונות. ראשית, הוא מאפשר אחסון חשמל, שהוא מאפיין חשוב של מערכת סולארית מסחרית. בנוסף, הוא יכול לספק חשמל בזמנים שבהם קווי רשת אינם זמינים או כשהשמש אינה מפיקה מספיק אנרגיה כדי להפעיל את הבניין כולו. זה מאפשר דרך נוחה יותר לגשת לכוח ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית של הבניין שלך.

אחסון סוללה חשוב במיוחד במערכת סולארית מחוץ לרשת. אחסון הסוללה ישמש להשלמת ייצור האנרגיה של המערכת הסולארית ואולי אף יוכל להפעיל את הבניין כולו למשך מספר ימים ללא עזרת הרשת. עם זאת, אם אתה מתכנן להתקין מערכת היברידית, אתה צריך רק את אחסון הסוללה למשך הפסקת רשת, שנמשכת בדרך כלל רק כמה שעות.

יתרון נוסף של מערכת היברידית הוא שאתה יכול להשתמש בה עבור תעריפי שימוש שונים. זה יכול לחסוך לך כסף בטווח הארוך מכיוון שאתה לא תלוי בחברת החשמל עבור אנרגיה. יתרה מכך, אם אתם גרים באזור שבו החשמל ברשת יקרה, מומלץ לשקול התקנת מערכת היברידית.

לבסוף, מערכות היברידיות עם אחסון סוללות הן דרך מצוינת להרוויח כסף באמצעות שירותים נלווים. מכיוון שהם משלבים שמש עם אחסון סוללות, הם יכולים לייצר הכנסה על ידי מכירת עודף אנרגיה לרשת. זמן התגובה המהיר במיוחד של סוללות מודרניות הופך אותן לאידיאליות ללכידת שירותי תמיכת רשת משתלמים. לדוגמה, תגובת תדר דינאמית (DFFR) דורשת זמן תגובה של שתי שניות או פחות. על ידי שימוש בטכנולוגיית תחנת כוח וירטואלית, מערכות סולאריות היברידיות עם אחסון סוללות יכולות לתפוס עד 52% מהערך מFFR דינמי. יתרה מזאת, הם יכולים להשתתף בשוק הקיבולת, אשר מפצה על נכסים על כך שהנכסים שלהם מוכנים לשיגור בזמן לחץ מערכתי גבוה. באופן דומה, שוק חוסר האיזון עוזר ליישב חוסר איזון בהיצע וביקוש.

זיכוי מס זיכוי מס

השקעות פדרלי של 30% הוא תמריץ עצום להתקנת פאנלים סולאריים למסחר או למגורים. בעלי בתים רבים אינם מודעים לזיכוי המס הזה, ומאמר זה יעזור להם להבין את תהליך תביעתו. תמריץ זה הוא דרך מצוינת לקזז את העלויות המוקדמות של התקנה סולארית, והוא קיים כבר יותר מ-10 שנים.

זיכוי המס הפדרלי זמין לעסקים במדינות מסוימות, ואורגון אינה יוצאת דופן. בעלי מערכות סולאריות מסחריות באורגון יכולים לתבוע עד 22% מהעלות הכוללת של מערכת ולשאת את הזיכויים קדימה אם הזיכויים עולים על חבות המס שלהם. זיכויים אלה חלים הן על מערכות סולאריות הקשורות לרשת והן מחוץ לרשת. עם זאת, ישנן כמה אזהרות החלות על מערכות סולאריות מסחריות.

זיכוי המס הוא אחוז מעלות המערכת הסולארית שלך, וגובה הזיכוי שלך תלוי בעלות הציוד הסולארי. עבור מערכת של 45,000 וואט, האשראי שווה כ-123,750 דולר. זיכוי זה חל רק על ציוד סולארי שנרכש בשנים 2021 ו-2022.

ניתן לתבוע זיכוי מס עבור מערכות סולאריות מסחריות לפי סעיף 48 של קוד ההכנסה הפנימית. סעיף 48 נותן זיכוי לרכישה והתקנה של ציוד סולארי. זיכוי האנרגיה תורם לזיכוי מס השקעות, שהוא חלק מהזיכוי הכללי במס לעסקים. ניתן להחיל את החלק הלא נוצל של הזיכוי על התחייבויות מס מהשנה הקודמת או עד עשרים שנה בעתיד.

עלויות תחזוקה

למערכות סולאריות מסחריות יכולות להיות מגוון רחב של עלויות תחזוקה, הנעות בין כמה מאות דולרים לכמה אלפי דולרים. בעוד שחלק מהתיקונים אינם בידיים שלך, אתה יכול למזער עלויות על ידי שימוש בחלקים ובמתקנים איכותיים. אחריות יצרן היא גם אפשרות. אולי אפילו תוכל לרכוש חוזי אחזקה המכסים חלק מעלות התיקון.

לדוגמה, יש לתחזק מערכות סולאריות כל שלוש שנים כדי לשמור על רמות הביצועים שלהן. ככל שהם מתבגרים, הרכיבים עשויים להתחיל לפתח פגמים. עלות התחזוקה המתקנת נקבעת על ידי הכפלת עלות ההחלפה בהסתברות שרכיב ייכשל. יש לתכנן את המערכות הסולאריות המסחריות היעילות ביותר כדי למזער את הסיכון לכשל ולמזער את עלויות התחזוקה.

ביצוע תחזוקה שוטפת יכול להיות זול אם הפאנלים הסולאריים שלך מתפקדים היטב. עם זאת, אם תפוקת הkWh נמוכה מהצפוי או שירד שלג כבד השפיע על ביצועי הפאנל שלך, עליך לפנות לאיש מקצוע לתיקון המערכת. לוחות פגומים עלולים לגרום למחסור בחשמל ואף לשריפות בתים. לכן, זה קריטי שכל בעיה תתוקן בהקדם האפשרי.

למרבה המזל, עלויות התחזוקה של מערכות סולאריות מסחריות הן די מזעריות בהשוואה לחסכון שהן יכולות לייצר לעסק. בדיקה יסודית, אם מבוצעת מדי שנה, עולה 150$ ותעזור למנוע בעיות עתידיות. יש גם לנקות את הפאנלים מפסולת כדי למקסם את יכולתם לקלוט את קרני השמש. הלוחות חייבים להיות נקיים מעודף אבקה, מה שעלול להפחית את תפוקת האנרגיה שלהם.

.

.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן